Citat:
Ursprungligen postat av
funktioner
Ta INTE mer tramadol ihop med ritalinen. Det är risk för kramp att blanda dessa två så det ska du sluta med direkt om du inte vill ligga och sprattla som en fisk på backen framöver..
Angående benson så.. Varför ska du peta i dig benso nu? Om du tycker du blev tråkig och seg på tramen kan jag lova dig att benson kommer göra det gånger 10!!
Spara benson tills du ska sova och börja då med att ta 1mg alpra och 10 mg stess om du inte har någon bensotolerans. Det borde däcka dig om du inte tar mer ritalin nu..
Oxyn ger du fan i ikväll när du har druckit under dagen samt planerar att ta benso också.
Opiater+benso+alkohol är riktigt lurigt när det kommer till andningsdepp så akta dig för den blandningen!
Okej, skippar alla opiater. Går väl och lägger mig på ett par timmar nu.
Kan det vara smart att ta diazepam preventivt? Tänkte ur ett krampperspektiv.
Jag har en korstolerans från alkohol mot bensodiasepiner. Men är även överviktig vilket skapar oro för depression kring andningen då det hänt en gång förut för ca en månad sedan. Då var det va 1L whiskey, 25mg zopiklon och 1mg alprazolam. Min sambo har efter detta varit väldigt nojig kring min sömn, vilket är förståeligt.
Där jag är, är klockan nu 22:20. Skall jag köra 20mg diazepam om någon timme inför sängen och förebyggande mot kramp?