2020-09-07, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denriktiga1
Är det någon som har erfarenhet av att ta Ketamin när man äter Lamotrigin?
Hittar verkligen ingenting om denna kombo om Lamotriginet blockerar det eller något...

Lamotrigin är ett antiepileptikum som används vid epilepsi samt som stämningsstabiliserande vid vissa psykiska sjukdomar, bland annat bipolär sjukdom.

Annars märks det jag får pröva mig fram, får börja sakta men säkert helt enkelt.

Har tagit benzo och opiater,cb utan problem men inget hallucinogent/dissociativt
E du dum i huvudet elr? Ta förfan inte keta!!! Ngn idiot skrev testa dig fram...hur ska han testa sig fram då man får hallisar av typ ett korn, han hade varit död nu om han 'testade fram'.benzo & opiater e en heeeelt annan femma. SVAR: NEJ DU KAN EJ BLANDA DET då den medicinen du tar är rätt så starkt så du måste va utan den när du tar keta o får riktiga hallisar..sett folk ta den o när den väl kickar blir dom galna o dessa e oxå erfarna knarkare, förmodligen mera knarkare ön du då du har tillgång till flashback...slutade me polisen kom...heroin ingeting jämfört med ketamin, hade hellre valt hostmedicinen hero än en bedövningsmedel man ger till hästar
Citera
2020-09-09, 04:27
Medlem
denriktiga1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle527w7djd
E du dum i huvudet elr? Ta förfan inte keta!!! Ngn idiot skrev testa dig fram...hur ska han testa sig fram då man får hallisar av typ ett korn, han hade varit död nu om han 'testade fram'.benzo & opiater e en heeeelt annan femma. SVAR: NEJ DU KAN EJ BLANDA DET då den medicinen du tar är rätt så starkt så du måste va utan den när du tar keta o får riktiga hallisar..sett folk ta den o när den väl kickar blir dom galna o dessa e oxå erfarna knarkare, förmodligen mera knarkare ön du då du har tillgång till flashback...slutade me polisen kom...heroin ingeting jämfört med ketamin, hade hellre valt hostmedicinen hero än en bedövningsmedel man ger till hästar

"Hallisar av ett korn"

Fin styckeindelning och attityd förresten!

Och det låter som att du tror att jag inte har någon erfarenhet alls av psykadelika,visst, dissociativa droger har jag ingen erfarenhet av däremot.

Men monster doser LSD och Svamp har jag mycket god erfarenhet av.

Det jag menade var att jag inte har tagit Ketamin + Lamotrigin eller Psykadelika + Lamotrigin.
INTE att jag SKA blanda Opiater/Benzo + Ketamin + Lamotrigin....

Opiater + Benzo + ketamin är garanterad andningsdepp och absolut ingen bra kombo som jag inte ens skulle tänka mig att få för mig.
Så dum är jag inte att jag skulle inta en sådan dum kombination.

Mina fråga löd om någon har erfarenhet av att ta Ketamin medans man äter Lamotrigin.
Har läst studier om att Lamotrigin kan försämra en del av den dissociativa effekten av Ketamin, men detta va bara en journal om en tjej som hade överdoserat Lamotrigin och och fått Ketamin IV på akuten och det ej gav någon verkan förutom ökad eufori (och då snackar vi 50x mer än rekommenderad dos av Lamotrigin)

Jag äter en låg dos Lamotrigin (200mg)

Förresten, jag hade den bästa upplevelsen i hela mitt liv.

Så du kan ju säga till dina vänner som "flippade ur" att det va förmodligen något annat dom fick i sig eller tog för mycket helt enkelt, det är ingen fest drog direkt (enligt bekanta och research)

Nåväl, Ketamin va en väldigt speciell drog,svårt att sätta fingret på det faktiskt.
But i liked it.
Nu får jag vänta någon vecka och se när nästa tillfälle blir när man känner för det!
Senast redigerad av denriktiga1 2020-09-09 kl. 04:31.
Citera
2020-09-09, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denriktiga1
"Hallisar av ett korn"

Fin styckeindelning och attityd förresten!

Och det låter som att du tror att jag inte har någon erfarenhet alls av psykadelika,visst, dissociativa droger har jag ingen erfarenhet av däremot.

Men monster doser LSD och Svamp har jag mycket god erfarenhet av.

Det jag menade var att jag inte har tagit Ketamin + Lamotrigin eller Psykadelika + Lamotrigin.
INTE att jag SKA blanda Opiater/Benzo + Ketamin + Lamotrigin....

Opiater + Benzo + ketamin är garanterad andningsdepp och absolut ingen bra kombo som jag inte ens skulle tänka mig att få för mig.
Så dum är jag inte att jag skulle inta en sådan dum kombination.

Mina fråga löd om någon har erfarenhet av att ta Ketamin medans man äter Lamotrigin.
Har läst studier om att Lamotrigin kan försämra en del av den dissociativa effekten av Ketamin, men detta va bara en journal om en tjej som hade överdoserat Lamotrigin och och fått Ketamin IV på akuten och det ej gav någon verkan förutom ökad eufori (och då snackar vi 50x mer än rekommenderad dos av Lamotrigin)

Jag äter en låg dos Lamotrigin (200mg)

Förresten, jag hade den bästa upplevelsen i hela mitt liv.

Så du kan ju säga till dina vänner som "flippade ur" att det va förmodligen något annat dom fick i sig eller tog för mycket helt enkelt, det är ingen fest drog direkt (enligt bekanta och research)

Nåväl, Ketamin va en väldigt speciell drog,svårt att sätta fingret på det faktiskt.
But i liked it.
Nu får jag vänta någon vecka och se när nästa tillfälle blir när man känner för det!
Ok, du vet säkert mer. .men vad jag har hört är att ju mindre keta = hallisar. O vad jag har sett hur polisbilen hämtade ett gäng luffare utanför deras hem o va heeelt väckta av ketamin... förresten V as r bor du i Sverige? Behöver nt säga exakt var men kan spela in
Citera
2020-09-12, 19:55
Avslutad
Hur är det med betablockare o alkohol? Tog ca 2 o en halv inderal (25mg) mot ångest o dricker öl
Citera
2020-09-16, 09:57
Medlem
Blockerar ssri preparat såsom sertralin opiater/opioider? Har tagit tramadol, heroin och subutex under behandling med sertralin men med utebliven effekt.
Citera
2020-09-17, 16:05
Medlem
Antidepprisiva + röka?

Hejsan allihopa. Jag undrar bara om det är någon som käkat någon form av antidepressiva mediciner och sedan rökt cannabis och/eller hasch, och märkt av negativt effekt? Tacksam för snabbt svar 👊
Citera
2020-09-25, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmflicka
Hejsan allihopa. Jag undrar bara om det är någon som käkat någon form av antidepressiva mediciner och sedan rökt cannabis och/eller hasch, och märkt av negativt effekt? Tacksam för snabbt svar 👊
Det gick alldeles utmärkt för min del utan några dom helst negativa effekter. Setralin och venlafaxin åt jag och märkte ingen skillnad alls.
Citera
2020-09-28, 17:23
Medlem
Lowlyfes avatar
Sitter med en polare som tagit en del tram de senaste dagarna, 800 mg senast igår så han ligger rätt högt. Han har inte tagit något sedan igår och idag käkat 50mg Sobril (Oxazepam). Bör jag kolla till honom hela kvällen?

Enligt mig bör det vara lugnt med tanke på hur pass låg effektivitet Sobril har men kände att det vore bra med ett par inlägg till.
Senast redigerad av Lowlyfe 2020-09-28 kl. 17:26.
Citera
2020-09-30, 18:56
Medlem
Hej FB!
Hur funkar det att blanda droger med antidepp ?
Är inne på vecka 3 av SSRI Sertralin mot min ångest. Tar 1st 50mg varje morgon och har börjat märka positiva förändringar gällande ångesten.
Men pundare som jag är har jag även tagit massa annat och undrar om det verkligen är så att dessa blockar rusen av många andra droger ?
Rökte H och märkte knappt nått, samma sak med sub och e, kommer typ till 30% sen stannar det där.

Kan det stämma att antidepp blockar allt annat ?
Citera
2020-10-01, 19:46
Medlem
link71s avatar
I
Citat:
Ursprungligen postat av Johnvendor
Hej FB!
Hur funkar det att blanda droger med antidepp ?
Är inne på vecka 3 av SSRI Sertralin mot min ångest. Tar 1st 50mg varje morgon och har börjat märka positiva förändringar gällande ångesten.
Men pundare som jag är har jag även tagit massa annat och undrar om det verkligen är så att dessa blockar rusen av många andra droger ?
Rökte H och märkte knappt nått, samma sak med sub och e, kommer typ till 30% sen stannar det där.

Kan det stämma att antidepp blockar allt annat ?

Kan ligga nåt i det , käkade sertralin ett tag . Mådde bättre provade att ta E tjack kola men inget wow rus som jag fick innan . Jag inte tog medicinen .Har nu slutat med sertralin för cirka 1.5 månad , varit ren från droger ett tag så ska testa lite o se hur de känns. Kommer inte göra det varje dag som förr dock då det var varje dag . den funkade . Fått mycket mer gjort på kort tid som kunde ta ganska lång tid annars. (Depprimerad ) inte längre.
Antar att sertralien kanske pushar iväg effekterna .
Citera
2020-10-01, 20:12
Medlem
link71s avatar
Hej kära flashback ! Efter mycket skummande behöver jag professionell Flashback hjälp av de erfarna eleganta pundare som mig själv .
Skämt åsido.
Har alltid älskat lsd inte missbrukat , dock legat på 500 ug max dos men har inte använt någonting utom hasch på helgerna då jag jobbar o har inte behov att röka varje dag längre .

Kanske 1-2 gånger per år sen 1-5 tillbaka , är erfaren i området oroa er inte om att jag kommer sena . , men tänkte krydda till det med min favorit .
Oxy är erfaren o det med men bara nyfiken vad som blir bäst intag Att bli så mysig och trippa lagom ? Tänkte har en 155 ug lapp .
Potent, Samt 2 80mg oxy.
Hade tänkte ta kanske 5-10 mg oxy i nästan .
Sen lappen . Vänta tills trippen är igång sen kanske 5-10 känns ? Eller beror på hur jag mår kanske inte ens behöver nåt . Det kanske räcker !
Behöver ju inte bli helt fucked up bara lite mysfredag ute i sommarstugan . Har xanor om jag kanske vill avsluta trippen . Endast 1mg . Gillar afterglows o bara ligga i terrassen o glo på ängarna .
Bajs eller låter bra ? Vill gärna ha idéer om ni har några .
Senast redigerad av link71 2020-10-01 kl. 20:16.
Citera
2020-10-01, 20:44
Medlem
Oxy 40mg depot + iko

Hur ser det ut med denna blandingen, är den någe god? Hört bra grejer men också att man ska passa sig. Att passa mig/ hålla mig innanför ramen är inget jag inte behärksar.
Av er som har erfarenhet av denna kombo vad säger denna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in