Citat:
Ursprungligen postat av
gizeh
Jag tycker du ska ta mer än så!
Tryck i dig allt du har.
För jag vill ju verkligen inte upplevas som en moralkärring för dig.
ps. allt jag nyss skrev nu är bara ironi. Jag tycker egentligen inte du bör stoppa i dig något mer. Det verkar ju onödigt farligt för hälsa och liv.
Haha skön du är, satt redan lite små irriterad, så halvvägs igenom din ext så förstod jag ironin haha :P
Jag förstår hur du tänker, men om vi säger såhär.. tänk dig att du sänkt en 3e dels flaska av nå skitgott vin,m du e smålullig men de räcker för att du ska må helt okey och lite mer, men du har 2st 3e delar kvar av vinaren, och vet att om du dricker lite till mår du ännu bättre, plus att du vet att du dör inte av det :P hehe. men frågan är då om det är värt det för du kanske blir lite sjuk imorgon, eller om du ska spara det tills dagen efter :P så det är inget livshotande iaf hehe :P bara om jag ska bli " fullare" eller inte, om vi målar upp de så-- just nu är jag bra sugen, därför jag frågar efter råd.. har inte abstinens riktigt så längre, men är inte nöjd och känns som slöseri när 3 mg redan gått åt, då kanske man ska ta en 4e mg så blir man helt nöjd :P hehe därför jag fråga efter råd hehe :P men förstår ditt tänk! Tack för omtanken!