Citat:
Ursprungligen postat av Ztla
Alla har la säkerligen hört uttrycket "Killar vill bara knulla", jag har iaf hört det. Detta uttryck brukar komma från tjejer som jag anser sig vara lite fina i kanten och vill visa sig lite bättre än killarna och på det sättet säga "Jag är en fin flicka, mig sätter ni inte på". Men är det verkligen så? Vill killar bara knulla? Har tjejerna överhuvudtaget rätt att säga så? Vad kan man säga tillbaka när en tjej säger så?
Killar vill bara knulla.
Tydligast är detta i puberteten, och strax därefter, då halten av testosteron - kåthormonet #1 - är som högst.
Bubba har läst DN i veckan. De har nu en artikelserie om doping, finns här:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=630872
Här berättar kroppsbyggaren Mia om när hon injecerade stanozolol, en karbonkopia på testosteron, om vad som hände i hennes kropp:
"- Jag var kåt nästan jämt. Flera gånger i veckan hade jag sex med någon av killarna på gymmet. Fast det kändes konstigt ibland, för ingen av oss hade ju kvar sin naturliga kropp."
Är det någon man här som varit tonåring, och känner igen sig i den första korta meningen i Mias beskrivning av sitt dopingliv?
Vad kan man säga tillbaka när en tjej säger så?
Svar: Jag följer bara de signaler mina naturliga hormoner ger mig. De ser till att jag är kåt precis hela tiden, och det är för att jag ska vara beredd att föra mitt släkte vidare hela tiden.
Det kommer gå över se'n. När jag är 35 kommer jag inte ha stånd jämt, och vid 60 kommer det till och med finnas kortare passager utan erektion alls. Vill du bli min kvinna för evigt?