2014-05-19, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psychofox
Ja, i en rövpanna.

Nej, alvallrligt talat så är mdma och amfetamin en neurotoxisk kombination. Dock mycket vanlig. Det går säkert att blanda allt det där utspritt över ett dygn och må bra några dagar senare, men om jag var du skulle jag ta en sak i taget, och absolut inte saker som slår ut varandra. Alla preparaten interagerar med varandra och exakt hur din kropp beter sig i sammanhanget är omöjligt att garantera. Tar du allt på en gång garanterar jag dock att du mår sämre än innan.
okej tack, är bara lite rädd eftersom det kan komma att bli mycket alkhol under tiden också :/
Citera
2014-05-20, 18:40
Medlem
psychofoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonyErection
okej tack, är bara lite rädd eftersom det kan komma att bli mycket alkhol under tiden också :/

De flesta som dricker alkohol under amfetaminrus upplever ingen riktig fylla. Amfetaminets centralstim kör över effekterna. Bakis blir du dock, samtidigt som du får avtändning på tjacket. Så drick måttligt ifall du ska peta i dig sånt.
E och sprit har jag blandat när jag pysslade med sådant, inte heller en jättebra idé. Men någon öl ska nog gå bra.
Citera
2014-05-20, 19:19
Medlem
Zaaphs avatar
Ketamin och Toppisar?

Funderar på att toppa en svamptripp med lite K. Vad tror folk om kombon?
Citera
2014-05-20, 21:45
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaaph
Ketamin och Toppisar?

Ja den kombon hade jag definitivt velat pröva. Tror att den är riktigt trevlig.
Citera
2014-05-21, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psychofox
De flesta som dricker alkohol under amfetaminrus upplever ingen riktig fylla. Amfetaminets centralstim kör över effekterna. Bakis blir du dock, samtidigt som du får avtändning på tjacket. Så drick måttligt ifall du ska peta i dig sånt.
E och sprit har jag blandat när jag pysslade med sådant, inte heller en jättebra idé. Men någon öl ska nog gå bra.
SÅ min vän, till denna kväll bara jag bara dra en lina amfetamin 200mg och kanske en bira, sen landa på typ 0,5 gram gräs och 4 mg alprozam?

Låter inte det som en toppenkväll?
Citera
2014-05-21, 16:05
Bannlyst
Citat:
SÅ min vän, till denna kväll bara jag bara dra en lina amfetamin 200mg och kanske en bira, sen landa på typ 0,5 gram gräs och 4 mg alprozam?

Jodå det gör det, men nu handlar ju inte riktigt tråden om schyssta drogkombinationer, utan snarare om vad som går att blandas utan att det kan vara/är farligt.
Citera
2014-05-21, 17:42
Medlem
psychofoxs avatar
Citat:

Jag körde ungefär en sådan cocktail varje helg i två år och det var oerhört kul. Har aldrig varit en så social skön männsika varken innan eller efter. Men det slet på hjärtat. Brukade röka en holk innan utgången också, men vet många som blir snea på den kombon, så rekomenderar att spara CB:n tills ett lugnare skede av natten.
Citera
2014-05-21, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaaph
Ketamin och Toppisar?

Mångas dröm till och med. Kör på du!

Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Ingen mer som vill befräfta? är en väldigt nojig människa

Nu har du väl redan stoppat i dig sakerna, men till framtida kombinationer av det slaget kan jag uppmärksamma dig kring att bensodiazepiner och alkohol inte orsakar andningsdepression. Detsamma gäller kombination av olika sorters bensodiazepiner som också är fysiskt sett ofarligt. Var aktsam för att blanda in opioider däremot.
Senast redigerad av Farenhigh 2014-05-21 kl. 18:01.
Citera
2014-05-29, 19:31
Medlem
Lugnt om man blandar 400mg tramadol, 3 mg xanor och lite tjack utan att det ska vara någon tokfara?
Citera
2014-05-30, 17:31
Medlem
argusdemons avatar
Äre lugnt om jag tar ca 120mg kodein och 2g paracetamol när jag tog 800 mg Lyrica igår?
Citera
2014-05-30, 19:17
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Äre lugnt om jag tar ca 120mg kodein och 2g paracetamol när jag tog 800 mg Lyrica igår?

Det är inga jättedoser direkt, så ja skulle säga kör på.

Det som oroar mig är paracetamolet. Gör en CWE det är enklare än du tror, filtera bort skiten.
Citera
2014-05-30, 20:36
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Hur är kombon mdma+ketamin? i mitt huve låter de fett som fan och jag är riktigt sugen på att prova den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in