2007-04-02, 13:21
Medlem
Drooms avatar
Tjejens vilja att ha sex är omvänt proportionell mot killens vilja att ha sex.

Detta säger min erfarenhet iallafall.
Citera
2023-04-10, 19:14
Medlem
Killar behöver ingen anledning för att ha sex.
Sex för killar är som behovet av mat och vatten, det bara finns där liksom oavsett.

En kvinna funkar ju inte så.
Finns gansnka mycket läsning om hur sällan kvinnor onnanerar tex.
Medans män gör det flera gånger i veckan eller fota varje dag så gör kvinnor det nån gång per månad eller inte alls.

Tror inte folk förstår att sexdriften hos kvinnor och män är otroligt olika.
Hade kvinnor haft samma sexuella behov som män hade vi sett massa desperaata kvinnor som ville ligga hela jävla tiden, och det gör vi inte.

En kvinnas mål är en relation.
En mans mål är att få sex.
Men för att få sex måste mannen inleda en relation, ofta.
Det är garanterat många män som är med en kvinna bara för att få sex.
Citera
2023-04-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen

En kvinnas mål är en relation.
En mans mål är att få sex.
Men för att få sex måste mannen inleda en relation, ofta.
Det är garanterat många män som är med en kvinna bara för att få sex.
Om det där verkligen stämmer så kan jag förstå varför kvinnor gör slut och begär skilsmässor från män i den utsträckning som sker.
Få kvinnor mår bra av att bli sedda som ett hål för mannen att få regelbunden tillgång till.
Citera
2023-04-10, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaysouw1
Om det där verkligen stämmer så kan jag förstå varför kvinnor gör slut och begär skilsmässor från män i den utsträckning som sker.
Få kvinnor mår bra av att bli sedda som ett hål för mannen att få regelbunden tillgång till.

En man är som bäst de första månaderna i ett förhållande.
När denne bryr sig så pass mycket om tjejen att han gör allt för henne för att få knulla.
Målet är alltså knulla.
Vägen dit går genom uppvaktning i olika former.

När mannen tappar intresse eller inte är lika het på gröten känner sig kvinnan osedd och sån skit.

En kvinna uppskattar och behöver ett förhållande otroligt mycket mer än en man.
Citera
2023-04-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
En man är som bäst de första månaderna i ett förhållande.
När denne bryr sig så pass mycket om tjejen att han gör allt för henne för att få knulla.
Målet är alltså knulla.
Vägen dit går genom uppvaktning i olika former.

När mannen tappar intresse eller inte är lika het på gröten känner sig kvinnan osedd och sån skit.

En kvinna uppskattar och behöver ett förhållande otroligt mycket mer än en man.
Önskade att folk kunde vara mer tydliga med sina mål. Är de ute efter något oseriöst tillfälligt så är det väl bara att säga detta?

Hade blivit oerhört ledsen och nedstämd om någon gjorde så mot mig. Skulle aldrig mer kunna lita på en man.
Inte så konstigt att kvinnor håller sig på sin kant om de har sådana erfarenheter i bagaget.
Sociopater som utnyttjar och grundlurar folk. Leker med någons känslor. Det är hemskt. Vedervärdigt beteende.
Citera
2023-04-10, 21:32
Medlem
Citat:
Önskade att folk kunde vara mer tydliga med sina mål. Är de ute efter något oseriöst tillfälligt så är det väl bara att säga detta?

Hade blivit oerhört ledsen och nedstämd om någon gjorde så mot mig. Skulle aldrig mer kunna lita på en man.
Inte så konstigt att kvinnor håller sig på sin kant om de har sådana erfarenheter i bagaget.
Sociopater som utnyttjar och grundlurar folk. Leker med någons känslor. Det är hemskt. Vedervärdigt beteende.

Japp, men skulle män redan från början säga dom bara vill knulla och inte umgås eller uppvakta, då skulle ingen man få ligga.

Människan funkar fortfarande som ett djur.
Tänk dig brunstiga hjortar som slåss och visar upp sig för att få en hona, eller en paradisfågel som visar upp sin färgglada fjäderdräkt och skuttar som en jävla kanin fra och tillbaka, bara för att imponera på honan.
Människan funkar ju så också.
Kvinnan avgör om hon vill ligga beroende på hur väl mannen lyckas framställa sig själv.

Både män och kvinnor kan vara manipulativa för att uppnå sitt mål.
En kvinna manipulerar män ofta med sin skönhet och lockar med sex, för hon vet att det är vad mannen vill ha.

En man manipulerar kvinnor genom att komma in i hennes huvud/känslor, och makt.
Finns en del män som klarar detta gallant och kan få nästan vilken kvinna som helst.
Kolla på filmen " vad en kvinna vill ha" med mel gibson så förstår du.
Citera
2023-04-10, 21:44
Medlem
sliskets avatar
Knullar gärna utan att blanda in några andra inslag i relationen så ja på din fråga
Citera
2023-04-10, 21:48
Medlem
LustigaKurres avatar
Citat:

Nja, när väl en avkomma kommit på plats och killen tar ut ledighet för att bada, slappa på stranden under sommaren brukar dom bli, kvinnorna, elaka.
Citera
2023-04-10, 21:54
Medlem
Sverighiztans avatar
Svar på frågan. Nej.

Jag hade nog snarare velat säga tvärtom. Många tjejer idag är mer lösaktiga än vad man tror. Känner nog minst brudar 3st med onlyfans tex medans resten av dem ligger med halva kommunen.
(De enda tjejerna som faktiskt går att lita på är det vad vi kallade för pluggisar i skolan)
Killarna jag känner och umgås med är hårt arbetande människor som bara söker seriösa förhållanden men får bara "flickor"
Alltså tjejer som är klistrade vid telefonjävleln, knarkar likes, skriver med alla som visar någon form av intresse och som sällan gör något för sin "partner"

De kanske letar/hittar tjejer på fel ställe.. jag vet faktiskt inte. Bryr mig inte heller.

Men återigen nej, det finns folk. Men sen så finns det FOLK.
Citera
2023-04-10, 22:19
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Svar på frågan. Nej.

Jag hade nog snarare velat säga tvärtom. Många tjejer idag är mer lösaktiga än vad man tror. Känner nog minst brudar 3st med onlyfans tex medans resten av dem ligger med halva kommunen.
(De enda tjejerna som faktiskt går att lita på är det vad vi kallade för pluggisar i skolan)
Killarna jag känner och umgås med är hårt arbetande människor som bara söker seriösa förhållanden men får bara "flickor"
Alltså tjejer som är klistrade vid telefonjävleln, knarkar likes, skriver med alla som visar någon form av intresse och som sällan gör något för sin "partner"

De kanske letar/hittar tjejer på fel ställe.. jag vet faktiskt inte. Bryr mig inte heller.

Men återigen nej, det finns folk. Men sen så finns det FOLK.

Män har högre sexlust (libido) än kvinnor, av naturliga skäl. Att folk ska ifrågasätta denna basic kunskap förbluffar mig. Du bevisar ju själv att jag har rätt när du säger att du känner tjejer med Onlyfans-konton. Ja, varför har de onlyfans? Kan vi män skapa onlyfans-konton och få kvinnor som betalar för att se oss runka? Svar nej. Kvinnor har inget behov av att se nakna främmande män på bild, eftersom de inte har samma sexdrift som vi män.
Citera
2023-04-10, 22:33
Medlem
BradSs avatar
http://assets.csom.umn.edu/assets/71520.pdf

Citat:
All the evidence we have reviewed points toward the conclusion that men desire sex more than women. Although some of the findings were more methodologically rigorous than others, the unanimous convergence across all measures and findings increases confidence. We did not find a single study, on any of nearly a dozen different measures, that found women had a stronger sex drive than men. We think that the combined quantity, quality, diversity, and convergence of the evidence render the conclusion indisputable
Citera
2023-04-10, 22:34
Medlem
S.Jorgens avatar
Jo, så är det!
Killar gick till nattklubben för att ordna ONS.
Tjejerna gick dit för att dansa.

När man började nätdejta var siktet inställt på knull.
När det var avklarat skrev man till nästa brud osv.
Tjejerna var inställda på familjebildning haha.
Tjejer knullar endast för att bli gravida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in