Hoppas det här är rätt avdelning för min fråga. Den handlar egentligen inte så mycket om huruvida JAG kan blanda något, utan om hur ruset efter en (icke dödlig) kombination av fentanyl, p-fluorofentanyl, heroin och kokain skulle bli. (Om frågan passar bättre i Rusrapporter får den gärna flyttas dit och jag ber om ursäkt i förväg.)
Anledningen till frågan är att detta var det som dödade The Wire-skådespelaren Michael K. Williams, enligt Aftonhoran.
Citat:
I september förra året hittades skådespelaren Michael K. Williams död i sitt hem i Williamsburg, New York.
Vid obduktionen fastslogs det att han dött av ”akut förgiftning av kombinationen fentanyl, p-fluorofentanyl, heroin och kokain.”
Om man intagit denna kombo, men inte så mycket att man exploderar, hur påverkas man? Kokain är väl något man blir glad och får energi av. Fentanyl är väl smärtstillande tror jag. Heroin ger eufori och apati (enligt Wikipedia) och det där p-flour... har jag aldrig ens hört talas om. Som ni ser, jag kan egentligen inget alls om droger, eller ens om ovanstående kombo av droger är vanlig eller högst ovanlig.