2015-04-09, 15:08
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
visst är det lugnt att blanda lågdos iktorivil och gabapentin?

Yesbox! Dock bildas de korstolerans mellan dessa två ämnen så din benso tolerans kommer öka en del / respektive gabapentin.

Men JA de är lugnt att blanda.

Mvh.
Citera
2015-04-10, 12:49
Medlem
Jag står på 400mg modafinil dagligen. Jag har nu kommit över lite metylfenidat och undrar nu om någon annan har prövat att blanda? Beskriv gärna lite ingående. Tar du någon av dem dagligen? hur stor dos? hur mycket tog du av den andra?

jag är inte ute efter blandningen i sig, utan är mer ute efter ritalinets effekt vid behov.

En variant är att när jag vet att jag vill ta ritalin en kväll, att jag då tar en mindre dos modafinil på morgonen.
Citera
2015-04-10, 19:07
Medlem
weedsones avatar
Finns det någon fara i att ta ketamin när man är påverkad av lyrica?

En till fråga också, som är orelaterad til den första: Lyrica och kodein?
Citera
2015-04-10, 19:55
Medlem
limE86s avatar
Är det lugnt att blanda Gabapentin med Subutex? Vet att gaban boostar subben ganska rejält, men jag tänkte om det fanns några andra risker?
Citera
2015-04-13, 03:43
Medlem
idag under dagen så har jag ungefär käkat 3-4mg xanor.

och vid kvällen runt 21:00 tog jag 2mg xanor och 300mg lyrica.
Jag kan fortfarande inte sova, och ska vakna kl 8. måste sova!

så min fråga är kan jag ta 2mg xanor till utan att det blir farligt?

tack på förhand allihopa!
Citera
2015-04-13, 03:57
Medlem
Polaren tog lyrka 300mg samt en liten dos ketogan det blev ambulans inom en och halvtimma medvedslös,klart blanda på bara om livet ej är kärt,ta en drog åt gången de är inte mening att ta både uppåt o neråt,vill ni vara pigga eller på gränsen på neråt då det gör att ni ej kan kontrolera doserna vid att använda cocktails.räcker det inte med att må bra på ett preparat åt gången men ni som vill spela rysk roulette med livet så dödsfallen gör att vi inte kan få en liberalare syn på tex gräs brunt
Citera
2015-04-13, 04:02
Medlem
B,e du kan ta två till men det gör bara att du går över till att bli vaken istället för trött seg vänta till x börjar gå ur eller minska efekt så kommer segheten trötthet,tar man någon extra blir efekten motsatt
Citera
2015-04-13, 04:02
Medlem
Ok. tack så mkt, jag får hålla mig vaken inatt,
gå till skolan imon och vara helt förstörd helt enkelt
Citera
2015-04-13, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siammike
B,e du kan ta två till men det gör bara att du går över till att bli vaken istället för trött seg vänta till x börjar gå ur eller minska efekt så kommer segheten trötthet,tar man någon extra blir efekten motsatt

Okaj, ska testa det! tack så mkt
Citera
2015-04-13, 04:06
Medlem
E86 kraftigt illamående,men ge skutton i drick vatten kaffe då blir det att hänga över toasittse
Citera
2015-04-13, 04:15
Medlem
B,e lugn tänk inte på det slå på nattradio lägg dig vila behöver ej somna men hjälper att bara powenappa,du blir utvilad om du bara ligger någon timme koppla bort och på morgon innan skolan ta en-två x så piggnar du tilo igen,det är det vi kallar tagit lite mycke,menta så du ej blir fluddrig bara vaknar till någon timme innan skola,ha en br dag
Citera
2015-04-13, 08:58
Medlem
unleash82s avatar
gjort det förr men inte med ett fjärde inslag.

just nu 40 mg snokat zolpidem som föregivks av 2 x snokar vaket om ca 100-150 mg styck.

inte speciellt latjo nu mest seg, har förmodligen rättt mkt tolerans på Gabba prylar.

Skulle lite cociliana och golköl göra debba trikiga morgon roligare på något sätt tro?

fyllt på med ett glas rätt och ca 40-50 mg stilnoct till.

Saker o tinge är juinteriktigt som det böra vara dena morgon men är ändå positivt överraskad över detta.

mvh
Senast redigerad av unleash82 2015-04-13 kl. 09:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in