2012-04-13, 18:39
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjonken
Hej! Har 150mg Lyrica och bra hasch, kan jag ta lyrican för att spetsa till det lite eller är det för liten dos?
Har aldrig tagit lyrica innan så vad sker om jag känner något?
Mina tidigare erfarenheter är tram, sub, cannabis och benzo.
Ber om ursäkt för eventuell särskrivning då jag skriver från min iPhone.

Med vänlig hälsning, Spjonken
Det kommer funka fint men förvänta dig inget speciellt på en sådan låg dos utav lyrica.
Citera
2012-04-13, 19:00
Medlem
Spjonkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
Det kommer funka fint men förvänta dig inget speciellt på en sådan låg dos utav lyrica.

Okej, tycker du det är värt och pröva ta dom eller vänta med de tills man har mer?
Citera
2012-04-13, 19:02
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Okej, tycker du det är värt och pröva ta dom eller vänta med de tills man har mer?
Ja, det kan ju inte skada, du kanske blir jätte väck av det lilla men tvivlar starkt på det.
Citera
2012-04-13, 19:35
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Lyrica boostar de flesta "vanliga" droger jag prövat, men kan inte säga hur det är till cannabis. 150 mg är nog ändå för lite för att boosta något, och för lite för att känna något speciellt på..

Så chansa med din 150 mg:are eller spara tills du har fler.
Citera
2012-04-14, 00:30
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Lyrica boostar de flesta "vanliga" droger jag prövat, men kan inte säga hur det är till cannabis. 150 mg är nog ändå för lite för att boosta något, och för lite för att känna något speciellt på..

Så chansa med din 150 mg:are eller spara tills du har fler.
Jag tror nog 150mg räcker för någon som aldrig tagit Lyrica förr, jag blev ordentligen påverkad på 300mg första gången och då utan nadra droger inblandade.

Jag tycker du ska köra hårt, vad jag tror kommer hända (och nu utgår jag från mig själv enbart) är att du blir hungrigare, din balans försämras mer än om du bara hade rökt, du kanske ser dubbelt ett tag och du kommer antagligen känna dig lite lycklig utan att kunna sätta fingret på varför. (Detta är vad som händer när jag blandar Lyrica och röka).
Citera
2012-04-14, 17:42
Medlem
Sallinskiis avatar
Centralstimulant dialog substanser intaget tidigare under dagen (3-FA för att specificera, Enormt stor tollerans på CS kanske ska tilläggas...? Drar närmre 150~250mg dagligen delat på 2-3 doseringar, så de jag tagit idag har nt "givit nått rus direkt)

Men till min fråga:

Går det (Utan några större problem/Idikationer eller en markant ökad risk för "Snedtripp") att om några timmar ta ca ½ Lapp LSD av märket Shiva? (Vet ej styrka på lappen och startar gärna försiktigt och bankar in den andra ½an efteråt ifall de nt skulle ge mig någon effekt)

Har kört Syra en gång innan och de gick åt helvete.... Ingen sitter, icke "berred på effekten" obehagliga miljöer och ingen Benso att ta udden av det...

Lite bättre förberedningar denna gången dock, har ca 70-80 st Bensodiazepindevirat á 1mg (Etizar i Blister) att tillgå om de skulle balla ur... Har även min flickvän här som skulle kunna agera "sitter" om situationen blir obehaglig eller så. Och ett bra humör och sugen / känner mig redo och så för att "höra lite färger och se lite ljud" ^^

Snabba svar är mycket uppskattade!!!!

// $
Citera
2012-04-15, 13:42
Medlem
jag tänkte blanda 30 mg imovane och sådär 1200 eller 1800 mg lyrica och sen toppa det med lite gräs.
är det en bra eller dålig idé att blanda imovane och lyrica? kommer imovanen att ge någon effekt?
Citera
2012-04-15, 13:49
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philthethrill
jag tänkte blanda 30 mg imovane och sådär 1200 eller 1800 mg lyrica och sen toppa det med lite gräs.
är det en bra eller dålig idé att blanda imovane och lyrica? kommer imovanen att ge någon effekt?
Den blandningen kommer göra dig väck. Som fan.
Citera
2012-04-15, 20:00
Medlem
Citat:
Den blandningen kommer göra dig väck. Som fan.

jo, det var ju det jag hoppades på men är det en farlig blandning?
Citera
2012-04-15, 20:02
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philthethrill
jo, det var ju det jag hoppades på men är det en farlig blandning?
Inte i sig, speciellt inte om du har tolerans mot något utav preparaten, men det finns ju risk för att du gör dumma grejer.
Citera
2012-04-15, 20:50
Medlem
Citat:
Inte i sig, speciellt inte om du har tolerans mot något utav preparaten, men det finns ju risk för att du gör dumma grejer.

ja, okej. men det är ju en helt femma. tack för hjälpen iaf! den uppskattas!
Citera
2012-04-20, 14:37
Medlem
är det nån som har provat att blanda 6-apb med 4-ho-met? är det en bra blandning? kan den vara farlig?
bör jag ta dom separat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in