Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Har bara "lite av varje" (ut EP't där jag har en del, men tycker de är värdelöst) Men vilken skulle du / ni isåfall utesluta att blanda in? i Övrigt körs de rektalt / nasalt
'BUMP' - Fler svar uppskattas!
//$
Eeeh! Var inga större problem gjorde följande: ~200mg (resterande) av de pisset som skulle vara sk. "Tjack" nasalt, gav som sagt och förväntat inget.. Så slog ihop ~ 60-70mg 2-FA med ~ 50-60mg Etylfenidat. (Krossade kristaller av etylf. och blanda ihop allt till "ett pulver") och drog de nasalt, och jo fy fan de vart en enligt mig fin kombination, gav en sjuhelvetes skjuts och blev "uppåt" nåt så in i h-vete! varade ca ~ 2½ - 3 timmar. Fyllde sedan på med ungefär lika mycket (~ 60mg 2-FA , ~ 60mg etylf. + ~ 1,7ml vatten) i en rektal lösning, och likaså där slog på rätt bra! Kanske inte de bästa för kroppen och så men vafan! Gick vägen iaf. ^^
REKOMMENDERAR INGEN ATT UNDER NÅGRA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER TILL ATT PROVA PÅ OVANSTÅENDE BLANDNING! Då de båda är "Research Chemicals" (dvs. näst intill fucking okända effekter, bi- verkningar, kombinationsmöjligheter and so on) "RC's" ska man ALDRIG blanda med varandra oavsett om "nån du läst om" tyckte de var bra så kan du och din kropp reagera helt annorlunda!
(ovanstående text var nog mest för att fingrarna bara gick av sig själv då jag under skrivandet drog en omgång till, men bör dock ses som en "Varnings skylt" och bör iakttas!)
Forska lugnt!
// $