2009-09-08, 20:01
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr0pz
okej soft, har några stes 10r att flumma på

Det går bra att blanda det mesta förrutom andningsdeppresiva droger med varandra, bensodiasepiner med opiater, benso med alkohol, alkohol med opiater/opioider, GHB med benso osv, osv osv.. Ska man göra det vilket jag brukar ha svårt att hålla mig ifrån ska man ha erfarenhet med båda drogerna enskilt och vara försiktigt med doserna.
Citera
2009-09-08, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Det går bra att blanda det mesta förrutom andningsdeppresiva droger med varandra, bensodiasepiner med opiater, benso med alkohol, alkohol med opiater/opioider, GHB med benso osv, osv osv.. Ska man göra det vilket jag brukar ha svårt att hålla mig ifrån ska man ha erfarenhet med båda drogerna enskilt och vara försiktigt med doserna.

aa jo de är sant, har ganska många stes 10r men ska bara ta några av dom, sen blir de nog ett par ikto och cb
Citera
2009-09-13, 23:47
Medlem
går de bra att blanda om man redan har ätit svamp med typ zopiklon? eller struntar ja i de tar en lina subb annars om de andra inte rekomenderas
Citera
2009-09-13, 23:59
Medlem
Citat:
går de bra att blanda om man redan har ätit svamp med typ zopiklon? eller struntar ja i de tar en lina subb annars om de andra inte rekomenderas
snabba svar nu folk
Citera
2009-09-14, 02:44
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:

Jag hade kunnat blanda, men vissa som är nya på bensoanaloger som zopiklon och zolpidem blir väldigt knasiga. Jag blir bara lugn och gosig. Jag hade tagit både subben och zopiklonet. Var försiktig bara.
Citera
2009-09-14, 22:44
Medlem
HEJGUDs avatar
Någon som ha provat att blanda lustgas,alkohol och röka ?
Citera
2009-09-14, 23:16
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HEJGUD
Någon som ha provat att blanda lustgas,alkohol och röka ?

Jag har. Röka plus lustgas är vrickat. Alkoholen gör det hela bättre. Det är en bra mix.
Citera
2009-09-14, 23:45
Medlem
EHJs avatar
Lugnt att blanda SSRI och lustgas?
Citera
2009-09-14, 23:46
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EHJ
Lugnt att blanda SSRI och lustgas?

Är inte läkare, men jag om jag hade om jag gått på ssri, tagit lustgas. Kan verkligen inte tänka mig att det vore problem. Men som sagt är jag inte läkare, och lustgasens effekt är inte my cup of tea.
Citera
2009-09-15, 22:33
Medlem
hymnxs avatar
Hur är det att blanda alkohol med subutex?
Hur blir ruset och är det farligt?

Och subutex och lustgas? Någon fara?
Citera
2009-09-16, 21:32
Medlem
kan man blanda blå vallar o x1or ? tacksam för snabba svar
Citera
2009-09-16, 22:28
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat: