Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Vic64: -Själv tror jag att många personer i CIA/FBI visste att nåt var på gång, men gjorde inget åt det.
Som sagt, man får tro vad man vill. Och fördet mesta är du ganska tydlig med när du TROR saker, det uppskattar jag. Jag är alltså helt ärlig, jag förstår om det kanske låter lite raljerande, men det är inte min avsikt.
Citat:
Pad: -..det vore ju intressant att få se lite konkreta belägg för det också som inte motbevisats för flera år sen...
Exempel på vad menar du?
Att planen smackade in i WTC/Pentagon?
Vrakdelar, telefonsamtal, DNA-prover
Att planen spakdes av terrorister?
Telefonsamtalen, spåren till flygskolan, fynden vid flygplatserna
Att husen gick i backen pga skador och eld?
NIST-rapporterna, brandmännen och andra sakkunnigas uttalanden, frånvaron av några som helst konkreta bevis för något annat (visst, frånvaro av bevis är inte bevis på frånvaro, men det stärker definitivt den officiella versionen med tanke på hur hårt vissa ansträngt sig för att hitta saker).
Citat:
Vad är det du har sett som motbevisat dylika påståenden?
Undrade jag då.
Eller menade du något helt annat? Jag kan givetvis inte lägga fram belägg för att de inte visste något, det var ju det som var hela poängen med mitt inlägg om hur vetenskapsteori funkar. Om någon påstår att de visste så ligger bevisbördan hos dem. Men som sagt, tro kan man ju alltid göra även utan bevis (den här forumdelen är ett levande exempel på det, det skall gudarna veta...)