2012-01-28, 14:05
Medlem
Sallinskiis avatar
Alkohol ("låd gos" ½ flaska Baccardi om än mindre - 32% alkoholhalt)

Concerta (ganska stor dos)

Och Ev. en 100mg Näsa 2-FA (Är mycket tolerant på 2-FA, för er som inte vet är de en amfetamin likn. RC)

Dess även tänkt mig Etizolam (hög dos då min tolerans ligger på 15mg utan större påverkan)

Tips? Är de ren idioti att köra allt detta alt. i vilken ordning? (Etizolamen är bara ett "kanske" så inget jag kommer köra till 100%)

Svar uppskattas av någon som "vet lite mer" PM funkar även utmärkt om du inte vill "outa" dig ("måste" ha svaret innan 17.30 Helst)

//$
Citera
2012-01-28, 16:01
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Alkohol ("låd gos" ½ flaska Baccardi om än mindre - 32% alkoholhalt)

Concerta (ganska stor dos)

Och Ev. en 100mg Näsa 2-FA (Är mycket tolerant på 2-FA, för er som inte vet är de en amfetamin likn. RC)

Dess även tänkt mig Etizolam (hög dos då min tolerans ligger på 15mg utan större påverkan)

Tips? Är de ren idioti att köra allt detta alt. i vilken ordning? (Etizolamen är bara ett "kanske" så inget jag kommer köra till 100%)

Svar uppskattas av någon som "vet lite mer" PM funkar även utmärkt om du inte vill "outa" dig ("måste" ha svaret innan 17.30 Helst)

//$
Det är väl rätt idiotiskt över lag att blanda droger kan man väl tycka Kombon du nämner ska väl inte vara allt för farligt. Amfetamin och methylfenidat vet jag endel som blandar utan större problem.. Börja med concertan, låt ruset lägga sig lite och fyll därefter på med lite 2-fa(50mg?). Drick alkohol innan och under tiden. Kasta i dig någon etizolam med men använd helst dessa mot sömnlöshet/AT:n. Känn efter..

Mvh
Citera
2012-01-28, 16:03
Medlem
vinbras avatar
Har kris-lite tramadol (brukar nå upp till runt 1000 mg som mest) och har just provat att ta 400 mg +8 mg Onax från Fear (oklar kvalitet). Tuggade en tram och en onax. Har även druckit en kopp kaffe och ett glas grape.
Vad kan jag förvänta mig?

PS: Jag har även en bunt Temazepam från Fear. Kan det var något att blanda in i det hela?
Senast redigerad av vinbra 2012-01-28 kl. 16:05.
Citera
2012-01-28, 16:16
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Har kris-lite tramadol (brukar nå upp till runt 1000 mg som mest) och har just provat att ta 400 mg +8 mg Onax från Fear (oklar kvalitet). Tuggade en tram och en onax. Har även druckit en kopp kaffe och ett glas grape.
Vad kan jag förvänta mig?

PS: Jag har även en bunt Temazepam från Fear. Kan det var något att blanda in i det hela?
Det du redan har i kroppen nu bör ge dig ett lagom bra rus även om du har tollerans på tram eller alprazolam. Vänta några timmar och släng i dig någon temazepam på detta.. Känn efter så ska det inte vara någon fara. Själv brukar jag göra just den kombinationen du nämnt ovan.
(Finns liten risk för andep på kombinationen och drick absolut inte alkohol till)
Senast redigerad av Psychorama 2012-01-28 kl. 16:20.
Citera
2012-01-28, 16:24
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Det du redan har i kroppen nu bör ge dig ett lagom bra rus även om du har tollerans på tram eller alprazolam. Vänta några timmar och släng i dig någon temazepam på detta.. Känn efter så ska det inte vara någon fara. Själv brukar jag göra just den kombinationen du nämnt ovan.
(Finns liten risk för andep på kombinationen och drick absolut inte alkohol till)

OK, tack för tipset!
Citera
2012-01-28, 16:33
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Det är väl rätt idiotiskt över lag att blanda droger kan man väl tycka Kombon du nämner ska väl inte vara allt för farligt. Amfetamin och methylfenidat vet jag endel som blandar utan större problem.. Börja med concertan, låt ruset lägga sig lite och fyll därefter på med lite 2-fa(50mg?). Drick alkohol innan och under tiden. Kasta i dig någon etizolam med men använd helst dessa mot sömnlöshet/AT:n. Känn efter..

Mvh

Har kört Alkohol och kopiösa mängder 2-FA under en kväll (utekväll att tillägga) utan några som helst problem. Har även tagit 10mg Etizolam och druckit ca 8 öl utan att "känna ruset från Eti'n" utan endast Alkohol påverkan :/

Har i princip "obegränsade" mängder av alla ovanstående substanserna hur pass mycket Concerta vågar man dra i sig under alkohol rus? ~ 450mg skulle de va nått problem? (mer än sömnen hahaha men den kan vi skita i)

Så dra i sig 2x 36mg innan man tar första drinken eller första drinken först? Vill ju i största drag mest få ut ett lite "Speed" av detta, Eti'n är ifall de inte skulle bli så kul som jag trodde ^^

// $
Citera
2012-01-28, 16:37
Medlem
Simajjs avatar
Skulle det funka med efedrin och cb, ev alkohol och koffein(koffein om det behövs) eller kommer efedrinet och cb ta ut varandra så att säga?
Citera
2012-01-28, 22:16
Medlem
Tjena. eftersom att ingen vågat/ orkat testa dessa 2 = 4-FMA + Ethylfenidat. Att blanda 4-FMA + Ethylfenidat är underbar kombo! 4an boostar ethylfenidatets känsla, viss domning som kolan ger plus mkt eufori och vakenhet.. blandade ca 250mg 4-fma me lika mkt Epd, och va kungen i alla lägen ! dock en vissen ned gång, och migrän. (brukar få migrän pga sömntablett, mot läggdags!) men det är jag, inget ovanligt. men se till att återsosera ethyl efter 1 timme ca då man känner att man börjar frysa å bli seg, så håller ni er på topp, 50mg ÅD räcker gott å väl! mvh
Citera
2012-01-29, 01:41
Medlem
Ali-Babas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simajj
Skulle det funka med efedrin och cb, ev alkohol och koffein(koffein om det behövs) eller kommer efedrinet och cb ta ut varandra så att säga?

Nej tror inte efedrinet kommer slå ut cb. Kan ju vara en shyst kombo?

Inga svar på 3dagar så försöker igen: Kan man trippa på lergigan, imovane, potent rökmix, cb och lite uppot ifall man är på väg att somna ?
Citera
2012-01-29, 03:24
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxbol50
Tjena. eftersom att ingen vågat/ orkat testa dessa 2 = 4-FMA + Ethylfenidat. Att blanda 4-FMA + Ethylfenidat är underbar kombo! 4an boostar ethylfenidatets känsla, viss domning som kolan ger plus mkt eufori och vakenhet.. blandade ca 250mg 4-fma me lika mkt Epd, och va kungen i alla lägen ! dock en vissen ned gång, och migrän. (brukar få migrän pga sömntablett, mot läggdags!) men det är jag, inget ovanligt. men se till att återsosera ethyl efter 1 timme ca då man känner att man börjar frysa å bli seg, så håller ni er på topp, 50mg ÅD räcker gott å väl! mvh

Låter som bra info för "oss första gångare" på Etyl. i allmänhet(?) "kungen läget" känner vi nog alla till (som provat Kola) Sitter nu duktigt flöddrar på en (för mig stor mängd alkohol, och en lågos Etizolam 8mg) 2-FA ( ~ ca 120-140mg nasalt i en omgång) och en enorm dos Concerta (Metylfenidat, strax över 350mg) inte fan för jag kommer sova på ett par timmar men "kungen i baren" vart man hela kvällen!

övrigt: Hur förklarar man bort en Zip- påse som man "Tappat någonstans" antingen i lokalen eller i en spec. persons bil? Självklart är de ju inte mitt (Endast concerta, smulat i papper, inslaget i folie) ?! Men tänker på en vän....

//$
Citera
2012-02-04, 19:01
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Baba
Nej tror inte efedrinet kommer slå ut cb. Kan ju vara en shyst kombo?

Inga svar på 3dagar så försöker igen: Kan man trippa på lergigan, imovane, potent rökmix, cb och lite uppot ifall man är på väg att somna ?

Du vill alltså trippa på Lergigan ala Dödsmedicin? Prova på, men jag skulle hålla mig borta från Lergiganen. DET GÅR INTE FLUMMA PÅ LERGIGAN, du blir enbart trött och kanske lite ångestdämpad.
Citera
2012-02-04, 20:23
Medlem
majxstros avatar
Inta Ketamin(första gången) för att sedan om trippen skulle bli heeeelt åthelvete, slänga i sig en benzo för att få bort den? Någon som har erfarenheter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in