2023-04-10, 22:46
Medlem
S.Jorgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Killar behöver ingen anledning för att ha sex.
Sex för killar är som behovet av mat och vatten, det bara finns där liksom oavsett.

En kvinna funkar ju inte så.
Finns gansnka mycket läsning om hur sällan kvinnor onnanerar tex.
Medans män gör det flera gånger i veckan eller fota varje dag så gör kvinnor det nån gång per månad eller inte alls.

Tror inte folk förstår att sexdriften hos kvinnor och män är otroligt olika.
Hade kvinnor haft samma sexuella behov som män hade vi sett massa desperaata kvinnor som ville ligga hela jävla tiden, och det gör vi inte.

En kvinnas mål är en relation.
En mans mål är att få sex.
Men för att få sex måste mannen inleda en relation, ofta.
Det är garanterat många män som är med en kvinna bara för att få sex.

Hade inte kunnat uttrycka det bättre!
Upplever det exakt som du beskrivit det!
Citera
2023-04-10, 23:26
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Män har högre sexlust (libido) än kvinnor, av naturliga skäl. Att folk ska ifrågasätta denna basic kunskap förbluffar mig. Du bevisar ju själv att jag har rätt när du säger att du känner tjejer med Onlyfans-konton. Ja, varför har de onlyfans? Kan vi män skapa onlyfans-konton och få kvinnor som betalar för att se oss runka? Svar nej. Kvinnor har inget behov av att se nakna främmande män på bild, eftersom de inte har samma sexdrift som vi män.

Jag har inte nämnt att varken "hon eller han" har högre drift än den andra. Säger bara det att tyvärr så släpper många tjejer till efter rätt mängd fjäsk eller dylikt.
Handlar inte om någon jävla hormonstudie detta..
Citera
2023-04-11, 00:48
Medlem
Citat:

Japp, men skulle män redan från början säga dom bara vill knulla och inte umgås eller uppvakta, då skulle ingen man få ligga.

Det är väl bara för dessa getabockar att registrera sig online på nån av alla otaliga ligg-sajter som redan finns? Slipper de ljuga, manipulera och såra folk.

Finns förstås även kvinnor på dessa sajter som endast letar efter nåt tillfälligt. Där och även ute i riktiga livet. Annars hade vi aldrig hört talas om fenomen likt KK.

Citat:
Människan funkar fortfarande som ett djur.
Tänk dig brunstiga hjortar som slåss och visar upp sig för att få en hona, eller en paradisfågel som visar upp sin färgglada fjäderdräkt och skuttar som en jävla kanin fra och tillbaka, bara för att imponera på honan.
Människan funkar ju så också.
Kvinnan avgör om hon vill ligga beroende på hur väl mannen lyckas framställa sig själv.
Till viss del men samtidigt vill man ju tro att människan hunnit komma en aning bit längre i sin emotionella utveckling än ex. fåglar vars beteende drivs av ren instinkt. Till skillnad från dessa lägre stående varelser så har människan utrustats med ett samvete och en förmåga till sympati och empati. Sånt som vanligen hindrar oss från att begå onda gärningar. Utom hos psykopaterna då.

Citat:
Både män och kvinnor kan vara manipulativa för att uppnå sitt mål.
En kvinna manipulerar män ofta med sin skönhet och lockar med sex, för hon vet att det är vad mannen vill ha.

En man manipulerar kvinnor genom att komma in i hennes huvud/känslor, och makt.
Finns en del män som klarar detta gallant och kan få nästan vilken kvinna som helst.
Kolla på filmen " vad en kvinna vill ha" med mel gibson så förstår du.
Ser inte hur kvinnor är manipulerande när de bara söker efter ren kärlek och inte vill nöja sig med mindre än detta.

Män däremot som endast är ute efter att penetrera kvinnor är ju onda på riktigt om de inte är ärliga från början med sina avsikter.

Ja, jag har sett den där filmen många gånger och budskapet med den är ju att Mel Gibsons rollfigur lär sig att förstå och uppskatta kvinnors väsen där han från början endast såg dem som ytliga objekt att förlusta sig med.
Jag förstår inte hur en del män kan göra så. Lära känna en kvinna på en djupt känslomässigt intim nivå och sedan ändå inte se henne som en människa utan enbart som ett hål att erövra.

Psykopater som sagt. Vidriga typer som avhumaniserar och beter sig som det lägsta av djur själva.
Citera
2023-04-11, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LustigaKurre

Nja, när väl en avkomma kommit på plats och killen tar ut ledighet för att bada, slappa på stranden under sommaren brukar dom bli, kvinnorna, elaka.
En praktisk lösning på det problemet kunde ju vara att männen tar sitt ansvar som fäder.
Citera
2023-04-11, 10:34
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar Tengil
jag kan bara prata för mig själv men ja, jag vill bara knulla!

Samma här.
Citera
2023-04-11, 10:36
Medlem
Om tjejen endast har fitta att erbjuda, så stämmer det att jag bara vill knulla. Gissar på att uttrycket "killar vill bara knulla" kommer från kvinnor som saknar personlighet.
Citera
2023-04-11, 11:01
Medlem
halaltarzans avatar
Nja, men vid utgång så var ju liksom inte kvällen fulländad om man inte fick hem något spöke som särade upp. Och ibland så klickade det så man fortsatte att träffas och ibland så skildes man nyknullade åt dan efter med bara ett "ha det bra". Båda funkade väl men för mig var väl det bästa när man träffade någon som man kunde fortsätta att umgås med.
Citera
2023-04-11, 17:55
Medlem
Citat:
Killar behöver ingen anledning för att ha sex.
Sex för killar är som behovet av mat och vatten, det bara finns där liksom oavsett.

En kvinna funkar ju inte så.
Finns gansnka mycket läsning om hur sällan kvinnor onnanerar tex.
Medans män gör det flera gånger i veckan eller fota varje dag så gör kvinnor det nån gång per månad eller inte alls.

Tror inte folk förstår att sexdriften hos kvinnor och män är otroligt olika.
Hade kvinnor haft samma sexuella behov som män hade vi sett massa desperaata kvinnor som ville ligga hela jävla tiden, och det gör vi inte.

En kvinnas mål är en relation.
En mans mål är att få sex.
Men för att få sex måste mannen inleda en relation, ofta.
Det är garanterat många män som är med en kvinna bara för att få sex.
Tjejer kan visst ha hög sexlust och vilja ha sex ofta. Vet inte vart du hittar din statistik på att tjejer inte har samma sexuella behov eller inte onanerar lika mycket, för stämmer gör det då inte. Kanske om du jämför alla män vs alla kvinnor beräknat per lands befolkning. Men man ska vara försiktig med att dra alla över samma kam. Jag onanerar oftare än många killar jag haft kk-relation med eller varit på gång med. Har dissat vissa killar jag varit på g med för att de har mindre sexlust än mig, då jag inte tror jag kommer palla med en relation med för lite sex. Btw, som tjej kräver man ingen förhållanderelation, men ja gärna en relation, för att slippa sjukdomar och då killar vid engångsligg är själviska idioter som bara tänker på att få komma själv. Tror du tjejer värderar egoistiska män högt eller? Det är inte värt varken tid eller energi att ligga med en kille en gång, då han bara bryr sig om sig själv. Ska det vara nåt som är värt att hänga i granen får killen visa att han har nåt att komma med också, inte bara kör in kuken och spruta sen är det klart för att killen känner sig nöjd. Vi tjejer är inte till för att killar bara ska köra in, ut, sprut, slut.

Skulle snarare säga att tjejer vill ha bra sex, därför söker vi oss till nån form av relation. Annars använder vi händer och leksaker för att ge oss själva orgasmer, då det ger oss mer än engångsligg. Tjejer väljer kvalitet före kvantitet.
Killar nöjer sig med vad som helst. Bryr sig inte ens att sexet är värdelöst och att de är själviska.
Citera
2023-04-11, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av treplustreblirsex
Tjejer kan visst ha hög sexlust och vilja ha sex ofta. Vet inte vart du hittar din statistik på att tjejer inte har samma sexuella behov eller inte onanerar lika mycket, för stämmer gör det då inte. Kanske om du jämför alla män vs alla kvinnor beräknat per lands befolkning. Men man ska vara försiktig med att dra alla över samma kam. Jag onanerar oftare än många killar jag haft kk-relation med eller varit på gång med. Har dissat vissa killar jag varit på g med för att de har mindre sexlust än mig, då jag inte tror jag kommer palla med en relation med för lite sex. Btw, som tjej kräver man ingen förhållanderelation, men ja gärna en relation, för att slippa sjukdomar och då killar vid engångsligg är själviska idioter som bara tänker på att få komma själv. Tror du tjejer värderar egoistiska män högt eller? Det är inte värt varken tid eller energi att ligga med en kille en gång, då han bara bryr sig om sig själv. Ska det vara nåt som är värt att hänga i granen får killen visa att han har nåt att komma med också, inte bara kör in kuken och spruta sen är det klart för att killen känner sig nöjd. Vi tjejer är inte till för att killar bara ska köra in, ut, sprut, slut.

Skulle snarare säga att tjejer vill ha bra sex, därför söker vi oss till nån form av relation. Annars använder vi händer och leksaker för att ge oss själva orgasmer, då det ger oss mer än engångsligg. Tjejer väljer kvalitet före kvantitet.
Killar nöjer sig med vad som helst. Bryr sig inte ens att sexet är värdelöst och att de är själviska.

Bland annat här: https://kurera.se/sa-ofta-onanerar-svenskarna/
Råder dig att googla på ämnet själv också.

Självklart finns det tjejer som vill knulla lika mycket som killar, men den procenten är nog ganska liten.
Och som du säger vill tjejer oftast inte knulla många olika killar, dom vill hällre ligga med nån dom känner sig trygg med, och det har att göra med at honan ska välja en bra partner som inte bara knullar henne och skiter i familjen.

Jag tror att du först måste förstå vad testosteron är och vad den gör med kroppen.
Lyssna på detta, 6:30min in och 40 sekunder framåt:
https://www.youtube.com/watch?v=3LL3Sd2eAZY
Citera
2025-10-17, 08:50
Medlem
Ja, enligt många kvinnor så är det så.
Jag ville ligga med alla kvinnorna som jag hade känslor för.
Men inte bara det. Jag tyckte om att prata med kvinnorna också. Kände att vi hade mycket gemensamt, kemi och det var kul att umgås med henne.

Ni som varit tillsammans med kvinnor ni hade känslor för, låg ni hela tiden eller gjorde ni även andra saker tillsammans?
Om nån kvinna läser det här, har du varit tillsammans med en man som du hade känslor för? Låg ni med varann hela tiden eller hittade ni även på andra saker tillsammans?
Citera
2025-10-17, 09:05
Medlem
Klart att tjejer vill ligga, men de flesta måste gilla helheten först
Citera
2025-10-17, 09:13
Medlem
Jag tror att både killar och tjejer gärna vill knulla. Tyvärr så är det inget annat än knulla som många tjejer kan bidra med i ett förhållande. De flesta tjejer man träffar har taskig ekonomi (konsumtionslån), har utbildning som ingen efter frågar (studielån men inget jobb), tillför inget i hushållet (kan inte laga mat, städa….). Rätta mig om jag har fel, men dagens tjejer tillför inte mycket mer än knulla i ett förhållande, och de flesta gör inte ens det bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in