• 6
  • 7
2025-10-17, 09:56
Bannlyst
Det vill kvinnor bara också. Om män tror att kvinnor vill ha relationer med dem för massa annat har de missat något på vägen
Citera
2025-10-17, 11:05
Medlem
Jag har aldrig haft ett förhållande, men det känns som ett plus om kvinnan inte vill ligga hela tiden. Jag skulle inte klara av det. Att ligga hela tiden.
Det är tydligen vanligt att kvinnor tröttnar snabbt på mannen när de flyttat ihop. Vill träffa andra, ha nya äventyr.
Kvinnor kan väl ligga mer än mannen, rent biologiskt så blir väl kvinnan inte lika sömnig efter orgasmen.
Kanske därför kvinnor anklagar män för att bara vilja en sak, för att hon vill framstå som fin flicka. Även om hon inte är det.
Citera
2025-10-17, 21:20
Medlem
Killar vill inte bara knulla. Killar vill även sträcktitta dokusåpa och äta praliner.
Ett annat exemplar vill stövla ut med kängor och titta på granar.
Citera
Igår, 09:30
Medlem
Ja och nej, skulle jag säga. Det beror helt på omständigheterna och den aktuella tjejen man träffar.

Tycker man om en tjej så vill man givetvis mer, särskilt om man fattar rena känslor för henne. Men ibland ser man bara en snygg tjej som man gärna vill knulla med. Tack och hej, madam.

Skulle dock säga att detta gäller även för kvinnor. I ungdomen blev det ett antal töm och glöm-knull. Men jag var också med om brudar som bara ville ligga med mig och polarna för att vi spelade i band. Har även polare och kollegor som fortfarande aktivt raggar efter ONS för att de vill knulla utan övriga förpliktelser.

Män och kvinnor tänder på varandra och har sina respektive lustar. Man knullar, det går åt båda hållen. Men jag tror absolut att knulla kan vara en viktig nyckel till att lära känna varandra och se efter om man vill etablera ett förhållande eller inte. Vill den ena parten inte knulla eller är dålig i sängen, då blir det nog lätt att man letar vidare.
Citera
Igår, 10:13
Medlem
Antingen så knullar man vidare eller så vill man vara ifred och göra något annat. Inget jäkla gullande. Då vill man bara krypa ur skinnet.
Dessutom tror jag att det ligger i våra gener sedan långt tillbaka, att befrukta kvinnan och sedan åteärgå till jakt och jordbruk. Det var inte så mycket gulligull.
Senast redigerad av Snickartasken Igår kl. 10:16.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in