Citat:
Ursprungligen postat av
Sistachansennu
Jo läste de kunde användas till det mesta. Va lite fundersam när ja läste att det kunde sluta illa om man blandade Lergigan med tjack. I för sig hade denna person intagit opiater också.
Tack för svar iaf!
Kan sluta riktigt jävla illa. Jag blandade tjack o lergigan (theralen oxå¨) och runt 5 tiden nyårsnatten tappade jag kontakten med min kropp totalt. kunde inte resa mig fast jag försökte. Kunde gå o helt plötsligt bara trilla helt handlöst. Hade sår i huvet o blåmärken över hela kroppen när jag tillslut kom till liv vid 11 tiden DAGEN EFTER nyårsdagen.
Jag var även inne i en sinnessjuk hallisar. inga lsd eller svamphallisar. Detta var som att jag verkligen satt framför min mamma o pratade med henne (kompisarna har beröttat), jag stod o sniffade på väggen osv osv (o detta har jag givetvis INGET minne av).
Iofs hade jag druckit massor, dratt 2 g kola, 1 g tjack, 15-20 xanor o massa massa lergigan o theralen)
Det var den absolut sjukaste kvällen, natten, morgonen dagen, o sedan kvällen igen i mitt liv. Minnet är helt svart från typ 05.00 nyårsnatten tills typ 23.00 den 2/1.