2007-03-24, 17:46
Medlem
Madonnan och horan, det finns fruntimmer man inte har något som helst intresse för annat än att knulla, Mao ser de fina ut men det finns inget annat man är ute efter. Ett fåtal vill man veta allt om, de man passar bra ihop med på alla plan, de är giftasmateriel.
Citera
2007-03-24, 18:06
Medlem
davidoffs avatar
Alla brudar som ar snygga vill killar bara knulla med
Citera
2007-03-24, 20:25
Medlem
sirstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztla
Alla har la säkerligen hört uttrycket "Killar vill bara knulla", jag har iaf hört det. Detta uttryck brukar komma från tjejer som jag anser sig vara lite fina i kanten och vill visa sig lite bättre än killarna och på det sättet säga "Jag är en fin flicka, mig sätter ni inte på". Men är det verkligen så? Vill killar bara knulla? Har tjejerna överhuvudtaget rätt att säga så? Vad kan man säga tillbaka när en tjej säger så?

Är det så här det är kanske?

Jobbigt om det är två bögar...

nej men (jag har inte läst hela tråden) jag tror det helt olika från person till person.. jag har haft flickvänner där jag alltid har fått ta initiativet (stavning?) men jag har också haft dem som nästan alltid har tagit initiativet... så jag tror det är mkt fårn person till person
Citera
2007-03-24, 20:32
Medlem
Engelbreckts avatar
Jag har mer än en killkompis som haft problem med att tjejen viljat ha sex mer än de eller inte viljat ha ett djupare förhållande utan bara sex. Jag tror att det finns större variationer mellan inidivider än mellan könen.
Citera
2007-03-24, 21:08
Medlem
Provade två kk, både bara kom hit, knullade, åkte iväg. 30 min. vill gosa lite för det är en del sex för mej, men så är det inte för vissa killar.
Citera
2007-03-24, 21:09
Medlem
Det stämmer för min del, är inte intresserad av ett förhållande för 5 öre (just nu)

Citera
2007-03-24, 21:21
Medlem
Strifes avatar
Var det någon som sa något om att knulla? Jag är på!
Jag tänker på att knulla hela tiden, och när jag inte tänker på det, tänker jag på att runka.
Citera
2007-03-24, 21:29
Medlem
Jag vill bara knulla fina tjejer.
Det är fel att säga att killar knullar vad som helst för de gör vi inte, vi tar bara det bästa.
Inga tjocka cellulit feminister med rött hår, nej tack.
Är jag i stan eller i affären och ser tjejer/kvinnor så bedömmer jag dom på direkten om man vill knulla dom.
Det är de enda jag tänker på när jag går i stan, utöver det ärende jag ska göra då.
Citera
2007-03-25, 01:03
Medlem
brobbans avatar
Ja självklart tänker vi på att knulla, menar du att jag skulle vilja bli fångad i ett förhållande? Allt över en natt med en brud är sinnessjukt.
Citera
2007-03-25, 01:18
Medlem
Castafiores avatar
Det beror på vilken politisk profil man har inte vilket kön.
Vänsterfolk knullar mest och bäst medan högern knullar ganska dåligt och inte speciellt ofta. Högerkillar vill bara knulla med vänstertjejer, men kommer sällan innanför trosorna eftersom de inte kan de sociala koderna.
Citera
2007-03-25, 03:25
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
Vänsterfolk knullar mest och bäst medan högern knullar ganska dåligt och inte speciellt ofta. Högerkillar vill bara knulla med vänstertjejer, men kommer sällan innanför trosorna eftersom de inte kan de sociala koderna.

haha... så de som röstar blankt borde få mest action alltså?
Citera
2007-03-25, 03:49
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castafiore
att du aldrig tröttnar på ditt jävla trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in