• 1
  • 2
2007-03-24, 13:07
Bannlyst
Alla har la säkerligen hört uttrycket "Killar vill bara knulla", jag har iaf hört det. Detta uttryck brukar komma från tjejer som jag anser sig vara lite fina i kanten och vill visa sig lite bättre än killarna och på det sättet säga "Jag är en fin flicka, mig sätter ni inte på". Men är det verkligen så? Vill killar bara knulla? Har tjejerna överhuvudtaget rätt att säga så? Vad kan man säga tillbaka när en tjej säger så?

Citat:
Vill killar knulla jämt jag bara undrar? En del som jag har varit ihop med dom ville bara knulla asså, tacksam om man får svar.
Hej!
Jag tror inte att det är någon verklig skillnad mellan killars och tjejers sexlust. Det handlar mer om olika individers olika behov. Däremot så kan vi konstatera att det i vårt samhälle fortfarande är så att det är killen som förväntas visa att han är intresserad av sex och ta initiativet till sexet och jag är säker på att det är därför som killar ofta verkar mera sugna.
Hälsningar!
Olle

http://www.kondom.nu/farbrorolle.asp...d=35&qaid=2708
Är det så här det är kanske?

Citera
2007-03-24, 13:13
Bannlyst
Tror att tjejer kan vara minst lika pådrivande som killar vad gäller att vilja knulla. Det är nog ganska jämnt fördelat mellan könen.
Citera
2007-03-24, 13:32
Medlem
god mats avatar
Jag tror han har väldigt rätt. Naturligtvis är det svårt att säga om det är lika eller om endera könet är mer suget. Det är ju i princip omäjligt att verkligen ta reda på. Framförallt eftersom individskillnadena är så stora (vissa killar är kåtare än vissa tjejer och tvärt om). Jag vet att många killar kan ha svårt att tro att tjejer är kåta, något som antagligen beror på att de inte lärt känna många tjejer ordentligt.

Att samhället sen pressar tjejer att inte visa den sidan så öppet är väl bara att konstatera. Liksom man kan konstatera att killar förväntas vara kåtare och ta mer initiativ. Eftersom vi anpassar oss efter samhällets förväntningar och skuldbelägganden borde det betyda att killar åtminstone inte är mycket kåtare som det verkar.
Citera
2007-03-24, 13:35
Medlem
jag kan bara prata för mig själv men ja, jag vill bara knulla!
Citera
2007-03-24, 13:52
Medlem
Stewie_griffins avatar
Stämmer inte på mig. Hör jag en tjej fläka ur sig något så puckat så kan man alltid kontra med att kvinnor är dumma i huvet. Se bara hur de under årtusenden frivilligt valt att städa och laga mat åt männen
Citera
2007-03-24, 15:16
Medlem
burps avatar
haha låter idiotisk det där.:P
Citera
2007-03-24, 16:18
Medlem
chans avatar
Har faktiskt aldrig stött på en kille som bara vill knulla. Iaf ingen som menat det när det kommer til kritan.
Kvinnor som bara vill knulla har jag stött på en hel del av dock. Men kanske jag lever i en liten inverterad bubbla?

Ok kanske lite väl generaliserande där, speciellt ang. kvinnorna. Men i det stora hela stämmer det.
Citera
2007-03-24, 16:25
Medlem
Jensofswedens avatar
Jag måste säga att jag nästan bara vet kvinnor som vill knulla hela tiden, de är ju för guds skull nymfomaner hela bunten!
Citera
2007-03-24, 17:00
Medlem
BubbaSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztla
Alla har la säkerligen hört uttrycket "Killar vill bara knulla", jag har iaf hört det. Detta uttryck brukar komma från tjejer som jag anser sig vara lite fina i kanten och vill visa sig lite bättre än killarna och på det sättet säga "Jag är en fin flicka, mig sätter ni inte på". Men är det verkligen så? Vill killar bara knulla? Har tjejerna överhuvudtaget rätt att säga så? Vad kan man säga tillbaka när en tjej säger så?

Killar vill bara knulla.
Tydligast är detta i puberteten, och strax därefter, då halten av testosteron - kåthormonet #1 - är som högst.

Bubba har läst DN i veckan. De har nu en artikelserie om doping, finns här: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=630872

Här berättar kroppsbyggaren Mia om när hon injecerade stanozolol, en karbonkopia på testosteron, om vad som hände i hennes kropp:

"- Jag var kåt nästan jämt. Flera gånger i veckan hade jag sex med någon av killarna på gymmet. Fast det kändes konstigt ibland, för ingen av oss hade ju kvar sin naturliga kropp."

Är det någon man här som varit tonåring, och känner igen sig i den första korta meningen i Mias beskrivning av sitt dopingliv?

Vad kan man säga tillbaka när en tjej säger så?
Svar: Jag följer bara de signaler mina naturliga hormoner ger mig. De ser till att jag är kåt precis hela tiden, och det är för att jag ska vara beredd att föra mitt släkte vidare hela tiden.
Det kommer gå över se'n. När jag är 35 kommer jag inte ha stånd jämt, och vid 60 kommer det till och med finnas kortare passager utan erektion alls. Vill du bli min kvinna för evigt?
Citera
2007-03-24, 17:06
Medlem
Arbetarbroders avatar
Jag tror inte killar bara vill knulla, därimot vill nog alla killar alltid knulla en fin tjej.
Citera
2007-03-24, 17:41
Medlem
tapirs avatar
Jag vill mest kramas med någon jag tycker om
Citera
2007-03-24, 17:44
Medlem
Toshiros avatar
jag och min kk brukar ha sex 2-3 gånger om dagen som regel, jag visar väl oftast intresset för det, men vi är båda initiativtagande till det...

Även om jag personligen har en hög sexlust så tönker jag inte enbart på sex (visst, det är en stor del obviously) så jag tror inte riktigt att det finns nån kille som "bara vill knulla"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in