2021-11-07, 10:54
Medlem
Ja 2 annars dör du kanske
Citera
2021-11-08, 11:24
Medlem
Tog 2mg ksalol vid 06:30 tiden alltså typ 6 timmar sen, kan ja slängs i mig lyrica nu?
Senast redigerad av sojaboner 2021-11-08 kl. 12:07.
Citera
2021-11-10, 21:39
Medlem
Halloj. Käkat 3mg xanor senaste timmen och tänkte ta en 150mg lyrica på det. Att tillägga är att jag inte sovit något alls natten till idag så planen är ju att somna sen om ett tag. Läst att benso och lyrica kombinationen ska vara ofarlig men eftersom jag har sömnbrist på ett dygn tänkte ja så de inte spökar till det på något vis. Uppskattar om ni med erfarenhet skriver!!
Citera
2021-11-11, 14:14
Medlem
Hur många veckor bör man vänta när man slutat med Sertralin 50mg innan man kan ta en mindre mängd tramadol?
Citera
2021-11-17, 23:55
Medlem
Hej jag undraar om det går bra att puffa efter en kväll med kokain o sprit?
Jag menar så det inte blir nån jobbig krock mellan substanserna
Citera
2021-11-19, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Hej jag undraar om det går bra att puffa efter en kväll med kokain o sprit?
Jag menar så det inte blir nån jobbig krock mellan substanserna
Är du van att röka borde det gå prima.
Citera
2021-11-26, 03:21
Medlem
Subutex efter ksalol

Tjena!

Jag vet inte om det finns svar på denna, har googlat som fan - men hittar inga riktiga svar, bara ett som är från ungefär 2006.

Har käkat ganska många mg ksalol 1mg senaste 2 dagarna (sen vet man ju inte hur underdoserade dem är.) Kan säga att jag har ganska bra tolerans mot imovane, och verkar ha relativt bra tolerans mot benzo (om det inte är så att dessa 1mg egentligen är 0.6)

Min fråga är då ifall det är safe att ta sub på kvällen dagen efter sista dos ksalol. Jag tog alltså totalt 5~ mg kvällen/natten mot den 26. Kan jag då ta sub ungefär 20 timmar senare?

Som jag förstår så är halveringstiden att man ska räkna på ungefär totalt 5st halveringstider, men är verkligen ämnet alaprozam "verksamt" under hela dem 5 halveringstiderna? Eller är det bara den tiden det går att "spåra" i kroppen.

// Ber om ursäkt ifall det är lite otydligt, väldigt sent på natten och ögonen vill inte riktigt hänga med.
MVH.
Citera
2021-11-26, 05:35
Medlem
link71s avatar
Som har så kort verkningstid så det är inget att oroa sig över
Låter som du har tolerans med så oroa dig inte.
Hoppas du vet att man ej ska blanda benzo opiater.
Mvh
Citera
2021-11-26, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Som har så kort verkningstid så det är inget att oroa sig över
Låter som du har tolerans med så oroa dig inte.
Hoppas du vet att man ej ska blanda benzo opiater.
Mvh

Precis! Det jag absolut inte vill råka göra.
Vet risken med att blanda, därför jag tänkte om de var lugnt ifall man väntade typ 20h mellan senaste ksalol intag till att man tog lite sub.

Men då vet jag, tack för svar!
Citera
2021-11-26, 10:59
Medlem
link71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tintins
Precis! Det jag absolut inte vill råka göra.
Vet risken med att blanda, därför jag tänkte om de var lugnt ifall man väntade typ 20h mellan senaste ksalol intag till att man tog lite sub.

Men då vet jag, tack för svar!
Arå de lungt ! Ha så skoj i helgen !
Önskar jag kunde göra de samma men är nykter idag efter massa års missbruk tack o lov !
Mvh
Citera
2021-12-07, 19:07
Medlem
Amfetamin och Voltaren AKUT FRÅGA

Hej har tagit tjack och känner att jag börjar få en njurstensattack, har voltaren hemma och tänkte ta det nu för att minska trycket kring njuren och ta bort smärtan. Är det okej att blanda? Åker ogärna in till akuten i detta tillstånd när jag är påtänd.

Snälla hjälp mig akut
Citera
2021-12-07, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker
Hej har tagit tjack och känner att jag börjar få en njurstensattack, har voltaren hemma och tänkte ta det nu för att minska trycket kring njuren och ta bort smärtan. Är det okej att blanda? Åker ogärna in till akuten i detta tillstånd när jag är påtänd.

Snälla hjälp mig akut

Hahah, det ska nog inte vara någon fara. Jag tar ”utskriven” tjack och brukar voltaren varje dag, död är jag inte än iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in