2022-02-01, 17:48
Medlem
Om jag har tagit 500-600 mg Tramadol, hur är det att ta Alprazolam (Xanor, Ksalol) på det? 1-2 mg Alpra borde väl knappast vara farligt om man håller sig runt dom doserna?

Jag tänkte att en eller ett par ksalol kan vara schysst att ta och "landa" på och få lite bättre sömn, iaf jag brukar sova så jävla dåligt på Tram. Sen om ruset blir bättre är det ju bara bonus
Har noll tolerans på båda ska tilläggas.
Citera
2022-02-03, 09:41
Medlem
moohs avatar
Hoppas det här är rätt avdelning för min fråga. Den handlar egentligen inte så mycket om huruvida JAG kan blanda något, utan om hur ruset efter en (icke dödlig) kombination av fentanyl, p-fluorofentanyl, heroin och kokain skulle bli. (Om frågan passar bättre i Rusrapporter får den gärna flyttas dit och jag ber om ursäkt i förväg.)

Anledningen till frågan är att detta var det som dödade The Wire-skådespelaren Michael K. Williams, enligt Aftonhoran.

Citat:
I september förra året hittades skådespelaren Michael K. Williams död i sitt hem i Williamsburg, New York.

Vid obduktionen fastslogs det att han dött av ”akut förgiftning av kombinationen fentanyl, p-fluorofentanyl, heroin och kokain.”

Om man intagit denna kombo, men inte så mycket att man exploderar, hur påverkas man? Kokain är väl något man blir glad och får energi av. Fentanyl är väl smärtstillande tror jag. Heroin ger eufori och apati (enligt Wikipedia) och det där p-flour... har jag aldrig ens hört talas om. Som ni ser, jag kan egentligen inget alls om droger, eller ens om ovanstående kombo av droger är vanlig eller högst ovanlig.
Citera
2022-02-05, 14:11
Medlem
Fråga om Tramadol och Amfetamin

Hej, ber om ursäkt om detta har frågats tusentals gånger men jag har sökt och inte direkt hittat något som svarar på frågan.

Om man har tagit tramadol dagligen i ungefär 4 månader (relativt små doser per dag, 200-350) sen slutar tvärt (inte tagit på ungefär 3 dygn) är det chill att ta amfetamin ikväll? Det jag hört mycket om är serotonergt syndrom vilket låter sjukt obehagligt (och att det då kan vara dödligt).

Är inte ett måste att ta tjack ikväll men skulle vilja veta folks upplevelser för säkerhets skull då jag vet att jag kommer erbjudas det och efter några öl så låter det som en jättebra idé.

Detta kanske beror helt och hållet från person till person, någon som vart i samma situation och det vart helt okej eller inte?

Läst att folk brukar ta det efter en tjack kväll men nu har ju jag tagit det under en längre tid.
Tack för svar!
Citera
2022-02-05, 23:35
Medlem
fredrochas avatar
Hallåj! Jag hittar inte mycket info angående blandningen Kratom + Amfetamin !

Någon som har erfarenhet / info? Mvh
Citera
2022-02-06, 11:15
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luderpingvinen
Hej, ber om ursäkt om detta har frågats tusentals gånger men jag har sökt och inte direkt hittat något som svarar på frågan.

Om man har tagit tramadol dagligen i ungefär 4 månader (relativt små doser per dag, 200-350) sen slutar tvärt (inte tagit på ungefär 3 dygn) är det chill att ta amfetamin ikväll? Det jag hört mycket om är serotonergt syndrom vilket låter sjukt obehagligt (och att det då kan vara dödligt).

Är inte ett måste att ta tjack ikväll men skulle vilja veta folks upplevelser för säkerhets skull då jag vet att jag kommer erbjudas det och efter några öl så låter det som en jättebra idé.

Detta kanske beror helt och hållet från person till person, någon som vart i samma situation och det vart helt okej eller inte?

Läst att folk brukar ta det efter en tjack kväll men nu har ju jag tagit det under en längre tid.
Tack för svar!
Här på FB är det tvärlätt att få serotonergt syndrom men i verkligheten är det ganska jävla svårt.
Du kan vara lugn.
Citera
2022-02-06, 11:19
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
Hoppas det här är rätt avdelning för min fråga. Den handlar egentligen inte så mycket om huruvida JAG kan blanda något, utan om hur ruset efter en (icke dödlig) kombination av fentanyl, p-fluorofentanyl, heroin och kokain skulle bli. (Om frågan passar bättre i Rusrapporter får den gärna flyttas dit och jag ber om ursäkt i förväg.)

Anledningen till frågan är att detta var det som dödade The Wire-skådespelaren Michael K. Williams, enligt Aftonhoran.

Om man intagit denna kombo, men inte så mycket att man exploderar, hur påverkas man? Kokain är väl något man blir glad och får energi av. Fentanyl är väl smärtstillande tror jag. Heroin ger eufori och apati (enligt Wikipedia) och det där p-flour... har jag aldrig ens hört talas om. Som ni ser, jag kan egentligen inget alls om droger, eller ens om ovanstående kombo av droger är vanlig eller högst ovanlig.
Jag skulle tro att en sådan kombination i huvudsak ger ett ångestdämpande lugn med både smärtlindring och lite mer vakenhet i grunden.
Citera
2022-02-06, 13:43
Medlem
Om jag intog ca 50mg bensedin igår, kan jag röka heroin idag?

(Sen vet man ju aldrig om dem verkligen innehöll 10mg, men vi utgår ifrån det.)
Citera
2022-02-06, 13:46
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tintins
Om jag intog ca 50mg bensedin igår, kan jag röka heroin idag?

(Sen vet man ju aldrig om dem verkligen innehöll 10mg, men vi utgår ifrån det.)
Skulle inte jag ha gjort.
Citera
2022-02-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Skulle inte jag ha gjort.

Hur många dagar tycker du jag ska vänta? 2-3, en vecka?
Citera
2022-02-06, 14:06
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tintins
Hur många dagar tycker du jag ska vänta? 2-3, en vecka?
3 dygn
Citera
2022-02-06, 14:16
Medlem
Alrighty, väntar tills tisdag!

(Om ingen annan kommer med invändningar)
Citera
2022-02-06, 17:06
Medlem
jkl555s avatar
Imovane för att kunna sova på Tramadol (tänker främst om andningsuppehållen kan bli problematiska under sömnen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in