Citat:
Ursprungligen postat av
Dominobrickor
Vet att den här blandningen är lugn att göra tror jag men undrar om nån har erfarenhet tänkte blanda
lsd
xtc
ketamin
lustgas
nån som vet om d blir najs har blanda lsd å keta även esh å keta innan men aldrig dom tillsammans kommer ändå göra det men ville se om nån hade nån erfarenhet så ja typ vet vad ja ger mig in på eller tips på när man ska timma allt ketan tänkte ja köra ner mig i khole å trippa så har typ 5-10g å leka med tips? nu kanske det här blev väldigt rörigt skrivet men men
ha d bäst
Hey, tack för svaret! Vet du vad du hat för xtc? Är det vanligt amfetamin eller meta i så bör du vara lite "försiktig" med den blandningen. Jag skulle rekommendera att ha någon benz till hands för säkerhets skull och för att eventuellt komma ner lungt och fint om det behövs

Jag föredrar Iktro och Temesta ^_^''
Jag tycker att du ska börja med lsd (+0), sen ta xtc ca 1-1.5h efter (+1-1.5) och en till dos xtc ca 1.5h efter det (+2.5-3). När lsd och xtc börjar kicka tillsammans (+3-3.5) så borde du förbereda lustgasen och Ketat (, eller göra det innan,) sen ta några feta lines Keta. Dra i dig så mycket lustgas du kan så fort Ketat börjar kicka! Walla, u r fucked in love bro!

Du lär öppna någon slags portal till din skapare (God-hole) och få all världens visdom. Do share your experience pls :3