2015-08-14, 23:47
Bannlyst
5 starköl för några timmar sen, 3 mg ikto och 1 mg xanor under dagen, 3 timmars sömn igårnatt. Lugnt med 100 mg tramadol nu?

Alkoholen är förmodligen ute, möjligtvis en minimal mängd kvar.

Känner mig jävligt sliten men jag mår bra.
Citera
2015-08-19, 04:22
Medlem
Hej,

Hej, jag har förstått att modoiodal/modfinil är ganska snälla preparat, men finns det någon blandning med dessa man bör undvika? Brukar ta dem för att hålla mig vaken under benzo och opiatrus, är det någon risk med dylik kombo annat än frestelsen att ta för mycket an huvuddragen då man känner sig (objektivt) mer klar vid denna typ av kombinationer?
Citera
2015-08-19, 16:39
Medlem
Custom_mades avatar
Tänkte köra lsd, smoke, lustgas samt tramadol nästa vecka, förmodligen i ordningen syratripp först, sen röka lite på afterglowen samt peta några tram, lustgas lär ju köras under hela tiden ^^
Nått jag bör tänka på?
Citera
2015-08-19, 19:54
Medlem
Kan man blanda MXE med Cocillana?
Citera
2015-08-20, 13:04
Medlem
Sallinskiis avatar
Igår: ca 100mg oxycodon, 20mg valium 1mg alprazolam och lite alkohol.

Är de lugnt att ta 1-1,5mg suboxone idag? Tänkte mest med tanke på oxyn igår?

Mvh.
Citera
2015-08-20, 20:44
Medlem
Pimilos avatar
Hej, är det lugnt att ta en propavan 25 mg + 4 theralen (för sömn) efter att ha tagit ritalin och återdoserat i 20h+ at the moment.
Ska sova om cirka 4-6h kanske då jag tagit sista dosen nasalt nu.

Det jag vill undvika är hallucinationer och krypningar på kroppen. Hade en sådan psykos förra året om man ska kalla det för det. Vill inte ha det igen.
Citera
2015-08-20, 22:33
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimilo
Hej, är det lugnt att ta en propavan 25 mg + 4 theralen (för sömn) efter att ha tagit ritalin och återdoserat i 20h+ at the moment.
Ska sova om cirka 4-6h kanske då jag tagit sista dosen nasalt nu.

Det jag vill undvika är hallucinationer och krypningar på kroppen. Hade en sådan psykos förra året om man ska kalla det för det. Vill inte ha det igen.

Propavan och Theralen går bra att kombinera då dessa båda är rent jävla rävgift (har de själv också urskrivet)

Att du fick en vad du kallar de "psykos" var nog en ren tillfällighet, man kan få lite "restless legs" syndrome som de kallas av propavan om man nt är en van användare. Och när du fick "krypningar" i kroppen så nojade du nog bara upp ditt psyke vilket utlöste en panikångest attack. Skulle de "börja krypa" på dig igen så vet du att de är inget farligt och bli inte helt uppspelt över de utan försök ignorera det.

Mvh
Citera
2015-08-22, 12:18
Medlem
Kan man blanda venlafaxin 75mg med ca 20-40 mg sobril sedan en fylla av öl utan att riskera att dö? eller må som en skit dan efter av at eller något annan konstigt kan bli mer sobril med....
Citera
2015-08-22, 15:04
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolttoa
Kan man blanda venlafaxin 75mg med ca 20-40 mg sobril sedan en fylla av öl utan att riskera att dö? eller må som en skit dan efter av at eller något annan konstigt kan bli mer sobril med....

Sobril är den svagaste benson som finna så ingen fara, kör på.

Mvh.
Citera
2015-08-24, 07:59
Medlem
Hur fungerar det att blanda opiater/opioider med 3 mmc? Jag tänkte dra lite sub nu på morgonen och senare idag blir det 3 mmc. Kan blandningen vara farlig? Tar suben över 3 mmc ruset?
Mvh
Citera
2015-08-25, 05:38
Medlem
pumathemans avatar
Kan man ta Concerta efter man tagit Subutex?
Citera
2015-08-25, 15:27
Medlem
Hur ser det ut att dricka alkohol dagen efter man har tagit 0,5 mg klonazolam? Tog det igår runt 17-18 tiden, och känner mig normal i kroppen. Är det lugnt så länge jag inte blir för full?

Några egna erfarenheter kanske?

Snabbt svar uppskattas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in