2024-04-19, 11:01
Medlem
Har ätit 1 g kåvepenin 3ggr/dag i 9 dagar. Idag är sista dagen.
Vågar man chansa röka meth ikväll?
Citera
2024-04-29, 20:04
Medlem
Il.Malizias avatar
Kombinera MDMA med svamp?

Om man har konsumerat MDMA på en fest och sedan erbjuds svamp på samma fest; vad innebär det för risker?
Citera
2024-04-29, 20:21
Medlem
DroneXR7s avatar
Candyflipping

Ta MDMA 4 timmar efter svampen. Blir riktigt skruvat.
Citera
2024-04-30, 00:04
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Om man har konsumerat MDMA på en fest och sedan erbjuds svamp på samma fest; vad innebär det för risker?
Citat:
Ursprungligen postat av DroneXR7
Candyflipping

Ta MDMA 4 timmar efter svampen. Blir riktigt skruvat.
Candyflip avser kombinationen av LSD och MDMA, medan det snarlika scenariot som beskrivs här brukar kallas hippieflip. Båda dessa rekommenderas varmt om du känner dig trygg och redo.

Precis som DroneXR7 skriver vill du ta svampen först, men vid en hippieflip räcker det att vänta två timmar innan du tar MDMA (även om fyra timmar också går utmärkt). Målet är att slippa uppleva eventuella obehagliga symptom när MDMA-ruset avtar i trippat tillstånd.
Citera
2024-04-30, 00:27
Medlem
Il.Malizias avatar
Tack för svar!
Citera
2024-04-30, 11:55
Medlem
DroneXR7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Candyflip avser kombinationen av LSD och MDMA, medan det snarlika scenariot som beskrivs här brukar kallas hippieflip. Båda dessa rekommenderas varmt om du känner dig trygg och redo.

Precis som DroneXR7 skriver vill du ta svampen först, men vid en hippieflip räcker det att vänta två timmar innan du tar MDMA (även om fyra timmar också går utmärkt). Målet är att slippa uppleva eventuella obehagliga symptom när MDMA-ruset avtar i trippat tillstånd.

Hippieflip var det med svamp ja!! Det hade jag glömt. Bra där.
Citera
2024-05-03, 20:56
Medlem
vad är riskerna/fördelarna med att blanda LSD, Propavan och gräs?
Citera
2024-05-05, 14:20
Medlem
Vad händer om man tar mycket tramadol och benzo tillsammans?
Citera
2024-05-05, 15:49
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeroendeAvVatten
vad är riskerna/fördelarna med att blanda LSD, Propavan och
gräs?
Absolut inga nackdelar som helst förutom att Propavanet kan göra dig subtilt seg om du är är vaken på det men LSD ocb CB tillsammans är ju riktigt trevligt. Förstår inte egentigen varför du ska blanda in Propavan? Jag antar och hoppas att du menar efter ruset på LSD och CB för att sova?
Citat:
Ursprungligen postat av Vetinte860
Vad händer om man tar mycket tramadol och benzo tillsammans?

Det är som att fråga hur långt är ett snöre. Det är så många faktorer som spelar in. Din vikt. Mängden du tar. Vilken benso det är. Om du har tolerans. Osv osv.

Men jag skulle säga kortfattat att det är ingen fara så länge du inte är totalt omdömeslös så att säga. Ta hellre för lite och fyll på efter några timmar om du känner att det inte räcker. Har tagit denna blandning många gånger och Tramadol blir betydligt mysigare med lite benso till!
Citera
2024-05-25, 23:17
Medlem
Boosta H / Heroin / Jonk / Horse med benzo (blå, ksalol)

Hur gör jag för att få bäst effekt?
Blå, väntar 20 min och sen röker h, eller hur gör ni?
Mängd?

Ingen moralpredikan tack!
Citera
2024-06-05, 13:35
Medlem
Cantus avatar
Är det safe att ta tramadol sandoz 200mg med 50mg sertralin? Vet att det finns risk för Serotonergt syndrom men 50mg är ju ganska låg dos på sertralin.
Citera
2024-06-07, 18:23
Medlem
Går de blanda 3cmc och oxy. Snabbt svar snälla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här