2009-11-23, 02:24
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Tramadol & Svamp?

Tänker att man garanterar lyckad tripp då man känner sig euforisk på opiater.

Tram har SNRI effekt så att blanda med svamp som fungerar som MAOI är jävligt dumt. Kan tom. leda till döden, serotonint syndrom.

Citat:
Ursprungligen postat av r0bbz
Säkert dum jäkla fråga eftersom spasmofen innehåller Kodein men man måste ändå fråga

Spasmofen + Kodein (Citodon)

Kodein + Valium

tackar

Är fin fint med opi + benso, kör på!
Citera
2009-11-23, 18:14
Medlem
Nyårs planerna ser ut som Alkohol, tjack, mdma och spliff. Hur skulle ni köra detta? Vi har en vecka på oss att köra allt xD
Citera
2009-11-24, 13:00
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Tram har SNRI effekt så att blanda med svamp som fungerar som MAOI är jävligt dumt. Kan tom. leda till döden, serotonint syndrom.

Psilocybin agerar inte som MAOI.

Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Det känns som om ni kan göra lite hur som helst utan att det blir fel. Bara in inte röker upp allt på en gång.

Så sant, så sant.
Senast redigerad av Sandoz 2009-11-24 kl. 13:09.
Citera
2009-11-24, 13:07
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zmutch
Nyårs planerna ser ut som Alkohol, tjack, mdma och spliff. Hur skulle ni köra detta? Vi har en vecka på oss att köra allt xD
Det känns som om ni kan göra lite hur som helst utan att det blir fel. Bara in inte röker upp allt på en gång. Det kan vara skönt att ha för att vila upp sig efter tjacket, eller lugna ner sig om man blir för speedad.

Har hört att tjack + E ska vara en ganska riskabel kombo, men om det stämmer eller inte får någon annan svara på.
Citera
2009-11-24, 13:43
Medlem
aaaackes avatar
Tog 4-Ho-Met för första gången i helgen, märkte att jag började snea och i ren panik slängde jag i mig 200 mg tram. Undrar om det hade kunnat gå illa om jag dragit i mig mycket mera?
Uppskattningsvis ca 40-60 mg 4-ho-met och 200mg tram
Citera
2009-11-24, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Det känns som om ni kan göra lite hur som helst utan att det blir fel. Bara in inte röker upp allt på en gång. Det kan vara skönt att ha för att vila upp sig efter tjacket, eller lugna ner sig om man blir för speedad.

Har hört att tjack + E ska vara en ganska riskabel kombo, men om det stämmer eller inte får någon annan svara på.

Gött gött, verkar inte som vi tar med MDMA så då är det ju bara köra
Citera
2009-11-26, 14:23
Medlem
Kan man använda Krypton samtidigt som man äter Tryptizol 25mg bara ätit dom i 4 dagar men på fass står det:

Serotoninergt syndrom (medvetande- och beteendestörningar samt påverkan på autonoma nervsystemet och den neuromuskulära aktiviteten) har rapporterats när TRYPTIZOL givits med andra preparat som ökar serotoninnivån.

Låter ju inget vidare så frågan är ska man skita i Kryptonet eller köra lite i taget så man ser hur man mår?

Vet inte om Krypton ökar Serotoninet eller inte...

Äter även Lyrica i liten dos men där har det aldrig varit problem att blanda med Krypton.
Citera
2009-11-27, 22:25
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Nån som har blandat subutex och flephedrone?
Citera
2009-11-28, 19:58
Medlem
Bean-Doodles avatar
Hur okej är det med 1mg Iktorivil om jag tog 250mg tramadol igår eftermiddag, svininfluensavaccin imorse, och typ två-tre drinkar nyss?
Citera
2009-11-28, 20:01
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bean-Doodle
Hur okej är det med 1mg Iktorivil om jag tog 250mg tramadol igår eftermiddag, svininfluensavaccin imorse, och typ två-tre drinkar nyss?

helt okej.
Citera
2009-11-28, 20:37
Medlem
Bean-Doodles avatar
*fucking iPhone, förlåt för denna röra
Senast redigerad av Bean-Doodle 2009-11-28 kl. 20:41.
Citera
2009-11-28, 20:40
Medlem
Bean-Doodles avatar
Kommer jag känna nåt dock? Blir det inte bara fet minneslucka? Jag är redan lite dragen
Senast redigerad av Bean-Doodle 2009-11-28 kl. 20:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in