2022-12-21, 20:56
Medlem
Tapentadol med lyrica? Nån som testat? Vet vissa gillar blanda tram och lyrica. Inget å rekommendera om man ej vet vad man pysslar med. Men tapentadol och lyrica? Nån som privat boostar de varandra?
Citera
2022-12-21, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spoderman
Det börjar närma sig tiden på året då man får tillåta sig själv att njuta av världens förbjudna frukter, jag undrar därför om dessa blandningar är hög risk att det går käpprätt åt helvete
Jag har testat allt separat förut

Alkohol, inte mycket kanske 6-8 bärs, runt 5 st på förkröket och 2-3 st på festen. På förkröket ska det dock intas Ketamin så man blir lite mysig och senare på kvällen/natten (runt 12 slaget) ska det bombas MDMA.
Går detta att inta samma kväll?

En annan fråga det är samma förlopp som ovan förutom att istället för ketamin så kanske det blir 3cmc/kristall, detta känns dock lite mer risky.

Vad säger mina pundarkungar här på fb?

Haha ohja

Mdma och keta är en fkn fantastisk kombo. Känns som att man flyger och smälter in i sin omgivning. Alkohol före och efter är ju givet.

3cmc går med men skulle undvika skiten oavsett. Äckligt skräp

Men MDMA-KETA. Helst samtidigt och du kommer nå nya dimensioner.

Glhf
Citera
2022-12-22, 00:17
Medlem
Tja, min flickvän och jag har tänkt att inta mdma på nyårsafton. Vilket kommer bli väldigt mysigt aah ni vet.

Men nu till frågan, hon äter 200 mg lambotrigin och undrar om det kommer att förstöra hela ruset?

Hur räknar man ut halveringstider om hon behöver sluta äta dom ett par dagar?

Tacksam för svar och må bäst
Citera
2022-12-22, 09:27
Medlem
Spodermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterklet
Haha ohja

Mdma och keta är en fkn fantastisk kombo. Känns som att man flyger och smälter in i sin omgivning. Alkohol före och efter är ju givet.

3cmc går med men skulle undvika skiten oavsett. Äckligt skräp

Men MDMA-KETA. Helst samtidigt och du kommer nå nya dimensioner.

Glhf

helvete vad fint, Ket och MD it is

tack för svar, gott nytt!
Citera
2022-12-22, 20:35
Medlem
Snabb fråga, tagit 4.5mg xanor 2mg stavar
Druckit 2 7.2or
Samt rökt gräs cirka 1h innan X.
Funderar nu på att röka 03.05g hasch
Väger 57
Längd 172

Något jag skall tänka på eller bara köra på? Finns mer öl för o boosta

Provat innan: Propavan / stilnoct / gräs / hasch/ lsd /svamp / amfetamin/ mdma / E.

Mvh
Citera
2022-12-22, 20:49
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenzo
Druckit 2 7.2or
Väger 57
Längd 172

Provat innan: Propavan / stilnoct / gräs / hasch/ lsd /svamp / amfetamin/ mdma / E.

Mvh
Skippa mer alkohol, blir inte bra.
Citera
2022-12-22, 21:02
Medlem
zjCztVys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenzo
Druckit 2 7.2or
Väger 57
Längd 172

Mvh

Du kan äta 1000mg xanor och röka ett kg gräs, helt ofarligt.

Det är dessutom en ganska behaglig blandning, dock om man blandar för mycket benzo med gräs så dödar det gräsruset. Kör hårt.

Ditt största problem just nu är att se till att xanorstavarna inte innehåller fentanyl vilket är vanligt vid fake benz.

Vidare tenderar folk att flippa på att blanda benzo + alkohol, så skippa. Även om jag gillar blandningen.

Håll dig till gräs + alprazolam.
Citera
2022-12-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zjCztVy
Du kan äta 1000mg xanor och röka ett kg gräs, helt ofarligt.

Det är dessutom en ganska behaglig blandning, dock om man blandar för mycket benzo med gräs så dödar det gräsruset. Kör hårt.

Ditt största problem just nu är att se till att xanorstavarna inte innehåller fentanyl vilket är vanligt vid fake benz.

Vidare tenderar folk att flippa på att blanda benzo + alkohol, så skippa. Även om jag gillar blandningen.

Håll dig till gräs + alprazolam.

Okej! Tacksam för snabbt svar, svajjat väldigt just nu 😅
Citera
2022-12-27, 12:09
Medlem
nån som vet bästa sätt att få ut fentanyl ur dom svaga 25mcg/h plåsterna, har lite x2or o tänkte softa lite med två plåster

Mvh godjul
Citera
2022-12-27, 12:12
Medlem
Laureths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampb0b420
Tja, min flickvän och jag har tänkt att inta mdma på nyårsafton. Vilket kommer bli väldigt mysigt aah ni vet.

Men nu till frågan, hon äter 200 mg lambotrigin och undrar om det kommer att förstöra hela ruset?

Hur räknar man ut halveringstider om hon behöver sluta äta dom ett par dagar?

Tacksam för svar och må bäst

Inga problem, det påverkar inte upplevelsen alls.
Lamotrigin bör hon inte leka med doseringen alls. Den ska fasas ut väldigt långsamt.
Citera
2022-12-29, 23:42
Medlem
någon som vet hur de e o mixa Rivotril x2or och Fentanylplåster 50mcg/h, har tagit ett par x2or idag och jag tycker inre don slår så pass som msn förväntar sig vid blå, ja jag vet dd helt olika, men undrar om det är lika farligt ändå trots dom är svaga?
Citera
2022-12-30, 10:34
Medlem
nosferatuzens avatar
Saroten 25mg och mdma?

Jag har käkat saroten i 3-4 månader. 25mg varje kväll och jag tänkte ta lite mdma på lördag.
Vad tror ni? Kommer jag dö eller finns det lite hopp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in