2009-07-11, 22:00
Medlem
Utsatts avatar
Ta morfinet först och drick när du känner av moffet, så du inte dricker för mkt...

Man ska _aldrig_ blanda alkohol och morfinsaker, det är tumregel typ.. men om man vet vad man sysslar med så är det relativt ofarligt.. jag sitter just nu med typ 1200mg tramadol i mig och dricker rödtjut
Citera
2009-07-11, 22:21
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Aha då är jag med, nej du ska verkligen inte äta metadontabletter till det där. Med två xanor och en kvarting i mig skulle ju jag knappast dansa eller prata med tjejer, men skulle inte heller få för mig att knapra meta!?

Gällande de två xanortabletterna: Äter du mycket flödder? Brukar du blanda?
Har du mer än två flödder?

Bara du kan ju svara på om du fixar det, men eftersom du ställer frågan så tycker jag du skiter i xanoren också. Ta metadonet till bakfyllan istället, och ät xanoren till det du har den förskriven för. Har du köpt dom illegalt kan du ju alltid spara dom till när man nu äter xanor för att det är skoj.
Citera
2009-07-11, 22:21
Medlem
Haddoques avatar
inget svar i methedrone tråden...prövar här ist, kanske borde legat här från början...

någon som provat detta? Kört en bomb methe på c:a 150, har nu gått c:a 3 tim sen det kickade. Frågorna är nu följande:

1: kan man köra vidare på mephe nu när ruset har lagt sig? kommer det funka bra?

2: kan man köra vidare på kokain när ruset har lagt sig? risk för seratonint syndrom lr liknande?

Haddoque
Visa allmän profil
Skicka ett privat meddelande till Haddoque
Hitta fler inlägg av Haddoque
Hitta alla inlägg av Haddoque i detta ämne
Lägg till Haddoque på din kompislista
Ignorera Haddoque
Citera
2009-07-11, 22:25
Bannlyst
Kan jag blanda 1g lyrica > med alkohol? Ähh dör man så dör man
Citera
2009-07-11, 22:27
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utsatt
Man ska _aldrig_ blanda alkohol och morfinsaker, det är tumregel typ.. men om man vet vad man sysslar med så är det relativt ofarligt.. jag sitter just nu med typ 1200mg tramadol i mig och dricker rödtjut

Det är väl en jävla skillnad på tramadol och metadon???? Vad tänker du med?
Tycker du han verkar vara jätteerfaren? Hur fan kan du ge såna råd?
"
Ta morfinet först och drick när du känner av moffet, så du inte dricker för mkt..."
jag hoppas du skämtar?

Det är väl klart man kan ta en bärs och två efter en horsemacka också, om man har rutin och erfarenhet och det har man inte om man ställer en sån fråga på FB!
Citera
2009-07-11, 22:29
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen

Jag har aldrig haft problem med det, men läser man på bipacksedeln ska det tydligen vara jättefarligt så du borde låta bli.
Citera
2009-07-11, 22:45
Medlem
Haddoques avatar
[quote=Haddoque]inget svar i methedrone tråden...prövar här ist, kanske borde legat här från början...

någon som provat detta? Kört en bomb methe på c:a 150, har nu gått c:a 3 tim sen det kickade. Frågorna är nu följande:

1: kan man köra vidare på mephe nu när ruset har lagt sig? kommer det funka bra?

2: kan man köra vidare på kokain när ruset har lagt sig? risk för seratonint syndrom lr liknande?

Aja, inget svar så jag och en kompis prövade, Han mephe, jag cola. båda har funkat bra (till skrivande stund iaf).
viktigt att veta är att methruset lagt sig nästan helt vid intag ( tänker mest på meth och colablandningen)

någon som prövat cola under peaken av ett metherus?

Rock n roll
Citera
2009-07-12, 20:53
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Aha då är jag med, nej du ska verkligen inte äta metadontabletter till det där. Med två xanor och en kvarting i mig skulle ju jag knappast dansa eller prata med tjejer, men skulle inte heller få för mig att knapra meta!?

Gällande de två xanortabletterna: Äter du mycket flödder? Brukar du blanda?
Har du mer än två flödder?

Bara du kan ju svara på om du fixar det, men eftersom du ställer frågan så tycker jag du skiter i xanoren också. Ta metadonet till bakfyllan istället, och ät xanoren till det du har den förskriven för. Har du köpt dom illegalt kan du ju alltid spara dom till när man nu äter xanor för att det är skoj.

Var total torsk på moffe väldigt länge .. och då var det att jag bara körde moffar istället för att supa..

Kunde lika gärna formulerat min fråga till --> Är alkohol + benzo + morfin bra/dåligt? ..

De är bara dom här lila xanoren som har slagit på mig på roligt sätt , har provat massor annat fludder men har bara blivit trött.

Slängde moffarna idag istället för att bara chilla i min villa.

tackar för svar!
Citera
2009-07-13, 19:13
Bannlyst
sitter o e tjackad... vad kan jag blanda med? haar vallar, xanor, somadril, perduretas kodein, tramadol och alkohol
Citera
2009-07-13, 22:03
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen

Du ska slänga 10000mg lyrica med alkohol?(Jag räknar dåligt!)
Ingen bra idé, jag har krampat sönder och hållit på att dö efter 3000mg samt bara ett par 5.2or, som tur var blev min vän inte lika väck, och ringde ambulans när jag inte kunde andas längre samt var helt blå.

Självklart kan jag ha haft otur, det var väl inte första gången man slängt helt idiotiska mängder narkotika och blandat med diverse, sen kan jag kanske vara extra mottaglig för att krampa efter diverse tungt missbruk, men jag skulle inte rekommendera någon att slänga 1000mg plus samt dricker alkohol på det.
Ska du tvunget slänga sådana mängder, så byt ut alkoholen mot CB, då blir du även duktigt cp i huvudet(på ett roligare sätt.)

Kontenta; skippa din plan, eller ha en vän med.
ambulans kostar 200kr ca, så lämna bara personuppgifter om de hotar med polis, men det blir iaf stes iv, vilket du inte kommer minnas dock.
Senast redigerad av Fontainebleau 2009-07-13 kl. 22:26.
Citera
2009-07-13, 22:09
Medlem
Zarkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fontainebleau
Du ska slänga 10000mg lyrica med alkohol?
Om jag inte minns fel så stod det väl i matteboken i grundskolan att 1g = 1000mg?
Citera
2009-07-13, 22:26
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zarkan
Om jag inte minns fel så stod det väl i matteboken i grundskolan att 1g = 1000mg?

Tyckte något kändes fel...
Men ja, anser ändå att det jag skrivit ska stå här, lägger till i mitt inlägg att jag inte kan räkna bara.
Senast redigerad av Fontainebleau 2009-07-13 kl. 22:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in