2009-07-08, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
starköl, amfetamin, stilnoct för att sova, och xanor för ångesten dagen efter.
word! så hade jag med lagt upp det.

Dock kan du käka nån xanor innan du drar lite tjack för att inte bli allt för speedad.

Själv hade jag kört, starköl blandat med xanor och stilnoct, tjacket hade jag sålt då jag inte gillar det
Citera
2009-07-08, 17:15
Bannlyst
[quote=Steeeff]
Citat:
Ursprungligen postat av Farner
Vi hade endast tänkt att sitta hemma hos mig Blir ingen krog ikväll inte. Och alkohol har vi inte så mycket av. Har 3 starköl, plus 6pack lättöl. Införskaffade även lite grapejuice /QUOTE]

Ursäkta men, LÄTTÖL?

Drick vatten istället, det är godare och ger lika "skön" effekt

Eller vänta några dagar och sätt 20-25l vino shitto
folkisar funkar fint med benso
Citera
2009-07-08, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJOLAD
word! så hade jag med lagt upp det.

Dock kan du käka nån xanor innan du drar lite tjack för att inte bli allt för speedad.

Själv hade jag kört, starköl blandat med xanor och stilnoct, tjacket hade jag sålt då jag inte gillar det

Okej. Men den speedade effekten gillade jag den vill jag inte ska utebli.
Så jag frågar igen om någon har några invändningar på min föregående fråga.
Citat:
Så dom slår inte ut varandra då? Tjack och benzo? Tänkte att jag kanske kunde ta 500mg Amfe, 3 xanor (upjohn 90(Har en svag tolerans. Inte särskilt stor, men jag märker att jag inte får samma effekt av 1mg som jag fick förr)) och 1-2 lättöl. Borde det bli bra? Invändningar? Hur sprids de ut på bästa sätt?
Citera
2009-07-08, 17:33
Bannlyst
Citat:
Okej. Men den speedade effekten gillade jag den vill jag inte ska utebli.
Så jag frågar igen om någon har några invändningar på min föregående fråga.
låter fint kör 1-2 starköl för att boosta xanoren lite, tror inte du pajjar tjack ruset av 3st 1mg xanor, då du ska köra 500mg tjack....Kör på!!
Citera
2009-07-08, 17:34
Medlem
Citat:
låter fint kör 1-2 starköl för att boosta xanoren lite, tror inte du pajjar tjack ruset av 3st 1mg xanor, då du ska köra 500mg tjack....Kör på!!
Fin fint
Fast fler kommentarer skader inte heller Är väldigt novis inom detta. Gör det mest i exprimentsyfte
Citera
2009-07-08, 17:36
Bannlyst
Citat:
Fin fint
Fast fler kommentarer skader inte heller Är väldigt novis inom detta. Gör det mest i exprimentsyfte
hehe "exprimentsyfte"
Citera
2009-07-08, 17:42
Medlem
Citat:
hehe "exprimentsyfte"
Ja det är ju i denna åldern (20) man ska prova på lite grejer Samt att det ska bli skönt att slippa ångesten någon gång. Jävla psykolog varit på semester, kommer inte tillbaka förens mitten av Augusti... Inte konstigt man mår dåligt.
Däremot har jag väldigt bra självdisiplin. Är inte rädd för att bli beroende, för vet att jag har lätt att sluta när jag väl bestämt mig ifall jag nu mot förmodan skulle bli det av något preparat.
Citera
2009-07-08, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ja det är ju i denna åldern (20) man ska prova på lite grejer Samt att det ska bli skönt att slippa ångesten någon gång. Jävla psykolog varit på semester, kommer inte tillbaka förens mitten av Augusti... Inte konstigt man mår dåligt.
Däremot har jag väldigt bra självdisiplin. Är inte rädd för att bli beroende, för vet att jag har lätt att sluta när jag väl bestämt mig ifall jag nu mot förmodan skulle bli det av något preparat.
Självklart ska man göra det. själv kör jag koks en onsdag eftermiddag
Citera
2009-07-11, 20:23
Medlem
Bassplays avatar
har tänkt mig 2 små lila xanor , en putte vodka och några meda 20* mg.. blir kanske ingen hit eller ska jag köra på det? . ska jag skita i meda'n ?

Jag vill inte dö.
Senast redigerad av Bassplay 2009-07-11 kl. 20:25.
Citera
2009-07-11, 20:31
Medlem
Bassplays avatar
snälla behöver verkligen svar
Citera
2009-07-11, 21:20
Medlem
L.A.M.Fs avatar
vad är meda, och vad är putte?
Citera
2009-07-11, 21:34
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
vad är meda, och vad är putte?

Meda är Morfin, en putte är en halv flaska sprit. alltså en 35 cl. i detta fall 40%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in