2009-07-23, 15:57
Medlem
Haddoques avatar
Bzp och kola

Är inne i ett litet Bzp race och har lite funderingar:

Någon som prövat att boosta med kokain under ett bzp race? borde väll inte vara några problem iom att båda är dopamindroger?

Lr e jag helt ute å cyklar?

Peace out
Citera
2009-07-30, 00:44
Medlem
Får väl ta det här; sitter med 150 mg tramadol och 20 mg stilnoct och en väldigt låg tolerans nät det kommer till båda drogerna.

Kommer jag få något vidare rus med dessa grejor eller ska jag vänta tills jag har ett större lager?
Citera
2009-07-30, 00:51
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Får väl ta det här; sitter med 150 mg tramadol och 20 mg stilnoct och en väldigt låg tolerans nät det kommer till båda drogerna.

Kommer jag få något vidare rus med dessa grejor eller ska jag vänta tills jag har ett större lager?
Stilnocten vet jag inget om, men 150 mg tramadol känns lite.. Kände verkligen inget alls på 100 mg första gången. Men det är väl individuellt som allt annat.
Citera
2009-07-30, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Stilnocten vet jag inget om, men 150 mg tramadol känns lite.. Kände verkligen inget alls på 100 mg första gången. Men det är väl individuellt som allt annat.

Jag känner på 150 mg tramadol men inte speciellt mycket, stilnocten...

...vid närmare eftertanke kommer jag bli ganska stukad.

Men boostar stilnoct och tramadolet varandra något?

Edit: Är inte så stukad men stilnocten har väl inte tillträtt effekt fullt ut ännu.
Senast redigerad av tobbesmamma 2009-07-30 kl. 01:43.
Citera
2009-07-30, 02:17
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Rätta mig om jag har fel, men borde inte en stillis vara bättre än tre vallar för att somna efter kodein? Bara en reflektion...
Kanske det vore egentligen, grejjen är att jag är rädd att flippa ur som jag brukar göra på stilnoct. Fan vet ju inte vad man gör när man tar dem. Vaknade för några dagar sedan med aska i hela soffan, ett under att inte hela lägenheten tog eld. Sen har jag ingen aning vad som hände
Citera
2009-07-30, 02:27
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opioidmannen
SSRI och SNRI förutom Efexor ,och till viss del Cymbalta minskar effekten av kodein svagt,även dexofen. Vet inte hur det är med tramadol+
Minskas effekten av tramadol om man tar det samtidigt som man äter nåt antidepressivt eller vice versa?

När det gäller starka opioider som morfin,oxy,metaon även buprenorfin så ska inte efffekten försämras om du käkar nåt antidepp.
Tramadol och SSRI/SNRI kan ge Seratonergt Syndrom.

Har en fråga jag också förresten, det står i fass att man inte skall blanda Tramadol med Buprenorfin. Varför? Är det andningsdepression dem åsyftar eller?
Citera
2009-07-30, 04:07
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Tramadol och SSRI/SNRI kan ge Seratonergt Syndrom.

Har en fråga jag också förresten, det står i fass att man inte skall blanda Tramadol med Buprenorfin. Varför? Är det andningsdepression dem åsyftar eller?

Jag har blandat dessa preparat många gånger, och det har gått utmärkt. Självklart kan man inte ta lika mycket av båda som man är van vid.

Jag skulle tro att det att med andningsdepp att göra.. Men är inte säker.
Citera
2009-08-02, 04:10
Medlem
Skulle ju vara bättre med en "Vad kan jag INTE blanda" tråd, så listar ni alla "farliga" kombinationer ?
Citera
2009-08-02, 06:00
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Jag har blandat dessa preparat många gånger, och det har gått utmärkt. Självklart kan man inte ta lika mycket av båda som man är van vid.

Jag skulle tro att det att med andningsdepp att göra.. Men är inte säker.
Missförstod nog där. Fel av mig.
Senast redigerad av Lennie_thief 2009-08-02 kl. 06:02.
Citera
2009-08-02, 12:07
Medlem
Ozneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rezpondes
Skulle ju vara bättre med en "Vad kan jag INTE blanda" tråd, så listar ni alla "farliga" kombinationer ?

Nja, utgå istället från att alla kombinationer du inte vet något om är farliga. Men så länge du använder dig av låga/måttliga doser av varje substans så ska det ändå inte vara någon fara i de flesta fall.
Citera
2009-08-02, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oznek
Nja, utgå istället från att alla kombinationer du inte vet något om är farliga. Men så länge du använder dig av låga/måttliga doser av varje substans så ska det ändå inte vara någon fara i de flesta fall.

Nja, jag undersöker alla kombinationer jag planerar att använda innan jag intar.

förutom när de väl är där framför en, då blir det ibland svårt att kontrollera sig.

Får väl lägga en fråga så det inte blir OTpost:

Man kan ju få serotogent syndrom av kombination amfetamin och mdma. Hur är det med kokain och mdma?
Citera
2009-08-03, 09:56
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Nja, jag undersöker alla kombinationer jag planerar att använda innan jag intar.

förutom när de väl är där framför en, då blir det ibland svårt att kontrollera sig.

Får väl lägga en fråga så det inte blir OTpost:

Man kan ju få serotogent syndrom av kombination amfetamin och mdma. Hur är det med kokain och mdma?
Mdma brukat ju blandas ut med amfetamin i olika piller, så det är lugnt. Syra ska det tydligen vara värre med.
Kokain och mdma har jag ingen aning om. Snart börjar väl folk vakna, då får du nog svar. Själv ska jag gå och sova nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in