2016-01-08, 07:12
Medlem
Sistachansennus avatar
Tagit en lergigan 25 mg i går och en för cirka en halvtimme sen. Tänkt dricka några öl och dra tjack i kväll. Riskfritt eller bara en dum ide?
Senast redigerad av Sistachansennu 2016-01-08 kl. 07:16.
Citera
2016-01-08, 07:14
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sistachansennu
Tagitlergigan 25 mg i går och en för cirka en halvtimme sen. Tänkt dricka några öl och dra tjack i kväll. Riskfritt eller bara en dum ide?

Lergigan är antihistamin och helt ofarligt att blanda i dom små mängderna.
Citera
2016-01-08, 07:17
Medlem
Sistachansennus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle
Lergigan är antihistamin och helt ofarligt att blanda i dom små mängderna.

Tack för snabbt svar, Kan tillägga att jag fick det utskrivet i går och är helt färsk i Lergigan spåret, Men det kanske inte spelar så stor roll?
Citera
2016-01-08, 07:25
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Citat:
Tack för snabbt svar, Kan tillägga att jag fick det utskrivet i går och är helt färsk i Lergigan spåret, Men det kanske inte spelar så stor roll?

Lergigan kan användas till allt från hösnuva till extremt lätt avslappnande och jag skulle inte bli förvånad om Lergigan säljs på typ mackar receptfritt i andra länder.
Citera
2016-01-08, 11:40
Medlem
Sistachansennus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnilas-bulle
Lergigan kan användas till allt från hösnuva till extremt lätt avslappnande och jag skulle inte bli förvånad om Lergigan säljs på typ mackar receptfritt i andra länder.

Jo läste de kunde användas till det mesta. Va lite fundersam när ja läste att det kunde sluta illa om man blandade Lergigan med tjack. I för sig hade denna person intagit opiater också.

Tack för svar iaf!
Citera
2016-01-11, 03:56
Medlem
Kan jag köra MDMA, LSD om man har Lyrica i systemet? Kommer det försämra effekten av MDMA och LSD tillsammans? Skulle uppskatta jätte mycket ett riktigt svar. Kan inte chansa. Snabbt svar vore jätte fint Tack
Senast redigerad av BB5 2016-01-11 kl. 03:59.
Citera
2016-01-12, 00:37
Medlem
450 mg tramadol , går det bra med ett rör theralen för sömnen?

Mvh
Citera
2016-01-12, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
450 mg tramadol , går det bra med ett rör theralen för sömnen?

Mvh
Självklart. Gjorde jag igår Fast 500mg tram.
Citera
2016-01-12, 13:53
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BB5
Kan jag köra MDMA, LSD om man har Lyrica i systemet? Kommer det försämra effekten av MDMA och LSD tillsammans? Skulle uppskatta jätte mycket ett riktigt svar. Kan inte chansa. Snabbt svar vore jätte fint Tack

Vänta till Lyrican lägger sig, ta sen det du tänkte.
Själv blir jag väldigt yr och snurrig på ett obehagligt sett om jag har Lyrica i systemrt och sen änvänder en drog.
Citera
2016-01-13, 18:57
Medlem
fattar mig kort tacksam för svar.
Kör 1000mg tramadol/dag, 500morgon 500efter jobb.
+ alprazolam + kola (bejsar)
Har haft e.p två ggr tidigare, dock bara på tramadol då.

Nu sitter jag trammad och har bejset framför mig. min kille e dock tom på mina xanor. Dock har jag nitrazepam. E de samma skit elr?

E så satans jävla sugen på att dra en rök men vill inte krampa ensam hemma. (ja, jag e en knarkare blablabla, stfu!)

lugnt jag stoppar i mig dom här jävla nitrazepam o köra loss? har alltid bara haft xanor alprazolam så e inte insatt i annan benso.

Svara snabbt så jag kan röka mina fina stenar nu plzzzzz
Citera
2016-01-13, 19:14
Medlem
Citat:
Jo läste de kunde användas till det mesta. Va lite fundersam när ja läste att det kunde sluta illa om man blandade Lergigan med tjack. I för sig hade denna person intagit opiater också.

Tack för svar iaf!
Kan sluta riktigt jävla illa. Jag blandade tjack o lergigan (theralen oxå¨) och runt 5 tiden nyårsnatten tappade jag kontakten med min kropp totalt. kunde inte resa mig fast jag försökte. Kunde gå o helt plötsligt bara trilla helt handlöst. Hade sår i huvet o blåmärken över hela kroppen när jag tillslut kom till liv vid 11 tiden DAGEN EFTER nyårsdagen.
Jag var även inne i en sinnessjuk hallisar. inga lsd eller svamphallisar. Detta var som att jag verkligen satt framför min mamma o pratade med henne (kompisarna har beröttat), jag stod o sniffade på väggen osv osv (o detta har jag givetvis INGET minne av).

Iofs hade jag druckit massor, dratt 2 g kola, 1 g tjack, 15-20 xanor o massa massa lergigan o theralen)

Det var den absolut sjukaste kvällen, natten, morgonen dagen, o sedan kvällen igen i mitt liv. Minnet är helt svart från typ 05.00 nyårsnatten tills typ 23.00 den 2/1.
Citera
2016-01-13, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde104
Tramm 100 mg med Lergigan 50 mg? Säkert eller ej?
kan nog inte bli mer ofarligt än så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in