2016-03-05, 07:36
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Står på lyrica, Ritalin, lamotrigin, mirtazapin, imovane, propavan, circadin.

Det ska väl vara lugnt att dunka i sig lite benso och weed?

Frågar igen.
Citera
2016-03-05, 12:37
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Frågar igen.

Vågar inte ge något säkert svar. Men både imovane och lyrica ökar ju produktionen av GABA så kanske inte så lyckat att blanda med benso? + att du tar flera antihistaminer. Mirtazapin i låga doser (7,5-15 mg) är ju ganska sövande i sig.
Citera
2016-03-05, 17:58
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Vågar inte ge något säkert svar. Men både imovane och lyrica ökar ju produktionen av GABA så kanske inte så lyckat att blanda med benso? + att du tar flera antihistaminer. Mirtazapin i låga doser (7,5-15 mg) är ju ganska sövande i sig.

Det är sant. Har dock blandat imovane, lyrica och benso tidigare. Har stått på både imovane och lyrica i flera år, j så jag tvivlar egentligen på att dom har någon effekt kvar. Det jag funderar lite på är interaktionen mellan lamotrigin och circadinet (/melatonin).

Nåja. Tror själv inte det är någon dödlig blandning. Men vill ju slippa skeva helt .
Citera
2016-03-05, 22:38
Medlem
Pecanpies avatar
Kan man blanda Zolpidem med Treo Comp och vad händer? Treo comp innehåller ju kodein som jag har fått för mig krockar med zolpidem på något vis. Troligtvis får man inte ökat rus eller så men blir det fara för kroppen?
Citera
2016-03-05, 23:27
Bannlyst
Ok att blanda diazepam / alkohol? Det rör sig bara om ~7.5mg och 3-4 starköl. Jag är man, 95kg.

Tar benzo väldigt sällan och nojjar alltid för andningsdep
Citera
2016-03-05, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spray3
Ok att blanda diazepam / alkohol? Det rör sig bara om ~7.5mg och 3-4 starköl. Jag är man, 95kg.

Tar benzo väldigt sällan och nojjar alltid för andningsdep

Andningsdep är väl inte det du ska noja över utan att du inte gör något du ångrar.
Citera
2016-03-06, 11:19
Medlem
Tjaa,Jag har intagit lite mer än en 4is ( 3 mg ) subutex samt 5 xanor, allt i en rövpanna.
Jag brukar köra på en fjärdis om dagen, tog lite mer för ville bli skön, blandade samt i 5 stycken serbiska sånna blå xanor, börjar bli smått skön nu men vill ha mer påslag på benson, är det lugnt att svepa 2 folköl, vill påpeka att jag inte ätit ett skit idag osv,
väger 60 kg
174 cm, man

Eller ska man köra 1 sig nån mg subuex till och 1 xanor till... folkisarna är sänkta redan ;:P

Eller ska man vänta tills ca kl 15-16 dra i mig en knut/fjärdis ( 1/2mg sub) till ihop med 1 lr 2 xanor!? eller ska man ta de chill om man dricker? asså fan jag tänker de e ändå bara folköl, men ihop med benso på sub så för varje folköl e de ju som å ta en xanor till :P nästan iaf hehe.. Kom med förslag och ideer men moralkäringar undanbedes, måste gå på detta då jag slutat med jonk, så jag är fan på bättringsvägen! Yay!

Må bäst gott folk
Citera
2016-03-06, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Tjaa,Jag har intagit lite mer än en 4is ( 3 mg ) subutex samt 5 xanor, allt i en rövpanna.
Jag brukar köra på en fjärdis om dagen, tog lite mer för ville bli skön, blandade samt i 5 stycken serbiska sånna blå xanor, börjar bli smått skön nu men vill ha mer påslag på benson, är det lugnt att svepa 2 folköl, vill påpeka att jag inte ätit ett skit idag osv,
väger 60 kg
174 cm, man

Eller ska man köra 1 sig nån mg subuex till och 1 xanor till... folkisarna är sänkta redan ;:P

Eller ska man vänta tills ca kl 15-16 dra i mig en knut/fjärdis ( 1/2mg sub) till ihop med 1 lr 2 xanor!? eller ska man ta de chill om man dricker? asså fan jag tänker de e ändå bara folköl, men ihop med benso på sub så för varje folköl e de ju som å ta en xanor till :P nästan iaf hehe.. Kom med förslag och ideer men moralkäringar undanbedes, måste gå på detta då jag slutat med jonk, så jag är fan på bättringsvägen! Yay!

Må bäst gott folk

Jag tycker du ska ta mer än så!
Tryck i dig allt du har.
För jag vill ju verkligen inte upplevas som en moralkärring för dig.

ps. allt jag nyss skrev nu är bara ironi. Jag tycker egentligen inte du bör stoppa i dig något mer. Det verkar ju onödigt farligt för hälsa och liv.
Citera
2016-03-06, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gizeh
Jag tycker du ska ta mer än så!
Tryck i dig allt du har.
För jag vill ju verkligen inte upplevas som en moralkärring för dig.

ps. allt jag nyss skrev nu är bara ironi. Jag tycker egentligen inte du bör stoppa i dig något mer. Det verkar ju onödigt farligt för hälsa och liv.

Haha skön du är, satt redan lite små irriterad, så halvvägs igenom din ext så förstod jag ironin haha :P

Jag förstår hur du tänker, men om vi säger såhär.. tänk dig att du sänkt en 3e dels flaska av nå skitgott vin,m du e smålullig men de räcker för att du ska må helt okey och lite mer, men du har 2st 3e delar kvar av vinaren, och vet att om du dricker lite till mår du ännu bättre, plus att du vet att du dör inte av det :P hehe. men frågan är då om det är värt det för du kanske blir lite sjuk imorgon, eller om du ska spara det tills dagen efter :P så det är inget livshotande iaf hehe :P bara om jag ska bli " fullare" eller inte, om vi målar upp de så-- just nu är jag bra sugen, därför jag frågar efter råd.. har inte abstinens riktigt så längre, men är inte nöjd och känns som slöseri när 3 mg redan gått åt, då kanske man ska ta en 4e mg så blir man helt nöjd :P hehe därför jag fråga efter råd hehe :P men förstår ditt tänk! Tack för omtanken!
Citera
2016-03-06, 12:24
Medlem
Citat:
Haha skön du är, satt redan lite små irriterad, så halvvägs igenom din ext så förstod jag ironin haha :P

Jag förstår hur du tänker, men om vi säger såhär.. tänk dig att du sänkt en 3e dels flaska av nå skitgott vin,m du e smålullig men de räcker för att du ska må helt okey och lite mer, men du har 2st 3e delar kvar av vinaren, och vet att om du dricker lite till mår du ännu bättre, plus att du vet att du dör inte av det :P hehe. men frågan är då om det är värt det för du kanske blir lite sjuk imorgon, eller om du ska spara det tills dagen efter :P så det är inget livshotande iaf hehe :P bara om jag ska bli " fullare" eller inte, om vi målar upp de så-- just nu är jag bra sugen, därför jag frågar efter råd.. har inte abstinens riktigt så längre, men är inte nöjd och känns som slöseri när 3 mg redan gått åt, då kanske man ska ta en 4e mg så blir man helt nöjd :P hehe därför jag fråga efter råd hehe :P men förstår ditt tänk! Tack för omtanken!

Skönt att du tog det på rätt sätt

Tänk såhär då. det är en dag imorgon med. JAg förstår helt och hållet att det kan vara kul att maxa. men det brukar bara (av min egna erfarenhet) bita tillbaks och bli dåligt.
Så spar lite till imorgon. Så kan du ju vara skön då med.

Ha det bäst!
Citera
2016-03-06, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gizeh
Skönt att du tog det på rätt sätt

Tänk såhär då. det är en dag imorgon med. JAg förstår helt och hållet att det kan vara kul att maxa. men det brukar bara (av min egna erfarenhet) bita tillbaks och bli dåligt.
Så spar lite till imorgon. Så kan du ju vara skön då med.

Ha det bäst!

Jo jo precis! Men har så jag blir skön imorrn med, har en fru på närverna nu med, så kör i mig mina xanor samt 1 mg sub till och försöker dona några öl.. orkar inte vara hal/ångest fri
:P Tack för tipset och omtanken dock!
Citera
2016-03-06, 13:44
Medlem
Citat:
Jo jo precis! Men har så jag blir skön imorrn med, har en fru på närverna nu med, så kör i mig mina xanor samt 1 mg sub till och försöker dona några öl.. orkar inte vara hal/ångest fri
:P Tack för tipset och omtanken dock!

Edit, ska kanske tillägga att jag har en hel fransk B8 till :P som jag tänkte gå ner på, hehe men kan uppdatera med att jag inhandlade 6 pack pripps och droppade mina sista xanor samt tog en knut från min då oöppnade b8a :P nu e de en knut mindre ( 1 mg)) :P men nu mår man snart hehe

Tack för alla tips alla som hjälpt mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in