2009-07-03, 11:45
Medlem
Bordelines avatar
Därför att du som fler andra har hamnat på Ignorera listan ..

Citat:
Ursprungligen postat av foto
Bekvämt avslut när man inte har vettiga förklaringar

Jag väntar på svar. Funderar du eller varför tar det sån tid?
"Hörru din gojpratare! Vad har Ulf gjort som gör honom till avfälling och hatad av Gud?? Se till att komma med nåt Bibelord som styrker ditt påstående.

Å andra sidan så kan jag med dina egna ord (från din egen förvrängda lära...inte Guds) säga att Gud hatar dig eftersom du har diskuterat med Ulf. Du är med andra ord en avfälling."

Du kan ju också svara på var du fick ifrån att Jesus blev anklagad för att uppvigla politiskt. Låt mig gissa......från dom som inte kan läsa Bibeln på rätt sätt. Klipp och klistra organisationen
2009-07-03, 11:46
Medlem
Bordelines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foto
Jag vill.

Du är ju utesluten!
2009-07-03, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordeline
WoW.. Nu är vi i hamn. Du är aldså oxå en "avfälling"
Då kan du spara detta inlägg och titta på varje gång du undrar varför jag inte svarar dig !!

Svårt att fatta Bordeline!?

Nej och åter nej, jag är ingen avfälling!

Men du griper efter halmstrån, men det hjälper inte.

Det är faktiskt inte förbjudet att växa upp som ett JV, utan att själv vara ett.
2009-07-03, 11:48
Medlem
Citat:
Iflall det dyker upp ärliga och uppriktiga människor som vill ha svar på frågor om bibeln!

Men du har ju inga ärliga och uppriktiga svar att ge dom.

Det vore bättre att dom som har räddat sig ur sekten svarar.
2009-07-03, 12:09
Medlem
Zimabardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -myself-
Men du har ju inga ärliga och uppriktiga svar att ge dom.

Det vore bättre att dom som har räddat sig ur sekten svarar.

Håller med. Mer intresserad av människor som klarat sig ur år av hjärntvätt än någon som fortf är hjärntvättad. Menar inget illa Borderline men du är ett prime exempel på någon som är psykologiskt hjärntvättad.
2009-07-03, 12:16
Medlem
Citat:
WoW.. Nu är vi i hamn. Du är aldså oxå en "avfälling"
Då kan du spara detta inlägg och titta på varje gång du undrar varför jag inte svarar dig !!

Inte avfälling, nej.

Har valt bort JV pga att jag redan som ung insåg att jag inta kunde svälja all mat som servaras av slaven.

Som i mitt tidigare inlägg:

"Både homosexualitet och tidelag är motbludande perversioner, men äktenskapsbandet bryts inte i något av dessa fall. Det bryts bara av handlingar som gör en individ till 'ett kött' med en person av det motsatta könet som inte är hans eller hennes äktenskapspartner."

Upprepar, det berörde mig inte personligen, men jag hörde talas om tragiska fall.
2009-07-03, 12:19
Medlem
fotos avatar
Citat:
Du är ju utesluten!

Från vadå?
2009-07-03, 12:20
Medlem
fotos avatar
Citat:
Därför att du som fler andra har hamnat på Ignorera listan ..

Nä, därför att du inte har nåt hållbart att komma med. Bara en massa ovettigt som påstås vara från Bibeln.
2009-07-03, 12:23
Medlem
Bordelines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimabardo
Håller med. Mer intresserad av människor som klarat sig ur år av hjärntvätt än någon som fortf är hjärntvättad. Menar inget illa Borderline men du är ett prime exempel på någon som är psykologiskt hjärntvättad.

Som jag sagt innan, detta "hjärtvättad" är ett omodernt och irrelevant ord att ha med i det här sammanhanget.

ALLA blir vi hjärntvättade! Hur du vrider o vänder dig sitter rumpan där bak! Ta bara teven, all reklam som man hjärtvättas av, dagstidningar, internet ... ALLT
2009-07-03, 12:24
Medlem
Von0bens avatar
"Avfälling" verkar vara det värsta man kan bli kallad som Jehovas Vittne.
Tillmälet haglar i tråden.
2009-07-03, 12:25
Medlem
Citat:
Som jag sagt innan, detta "hjärtvättad" är ett omodernt och irrelevant ord att ha med i det här sammanhanget.

ALLA blir vi hjärntvättade! Hur du vrider o vänder dig sitter rumpan där bak! Ta bara teven, all reklam som man hjärtvättas av, dagstidningar, internet ... ALLT

Jo, men en frisk människa tror inte blint på reklam, du tror blint på JV´s "reklam" och till och med försöker få andra att tro på den.
2009-07-03, 12:31
Medlem
fotos avatar
Citat:
Du är ju utesluten!

Frågar igen. Utesluten från vad??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem