2021-12-07, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Hahah, det ska nog inte vara någon fara. Jag tar ”utskriven” tjack och brukar voltaren varje dag, död är jag inte än iallafall.

Tack för svar, har kraftiga träningar just nu så svårt att få ut pisset, hoppas inte stenjävel ligger illa till, får dricka en öl och se om det kommer ut något snart. Bara jag kan kissa känns allt lugnt. Starköl funkar eller? Tar bara en och dricker vatten på det. Ska ta en voltaren i arlset också.
Citera
2021-12-07, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker
Tack för svar, har kraftiga träningar just nu så svårt att få ut pisset, hoppas inte stenjävel ligger illa till, får dricka en öl och se om det kommer ut något snart. Bara jag kan kissa känns allt lugnt. Starköl funkar eller? Tar bara en och dricker vatten på det. Ska ta en voltaren i arlset också.

Första gången du tar eller?

tjack, nåra bira och voltaren är ingen fara. Drick vatten och släng i 3 C vitamin brustabletter så är de obehagliga snart över.

Drick väldigt mycket vatten, käka något torrt också

edit: Såg att de var njursten, häv i dig cranberry jos
Citera
2021-12-08, 14:32
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tintins
Precis! Det jag absolut inte vill råka göra.
Vet risken med att blanda, därför jag tänkte om de var lugnt ifall man väntade typ 20h mellan senaste ksalol intag till att man tog lite sub.

Men då vet jag, tack för svar!

Det är lugnt. Jag brukade blanda subutex och alprazolam i relativt låga doser. Subutex är en av de säkrare opiaterna att blanda med benzo men ska alltid göras med försiktighet.
Citera
2021-12-09, 02:36
Medlem
totimom90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youdontknowme
Har sökt, vet att det finns mycket om lyrica, men inte fått svar på det jag undrar.

Har gått på metadon ett tag (sen okt), ett alternativ för att komma från det farliga bruna (jag är skåning). Håller nu på att trappa ner. Är ner på 4 mg om dan.

Har sedan 3 veckor tillbaks fått Lyrica utskrivet av min läkare. Jag har märkt att det hjälper mot mot metadonabstinensen på något konstigt sätt.

*Jag har inte den jobbiga känslan på natten eller morgonen (abstinensen) som jag hade innan.
*Får inte den sköna känslan man får när dagens dos av metadonet verkar,men mår ändå bra.

Min fråga/disskusion, boostar lyrica metadonet? Nån som har nån info om Lyrica i kombination med metadon.

Tack på förhand

PS Jag är inte ny här på FB, ändrar bara mitt namn då och då

En bättre kombination till lyr är subutex
Citera
2021-12-09, 02:41
Medlem
totimom90s avatar
Hej, om jag tar en svag bomb tjack på 50mg, hur länge bör man vänta med för att ta tram? Självmedicinerar för ADD. Eller ska jag ta de i snoken då det är mer kortvarigt? Vet ju askorbinsyra(C-vitamin) bryter ner tjacket o jag tar det endast på morgonen för att vakna för annars kan jag lätt sova 14 timmar utan substanser i kroppen.
Tack på förhand
Citera
2021-12-09, 21:17
Medlem
funktioners avatar
Är det lugnt att blanda lyrica med SNRI (brintellix)?
Citera
2021-12-11, 09:22
Medlem
Vad är den optimala dosen metadon, lyrica och benso för att nodda?

Anta att en person har hög tolerans på både metadon, lyrica och benso. Vilken tycker ni är den skönaste blandningen för att nodda, men ändå lyckas vara vaken så man ej däckar och sover bort ruset. Kanske några bloss på en holk med?

Skriv gärna dosering samt vilka substanser som blandas. Jag är för övrigt fullt förstående med vilka risker som tas vid blandning av dessa substanser. Metadon är min huvuddrog och ibland lyxas det till med lite bens eller lyror. Tycker dock det är svårt att hitta det underbara läget där man toknoddar men ändå inte sover. Går ej i programmet så löser min saft svart. Borde söka in snart dock för inte fan är det billigt med metadon dagligen.
Citera
2021-12-13, 01:51
Medlem
Kan jag kombinera levadopa med cbd buds?
Citera
2021-12-19, 15:40
Medlem
blanda?

Jag vet inte riktigt vilken kategori detta fallet i men jag chansar här.

Jag brukar äta ca 800-1000mg tram (varannan dag typ) och har en långerfarenhet av kokain.

Så min fråga är, jag har bara blandat dessa två i lägre doser, och jag har gillat det. Så till min fråga, vad är erat tips för att blanda dessa två? Förstår att det är en "farligare" kombination men jag tror ruset kan vara guld så jag är intresserad av att testa.

Någon som testat och kan ge synpunkter?

mvh
Citera
2021-12-19, 16:03
Medlem
SarkastiskSympatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltoklart
Jag vet inte riktigt vilken kategori detta fallet i men jag chansar här.

Jag brukar äta ca 800-1000mg tram (varannan dag typ) och har en långerfarenhet av kokain.

Så min fråga är, jag har bara blandat dessa två i lägre doser, och jag har gillat det. Så till min fråga, vad är erat tips för att blanda dessa två? Förstår att det är en "farligare" kombination men jag tror ruset kan vara guld så jag är intresserad av att testa.

Någon som testat och kan ge synpunkter?

mvh

Aldrig provat och kommer aldrig att göra. Direkt livsfarlig kombination! Speedballs har skördat liv. Nu tror jag inte att Tram är lika illa som Horse med tanke på att det verkar lite uppåt också, serotonin och nor-adrenalin, men det är väldigt dumt att chansa. Om du testar bör du inte göra det till en vanesak och försök att ha någon till hands med naloxon ifall du slutar andas!
Citera
2021-12-19, 16:34
Medlem
fått tag i lite gabapentin 600mg, man kan blanda dom med nån öl? Och kommer jag känna av 600mg gabapentin utan att blanda med nått? Har ingen tolerans mot gabapentin eller Lyrica just nu
Citera
2021-12-19, 19:23
Medlem
Kan man även blanda typ lite gabapentin 600mg och några blåbär? Hur blir de? Boosta de ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in