2009-12-04, 21:14
Medlem
tilla05s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Är inte kvinna men tror det gäller mest män för att de ska tuppa runt på krogen och visa vem som är alfahanne.

Ja jag tror det där stämmer ganska bra.
Citera
2009-12-04, 21:21
Medlem
tilla05s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Kör på, men ta det försiktigt bara. Jasså du är av kvinnligt kön. Jo jag tror nog att män har en tendens att vara med aggresiva än kvinnor faktiskt. Men finns endel galna kvinnor också skall du allt veta

Haha ja hoppas jag inte blir en av dem. Men vi ska ta det lugnt med diverse medel så blir det säkert inga problem.. hehe fast man vet ju aldrig
Citera
2009-12-10, 10:23
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Har tagit 210mg Kodein samt 4mg Klonazepam. Undrar om jag kan ta MDPV nu? Någon som gjort någon liknande blandning? (Vet att benso brukar ta ut stimulanter) Men är så förbannat trött och måste vara pigg hela dagen.
Citera
2009-12-10, 10:57
Medlem
MassaGrejers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Har tagit 210mg Kodein samt 4mg Klonazepam. Undrar om jag kan ta MDPV nu? Någon som gjort någon liknande blandning? (Vet att benso brukar ta ut stimulanter) Men är så förbannat trött och måste vara pigg hela dagen.

Jag har tagit krypton, tramadol, sub tex blandat med benso sen kört tjack eller butylone. Och klart man blir pigg men jag tycker det kräver mer påfyllningar/större doser. Ibland fått konstiga hjärtrytmer och MDPV har jag aldrig testat...
Citera
2009-12-11, 00:16
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassaGrejer
Jag har tagit krypton, tramadol, sub tex blandat med benso sen kört tjack eller butylone. Och klart man blir pigg men jag tycker det kräver mer påfyllningar/större doser. Ibland fått konstiga hjärtrytmer och MDPV har jag aldrig testat...
Håller med om det där med konstiga hjärtrytmer. Eller rytmen är inte konstig, men får lite hjärtklappningar. Obehagliga sådana, vilket jag aldrig fick på Red Doves. Men men, skullle jag nojja ur så har jag xanor och ikto att lugna mig med
Citera
2009-12-11, 09:51
Medlem
Salabims avatar
Om jag sätter i mig lite krypton nu, är det fortfarande lugnt att festa till det med alkohol ikväll? säg 10 timmar mellan kryptonet och alkoholen
Citera
2009-12-11, 10:17
Medlem
Cautions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salabim
Om jag sätter i mig lite krypton nu, är det fortfarande lugnt att festa till det med alkohol ikväll? säg 10 timmar mellan kryptonet och alkoholen

Det är lungt. Efter tio timmar är ruset från Kryptonet borta. Dessutom är risken för andningsdepression som är det farliga, alltså kan du dricka alkohol och ta opiater samtidigt, utan att ta skada. Det är samma sak då du blandar med bensodiazepiner. Vissa opiater påverkar dock levern mer än andra, då blir det extra stor påfrestning om du blandar med alkohol.
Citera
2009-12-11, 10:33
Medlem
Salabims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caution
Det är lungt. Efter tio timmar är ruset från Kryptonet borta. Dessutom är risken för andningsdepression som är det farliga, alltså kan du dricka alkohol och ta opiater samtidigt, utan att ta skada. Det är samma sak då du blandar med bensodiazepiner. Vissa opiater påverkar dock levern mer än andra, då blir det extra stor påfrestning om du blandar med alkohol.

Så man kommer in i en andningsdepression när två rus blandas, inte pga att man har två ämnen i kroppen? För kryptonet kommer väl vara kvar i alla fall flera timmar efter ruset är över
Citera
2010-01-06, 17:13
Medlem
10100111001s avatar
concerta + sub

Går det att blanda concerta med sub? och isåfall hur blir ruset, och hur mycket concerta ska jag ta

MvH
Citera
2010-01-06, 17:23
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10100111001
Går det att blanda concerta med sub? och isåfall hur blir ruset, och hur mycket concerta ska jag ta

MvH

Inte så poppis att blanda Cs droger med en "opiod" skulle jag tro

Mvh
Citera
2010-01-06, 17:42
Medlem
Eckankars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Inte så poppis att blanda Cs droger med en "opiod" skulle jag tro

Mvh

Precis. Ingen som någonsin kört en speedball.
Citera
2010-01-06, 18:10
Medlem
whatelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eckankar
Precis. Ingen som någonsin kört en speedball.

Haha Ingen? Någonsin?

Du vet inte vad du snackar om.
Förklara ordet "speedball" mer är du snäll. Det är väl kokain och heroin?
Senast redigerad av whatelse 2010-01-06 kl. 18:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in