2009-10-06, 06:47
Medlem
Rookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InFlagranti
du skojar va?

Nope
Citera
2009-10-06, 08:39
Medlem
frukosteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rooke
Tagit en lapp shiva och 0,3a tjack ungefär + Citalopram ca 30 st. Mår lite skumt, nån som vet vad som kan hända?

Klart som fan du mår skumt, vet du vad Citalopram är?
Om jag varit du hade jag inte tagit mer tjack, tror det kan ge upphov till Serotonergt syndrom med den mängden Citalopram...
Hur funkade Shivan förresten?
Senast redigerad av frukostera 2009-10-06 kl. 08:42.
Citera
2009-10-06, 09:58
Medlem
InFlagrantis avatar
Lever du?

Kul att trycka i dig en sån monsterblandning, och sen går direkt in och skriver här? Vem har lärt dig knarka?

Känns inte som nån med sådan tolerans/inbitienhet går in här för råd. Men men.

Mår du ok?
Citera
2009-10-06, 10:42
Medlem
concerta + 2cb + benso, är detta safe?
Senast redigerad av odugling 2009-10-06 kl. 10:50.
Citera
2009-10-06, 21:42
Medlem
Rookes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InFlagranti
Lever du?

Kul att trycka i dig en sån monsterblandning, och sen går direkt in och skriver här? Vem har lärt dig knarka?

Känns inte som nån med sådan tolerans/inbitienhet går in här för råd. Men men.

Mår du ok?
Fuck it, jag lever för stunden, lev för sekunden
Citera
2009-10-08, 17:48
Medlem
DrDorians avatar
Jag har tagit en xanax 2mg och 150mg tramadol, Så min fråga är om det är okej att träna Innebandy idag? har haft en jävligt dryg huvudvärk. men 150mg tram lär väl inte vara nå problem? så vad tror ni farligt? kanske ska skippa träningen men har serieprämiär nästa vecka så vill vara på topp form=)

Snabba svar önskas!
Citera
2009-10-08, 18:17
Medlem
Juggen-92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDorian
Jag har tagit en xanax 2mg och 150mg tramadol, Så min fråga är om det är okej att träna Innebandy idag? har haft en jävligt dryg huvudvärk. men 150mg tram lär väl inte vara nå problem? så vad tror ni farligt? kanske ska skippa träningen men har serieprämiär nästa vecka så vill vara på topp form=)

Snabba svar önskas!
Inga problem att träna innebandy med Xanor och Tramadol i kroppen.
Citera
2009-10-08, 18:43
Medlem
Adks avatar
Nån som har koll på huruvida det är farligt eller inte att blanda kratom (krypton) och imovan? Alltså inte blanda samtidigt kanske men om man slänger i sig lite imovan för att kunna somna mot slutet av kratomruset.

Skall ju inte vara bra att blanda benso och opiater sägs det ju och dessa substanser fungerar ju på liknande sätt.
Citera
2009-10-08, 18:59
Medlem
Juggen-92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Nån som har koll på huruvida det är farligt eller inte att blanda kratom (krypton) och imovan? Alltså inte blanda samtidigt kanske men om man slänger i sig lite imovan för att kunna somna mot slutet av kratomruset.

Skall ju inte vara bra att blanda benso och opiater sägs det ju och dessa substanser fungerar ju på liknande sätt.
Jadå.
Det är skönt att slumra in under påverkan av Krypton och Imovane!
Citera
2009-10-08, 19:07
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggen-92
Jadå.
Det är skönt att slumra in under påverkan av Krypton och Imovane!

Nice! Då har man att se fram emot en skön helg då om bara kryptonet hinner komma hem imorgon
Citera
2009-10-08, 19:47
Medlem
gurrahhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Nice! Då har man att se fram emot en skön helg då om bara kryptonet hinner komma hem imorgon
krypton är skit en påse går på på en kväll och enda gången man känner nåt är första gången (om man tar 1,5g+) iaf så var det för mig
Citera
2009-10-08, 21:32
Medlem
DrDorians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDorian

Snabba svar önskas!

Nej kändes inge konstigt allt, förutom att det var lite roligare och att man mådde super, men var bara en engångsförtelse. För jag var ut och drack lite i onsdag=) Är ganska seriös innom mitt innebandy lirande. Men på helger tas en del godis haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in