2020-05-22, 20:52
Medlem
Existensens avatar
Hey! Vet någon hur det går att blanda 2cb med Gabapentin? (Bara typ 600mg gaba)
Citera
2020-05-26, 22:59
Medlem
I små mängder brukar det sällan vara någon fara att blanda. Käkar ofta 1-2mg Xanor eller Alpra när jag tagit sub för att ”lyxa” till det. Kan till och med hända att jag får i mig en folköl eller två.

Jag tar dock väldigt små doser opiater/opioider och då blir det oftast sub. Prisvärt då man står sig över en vecka på en 8mg.

Citat:
Ursprungligen postat av Hobbyspexarn
Hej!

Då jag missbrukat alpra från morgon till kväll i några månader och byggt upp en tolerans för det.

Har inte tagit nåt än då jag vet att benso och opiater är major no-no, men är det lugnt om man äter 1-2 xanor nu för att senare ikväll kunna njuta av lite oxy?

Är liksom lite nojig för at besvär under dagen så kanske inte kommer kunna njuta av att oxyn fullt ut eller är det bara hjärnspöken?

Tack på förhand bästa forumet!
Citera
2020-05-28, 01:17
Medlem
Fluoxetin + Mephedrone

Har letat sjukt länge i den långa tråden/FAQ om mephedrone men hittar inget som passar. Har gått på fluoxetin i lite över 2 veckor, tog krabba 2 dagar in på fluoxetin och det var helt fantastiskt utan några serotonergt syndrom symptom. Vet också att fluoxetin är ett SSRI som behöver byggas upp i systemet för o ha en verkan.

Men jag undrar, hur farligt är det att ta mephedrone när man går på just fluoxetin? Hittat svar om just sertralin och andra antidepp blandat med krabba men hittar inget
Citera
2020-05-28, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheriff18.a
Har letat sjukt länge i den långa tråden/FAQ om mephedrone men hittar inget som passar. Har gått på fluoxetin i lite över 2 veckor, tog krabba 2 dagar in på fluoxetin och det var helt fantastiskt utan några serotonergt syndrom symptom. Vet också att fluoxetin är ett SSRI som behöver byggas upp i systemet för o ha en verkan.

Men jag undrar, hur farligt är det att ta mephedrone när man går på just fluoxetin? Hittat svar om just sertralin och andra antidepp blandat med krabba men hittar inget
Du vet ju uppenbarligen redan att det inte är bra och att du inte borde. Jag hade inte gjort det.
Det du söker efter är ju bara att nån lallare ska säga att det är ok att punda vidare.
Är du sånt ägg att du forsätter punda när du är deprimerad och äter ssri säger det väl ganska mycket om dig och att du inte är speciellt intresserad av att må bättre. Bestäm dig vad du vill göra och dissa en av den såklart.
Citera
2020-05-30, 18:28
Medlem
ThirdEyeRapists avatar
Jag undrar över Gabapentin och Kratom. Att det går att blanda har jag förstått inte ska vara något problem, men jag har hört vissa säga att de två ger någon form av korstolerans emellan medan andra säger att det behövs mindre Kratom för optimal effekt ihop med Gabapentin. Så vilket stämmer? Ska jag vänta till i morgon och ta Kratomet ensamt?

Första gången jag provar Kratom.
Citera
2020-06-02, 21:37
Medlem
Dominobrickors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Hey! Vet någon hur det går att blanda 2cb med Gabapentin? (Bara typ 600mg gaba)
vet inte om det är sent svar eller ínte men ja blandade 2cb å gabapentin för nån dag sen men äter också gaba dagligen på grund av närvsmärta käkar 1400mg om dagen
Citera
2020-06-02, 21:44
Medlem
Dominobrickors avatar
Vet att den här blandningen är lugn att göra tror jag men undrar om nån har erfarenhet tänkte blanda
lsd
xtc
ketamin
lustgas
nån som vet om d blir najs har blanda lsd å keta även esh å keta innan men aldrig dom tillsammans kommer ändå göra det men ville se om nån hade nån erfarenhet så ja typ vet vad ja ger mig in på eller tips på när man ska timma allt ketan tänkte ja köra ner mig i khole å trippa så har typ 5-10g å leka med tips? nu kanske det här blev väldigt rörigt skrivet men men

ha d bäst
Citera
2020-06-04, 18:01
Medlem
Existensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dominobrickor
Vet att den här blandningen är lugn att göra tror jag men undrar om nån har erfarenhet tänkte blanda
lsd
xtc
ketamin
lustgas
nån som vet om d blir najs har blanda lsd å keta även esh å keta innan men aldrig dom tillsammans kommer ändå göra det men ville se om nån hade nån erfarenhet så ja typ vet vad ja ger mig in på eller tips på när man ska timma allt ketan tänkte ja köra ner mig i khole å trippa så har typ 5-10g å leka med tips? nu kanske det här blev väldigt rörigt skrivet men men

ha d bäst

Hey, tack för svaret! Vet du vad du hat för xtc? Är det vanligt amfetamin eller meta i så bör du vara lite "försiktig" med den blandningen. Jag skulle rekommendera att ha någon benz till hands för säkerhets skull och för att eventuellt komma ner lungt och fint om det behövs Jag föredrar Iktro och Temesta ^_^''

Jag tycker att du ska börja med lsd (+0), sen ta xtc ca 1-1.5h efter (+1-1.5) och en till dos xtc ca 1.5h efter det (+2.5-3). När lsd och xtc börjar kicka tillsammans (+3-3.5) så borde du förbereda lustgasen och Ketat (, eller göra det innan,) sen ta några feta lines Keta. Dra i dig så mycket lustgas du kan så fort Ketat börjar kicka! Walla, u r fucked in love bro! Du lär öppna någon slags portal till din skapare (God-hole) och få all världens visdom. Do share your experience pls :3
Citera
2020-06-05, 00:17
Medlem
Dominobrickors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Existensen
Hey, tack för svaret! Vet du vad du hat för xtc? Är det vanligt amfetamin eller meta i så bör du vara lite "försiktig" med den blandningen. Jag skulle rekommendera att ha någon benz till hands för säkerhets skull och för att eventuellt komma ner lungt och fint om det behövs Jag föredrar Iktro och Temesta ^_^''

Jag tycker att du ska börja med lsd (+0), sen ta xtc ca 1-1.5h efter (+1-1.5) och en till dos xtc ca 1.5h efter det (+2.5-3). När lsd och xtc börjar kicka tillsammans (+3-3.5) så borde du förbereda lustgasen och Ketat (, eller göra det innan,) sen ta några feta lines Keta. Dra i dig så mycket lustgas du kan så fort Ketat börjar kicka! Walla, u r fucked in love bro! Du lär öppna någon slags portal till din skapare (God-hole) och få all världens visdom. Do share your experience pls :3
håller på nu lagt upp d så ja käka lappen sen blev ja sugen på keta så körde ja lite av d xtcn är blå porsche väldigt potent käkat samma för nå veckor sen den ska ligga på 300mg enligt fs(dock ja har dragit affe under dan) där d kommer ifrån är ketad å lappen börjar slå så om d e skumt skrivet skyller ja på d
Senast redigerad av Dominobrickor 2020-06-05 kl. 00:20.
Citera
2020-06-06, 20:39
Medlem
Mannu86s avatar
Taramadol kvällen efter ett cs-rus?

Tror ni det funkar? Eller kommer ruset bli en besvikelse?
Citera
2020-06-06, 20:51
Medlem
Cakewets avatar
Om du känner att cs-ruset avtagit helt så borde det funka men om du inte sovit nåt under natten skulle jag inte rekommendera det eftersom risken för kramp är förhöjd.
Citera
2020-06-10, 03:09
Medlem
Nå kan man blanda dessa i måttlig mängd ? Alprazolam, 2-3 MG Alpran togs för över 3-4tim sen. Samt en ny RC disso som heter 3F-PCP . Farligt lr inte? känner inte direkt av något av Alpran så ja skulle vara flöddrig lr nått, Dragit en del uppåt också för ett par timmar sen. Bör väl gå att köra en låg dos av disson?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in