2014-10-25, 02:22
Medlem
Bangar_intes avatar
Quetiapine och A-php. Farlig mix?
Citera
2014-10-25, 03:15
Medlem
CokeAcolas avatar
jag tog lite blandsaft med vatten. Kommer jag att dö?
Citera
2014-10-25, 17:26
Medlem
exades avatar
Har rökt några spliffar,tagit 40mg oxy, en temesta (benso) och druckit 2 öl 5.2%.. kan jag ta mer öl och tjack på det?

tar 40mg/oxy dagligen så har tolerans på det
Senast redigerad av exade 2014-10-25 kl. 17:41.
Citera
2014-10-26, 00:23
Medlem
Vågar jag somna in?
Ätit 300 mg tram tidigare under dagen, 2 mg iktro och ca 1 mg subutex.
Haft ett avbrott på subben på ett par veckor, ätit tram under tiden så där har jag tolerans. Även benso har jag tolerans på..
Hade varit riktigt skönt att somna in men frågan är om man vågar...

Mvh hypokondrikern
Citera
2014-10-26, 00:47
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Vågar jag somna in?
Ätit 300 mg tram tidigare under dagen, 2 mg iktro och ca 1 mg subutex.
Haft ett avbrott på subben på ett par veckor, ätit tram under tiden så där har jag tolerans. Även benso har jag tolerans på..
Hade varit riktigt skönt att somna in men frågan är om man vågar...

Mvh hypokondrikern

Du vågar. Hade du varit i riskzon för OD, och andningdepression. Då hade du inte kunnat hålla dig vaken utan att någon slår/ stimulerar dig till vaket tillstånd. Det kommer gå bra, lägg dig i sidoläge, se till att du har stöd för att hålla nacken rak så luftvägarna är fria.

NattiNatti
Citera
2014-10-26, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Du vågar. Hade du varit i riskzon för OD, och andningdepression. Då hade du inte kunnat hålla dig vaken utan att någon slår/ stimulerar dig till vaket tillstånd. Det kommer gå bra, lägg dig i sidoläge, se till att du har stöd för att hålla nacken rak så luftvägarna är fria.

NattiNatti

Somnade in gott, får alltid så sjuka drömmar på subb, den här ggn var jag en retirerande soldat som sköt ryssar bland buskarna tillsammans med persbrandt.
Tur att flashback finns för en pillertrillare med hypokondri
Citera
2014-10-26, 12:32
Medlem
16.20s avatar
Har sökt runt men det är delade meningar om detta så jag frågar här. Om man tog 30mg oxy (krossat) & 1mg xanor igår 21.15, är det då några interaktioner med att ta 20mg metadon nu 15h efter intaget?
Citera
2014-10-26, 22:51
Medlem
preciskaffekopps avatar
Vad skulle hända om man blandar kat och cannabis? Cannabis är neråt och ökar aptiten, kat är uppåt och minskar aptiten. Skulle de ta ut varandra, eller vad?
Citera
2014-10-27, 00:02
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preciskaffekopp
Vad skulle hända om man blandar kat och cannabis? Cannabis är neråt och ökar aptiten, kat är uppåt och minskar aptiten. Skulle de ta ut varandra, eller vad?

Khat är en stimulant och de brukar köra över andra substanser med våld. Du kommer förmodligen känna dig hög på cb i 5-10 minuter sen är du lite mer påverkad av Khatet. Riktigt så kanske det inte går till men det är så jag upplevet ruset när jag kombinerar cb med uppåt.
Citera
2014-10-27, 00:02
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preciskaffekopp

Beror jusåklart på dosen. Men är effekterna ekvivalenta så motverkar aptitlösheten från khat, matsuget från cb. Som att äta socker som höjer blodsockret exakt lika mkt som dosen insulin skulle sänka. Då hamnar blodsockervärdet på ursprungsvärdet. Om vi förutsätter att dom har effekt samtidigt.

Det är vad jag tror.
Citera
2014-10-27, 22:11
Medlem
Säkert rökat som nojjar upp mig.
Drog två små linor subb tidigt under dagen, fick en citodon brustablett, onödigt då subben blockerar, men men.. även ätit 400 mg tram och ett par 15 mg sobril. Börjar känna mig nojjig över kramp, är trött och behöver sova. Har tillgång till en antihistamin som heter dormirel, även 4 mg ikto och midazolam. Vad ska jag ta för att få en säker sömn, skärt ner på benson kanske det som spökar.

Mvh
Citera
2014-10-27, 23:59
Medlem
Någon??
Skulle vara riktigt schysst med tips, hjälp till en som ioförsig börjar jobbet sent men behöver ändå sova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in