2023-05-11, 06:57
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallahjalp
Borde inte denna kombo kunna klassas som en drog eller en "drogcocktail"? Ruset blir väldigt konstigt, inte bara att man blir fullare utan fyllan blir väldigt speciell...

Vad är era erfarenheter med SSRI (eller liknande antidepp) + alkohol?

Ja, ssri gör att man blir ännu mer självisk och dum i huvudet av alkohol. Det stämmer säkert inte på alla, men på ganska många.

Både alkohol och ssri bedövar hjärnan, även var för sig, och i kombination så kan det bli väldigt oberäkneligt.

Sen vet jag inte om det bara var jag, men jag började dricka mer än någonsin på ssri också, plus utveckla diverse andra missbruksbeteenden.

Citat:
Ursprungligen postat av JagSettKungenNaken
Ssri boostar ruset och du blir fullare betydligt snabbare på mindre alkohol

Ja, det också.
Senast redigerad av busy-signal 2023-05-11 kl. 07:17.
Citera
2023-05-11, 15:55
Medlem
Extremeflys avatar
Lyrica + zolpidem ? Någon
Citera
2023-05-12, 09:40
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Lyrica + zolpidem ? Någon
Haft båda utskrivet samtidigt.
I skrivande stund har jag lyrica+ xanor i mig sedan många dar tillbaka.
Ja det är lungt men gå o lägg dig efter imovane
Citera
2023-05-15, 01:20
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Haft båda utskrivet samtidigt.
I skrivande stund har jag lyrica+ xanor i mig sedan många dar tillbaka.
Ja det är lungt men gå o lägg dig efter imovane

Åh perfekt ju.
Jag har också lite xanor hemma så kanske kombinerar lyrica med de. Hur blir de tycker du
Citera
2023-05-15, 13:39
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Åh perfekt ju.
Jag har också lite xanor hemma så kanske kombinerar lyrica med de. Hur blir de tycker du
Skippa imovane'n,det kan förstöra hela ditt liv,som en snubbe gjorde som jag läste om när jag satt på hem 2015/16
Ta 300mg lyrica o fyll på var 3e timme så får du en skön torrfylla,xanor gör att man inte fattar eller tänker logiskt när man käkar doser man inte är van vid,brukar lägga till mitt första ex flera gånger när jag tagit för mycket
Citera
2023-05-16, 17:42
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Skippa imovane'n,det kan förstöra hela ditt liv,som en snubbe gjorde som jag läste om när jag satt på hem 2015/16
Ta 300mg lyrica o fyll på var 3e timme så får du en skön torrfylla,xanor gör att man inte fattar eller tänker logiskt när man käkar doser man inte är van vid,brukar lägga till mitt första ex flera gånger när jag tagit för mycket

Alltså jag har sjukt bra tolerand på zolpidem. Tar cirka 20 st om dagen. Så de borde väl funka att ta samma mängd tillsammans med lite lyrica? Men vad blir effekten? Uppåt eller neråt? Jag vill ha något mitt emellan.
Citera
2023-05-17, 00:37
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Alltså jag har sjukt bra tolerand på zolpidem. Tar cirka 20 st om dagen. Så de borde väl funka att ta samma mängd tillsammans med lite lyrica? Men vad blir effekten? Uppåt eller neråt? Jag vill ha något mitt emellan.
Man har inte "Bra" tolerans utan hög tolerans
Skulle jag käka en (av den skit medicinen) så skulle jag behöva käka 3 stycken 30 min senare för att få samma effekt.
Spela in när du tar 20 stykcn sen kolla på filmen efteråt så får du se hur "bbra tolerans"
Bara en tidsfråga innan det går åt helvete om du fortsätter käka 20 stycken .
Ska du flumma så käka xanor eller lyrica istället,du har inget minne utav din upplevelse.
Men xanor är inte heller något roligt piller att flumma på,eller tycker man om att göra bort sig så gör du rätt
Käka morfin eller rök en holk istället för att vakna upp i en pool av blod som hänt så många gånger för många människor när man käkar dessa skit sömn mediciner
Några
Exemple
På idioter som käkat z-analoger
Här är den pappan jag pratade om tidigare
Citera
2023-05-17, 14:39
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Man har inte "Bra" tolerans utan hög tolerans
Skulle jag käka en (av den skit medicinen) så skulle jag behöva käka 3 stycken 30 min senare för att få samma effekt.
Spela in när du tar 20 stykcn sen kolla på filmen efteråt så får du se hur "bbra tolerans"
Bara en tidsfråga innan det går åt helvete om du fortsätter käka 20 stycken .
Ska du flumma så käka xanor eller lyrica istället,du har inget minne utav din upplevelse.
Men xanor är inte heller något roligt piller att flumma på,eller tycker man om att göra bort sig så gör du rätt
Käka morfin eller rök en holk istället för att vakna upp i en pool av blod som hänt så många gånger för många människor när man käkar dessa skit sömn mediciner
Några
Exemple
På idioter som käkat z-analoger
Här är den pappan jag pratade om tidigare

Nä alltså jag trycker inte 20 st på en gång. Utan utspritt under hela dygnet från jag vaknar tills jag somnar. Den gör mig lugn och håller ångest borta. Precis de jag behöver sen att man somnar när man lägger sig är jättebra.

Jag har spelat in på kvällen med till youtube. Och inga konstigheter där. De är nog mer om man trycker 20 på en gång som man blir fucked upp eller blandat med alkohol då kan de gå åt helvete
Citera
2023-05-19, 16:35
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cabbe55
hej kan jag blanda 150mg tramadol med kratom. är rädd för kramp för sov knappt något inatt. men känner inget av 150mg tram helt sjukt hade inget mer hemma.

Hej, hur gick med med blandningen fixa du de?
Citera
2023-05-19, 20:32
Medlem
Kokain + concerta + tramadol = ofarligt?

Som rubriken lyder, kan jag blanda dessa? Har adhd så har concerta utskrivet, vet att de inte är bra för hjärtat att blanda med tram men har gjort de massa gånger o klarat de bra. Men om jag dragit ladd (97% första hand från colombia) kan jag ta tram o concerta efter nån timme, eller finns d risker, isf vilka?
Citera
2023-05-19, 20:43
Medlem
Brentstols avatar
När man tar tramadol finns alltid risk för kramp. Hade antingen skitit i det eller skaffat benzo som en normal människa.
Citera
2023-05-19, 21:56
Medlem
SvampDamp.s avatar
Tramadol och lyrica

Jag har tagit 1250mg lyrica under dagen och somnade till här nu. Tog för cirka en timma sen 150mg lyrica.

Är det lugnt att ta 100mg Tramadol och jobba sig upp med 50mg i taget ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in