2009-07-08, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordeline
Så du tycker att Sanningen är enformig?

He he...näää jag tycker att du har hakat upp dig!

Citat:
Ursprungligen postat av Bordeline
Om du vore ett riktigt JV så skulle du ha lagt alla uteslutna och Fd JV där .. Men återigen visar det vart du står!
2009-07-08, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitte
Haha, du han före....

Gitte = pucktvåa.
2009-07-08, 13:11
Medlem
overjordiskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leviticus
Uj uj det där missförståndet tidigare har satt djupa spår.

Du har två saker till din fördel om du vill bli ett JV iaf...din dömande och självgoda attityd. (Ursäkta om jag talar i klarspråk, men jag vill inte att det ska bli missförstånd mellan oss igen.)
Glöm inte mota bort andarna först oxå bara.

Må Jehova gå tillrätta med dig.
2009-07-08, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overjordiskt
Men kära nån, ni är ju värre än på en syjunta. Vuxna män ska inte "hålla hand" sådär. Det är inte normalt. Klappa varandra på axlarna kan ni göra i PM.

Ojdå, det luktar fobier här.
Vad är det för fel på det?
2009-07-08, 15:31
Medlem
@ Kalten:
Jag skulle gärna vilja höra din åsikt ang post #7958 på sid 664 i den här tråden om du har ork och lust. Själv håller jag med om vissa punkter på listan, men inte alla. Vore intressant att jämföra med ngn annan.
2009-07-08, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlphSwenson
@ Kalten:
Jag skulle gärna vilja höra din åsikt ang post #7958 på sid 664 i den här tråden om du har ork och lust. Själv håller jag med om vissa punkter på listan, men inte alla. Vore intressant att jämföra med ngn annan.

Den hade jag helt glömt bort när det nu hänt så mkt annat.
Jag läste det med intresse förut och hade för avsikt att kommentera.
Ska läsa det igen och återkomma.
2009-07-08, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalten
Den hade jag helt glömt bort när det nu hänt så mkt annat.
Jag läste det med intresse förut och hade för avsikt att kommentera.
Ska läsa det igen och återkomma.

Låter bra det. Ingen stress!
2009-07-08, 15:53
Medlem
Citat:
Må Jehova gå tillrätta med dig.

Det är det som e så bra overjordiskt, han dömer rättvist. Och han är oxå den enda som har befogenhet att döma.

Regagerar du så kraftigt för att jag påminner dig om vad du behöver göra med dina andekontakter?
Ledsen, men det är ngt som du måste ta tag i innan du kan se ngn möjlighet att bli ett JV. Det kan ju va ngt som Gud har en åsikt om. Enligt hans ord har har starka åsikter om det iaf.
Men det känner du väl till.
2009-07-08, 16:05
Medlem
overjordiskts avatar
Citat:
Det är det som e så bra overjordiskt, han dömer rättvist. Och han är oxå den enda som har befogenhet att döma.

Regagerar du så kraftigt för att jag påminner dig om vad du behöver göra med dina andekontakter?
Ledsen, men det är ngt som du måste ta tag i innan du kan se ngn möjlighet att bli ett JV. Det kan ju va ngt som Gud har en åsikt om. Enligt hans ord har har starka åsikter om det iaf.
Men det känner du väl till.

Jag vet att Han dömer rättvist. När det gäller just dig så kanske du ska börja med att skriva Han (med stor bokstav) istället för han. Bäva är mitt råd.

Jag vet vad Den Heliga Skrift säger. Som jag sagt någon annanstans, så är jag kanske en "falsk profet". Vi får se.

Jag har ingen önskan om att bli ett Jehovas vittne, men finner dem mycket kunniga (dig borträknad) när det gäller Den Heliga Skrift.
2009-07-08, 16:09
Medlem
Citat:
Jag vet att Han dömer rättvist. När det gäller just dig så kanske du ska börja med att skriva Han (med stor bokstav) istället för han. Bäva är mitt råd.

Jag vet vad Den Heliga Skrift säger. Som jag sagt någon annanstans, så är jag kanske en "falsk profet". Vi får se.

Jag har ingen önskan om att bli ett Jehovas vittne, men finner dem mycket kunniga (dig borträknad) när det gäller Den Heliga Skrift.

Hur jag skriver ska du kanske inte lägga dig i. Det är en petitess om man tänker på det du håller på med med dina andekompisar.
Och om du nu menar att du e sååå kunnig i bibeln så borde du verkligen veta bättre än så.

Vad du tycker om mina kunskaper struntar jag i, jag har svarat på fler inlägg än bara på dina små åsikter och vill du grunda dina uppfattningar på det är det ngt du väljer att göra.

Du e mkt för att döma när du själv sitter med handen i kakburken.
2009-07-08, 16:20
Medlem
overjordiskts avatar
Citat:
Hur jag skriver ska du kanske inte lägga dig i. Det är en petitess om man tänker på det du håller på med med dina andekompisar.
Och om du nu menar att du e sååå kunnig i bibeln så borde du verkligen veta bättre än så.

Vad du tycker om mina kunskaper struntar jag i, jag har svarat på fler inlägg än bara på dina små åsikter och vill du grunda dina uppfattningar på det är det ngt du väljer att göra.

Du e mkt för att döma när du själv sitter med handen i kakburken.

Jag dömer inte, jag ger dig råd. Det är skillnad.
2009-07-08, 16:24
Medlem
Citat:
Jag dömer inte, jag ger dig råd. Det är skillnad.

Ok du ger mig råd att bäva.
Jomenvisst.
Jag ger dig råd att sluta med dina seanser, verkar inte vara nyttigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in