2012-03-12, 22:27
Medlem
1mg Ikto + 250mg Tramadol?
Citera
2012-03-12, 23:31
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulagubben2
1mg Ikto + 250mg Tramadol?

Lugnt.
Citera
2012-03-14, 09:12
Medlem
Sallinskiis avatar
'GatuTjack' + 2-FA + eventuellt Etylphenidate (alla 'uppers') borde gå? -- För lite sömn inatt.....

//$
Citera
2012-03-14, 09:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
'GatuTjack' + 2-FA + eventuellt Etylphenidate (alla 'uppers') borde gå? -- För lite sömn inatt.....

//$

Varför inte nöja sig med en? Tar hårt på pumpen att kombinera dom tre.
Citera
2012-03-14, 09:49
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot

Undebart med snabba svar! Jo de är div. saker inblandade i de därav frågan such as: EtylP. i sig ger mig inget direkt rus... (I kombo med 2-FA var de bra tryck i de) 2-FA i sig har också även de slutat ge mig ett ordentligt rus / kick. Sen de sistnämna 'GatuTjack' som egentligen inte vet om de var bakbulver/florsocker eller bara allmänt kasst Amfetamin som jag uppfattade de... (Mycket som spelar roll i denna situation, kommer en recension i "trpp- och rus rapporter" delen senare idag ang. igår!

//$
Citera
2012-03-14, 11:43
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot

Har bara "lite av varje" (ut EP't där jag har en del, men tycker de är värdelöst) Men vilken skulle du / ni isåfall utesluta att blanda in? i Övrigt körs de rektalt / nasalt

'BUMP' - Fler svar uppskattas!

//$
Citera
2012-03-14, 17:55
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Har bara "lite av varje" (ut EP't där jag har en del, men tycker de är värdelöst) Men vilken skulle du / ni isåfall utesluta att blanda in? i Övrigt körs de rektalt / nasalt

'BUMP' - Fler svar uppskattas!

//$

Eeeh! Var inga större problem gjorde följande: ~200mg (resterande) av de pisset som skulle vara sk. "Tjack" nasalt, gav som sagt och förväntat inget.. Så slog ihop ~ 60-70mg 2-FA med ~ 50-60mg Etylfenidat. (Krossade kristaller av etylf. och blanda ihop allt till "ett pulver") och drog de nasalt, och jo fy fan de vart en enligt mig fin kombination, gav en sjuhelvetes skjuts och blev "uppåt" nåt så in i h-vete! varade ca ~ 2½ - 3 timmar. Fyllde sedan på med ungefär lika mycket (~ 60mg 2-FA , ~ 60mg etylf. + ~ 1,7ml vatten) i en rektal lösning, och likaså där slog på rätt bra! Kanske inte de bästa för kroppen och så men vafan! Gick vägen iaf. ^^

REKOMMENDERAR INGEN ATT UNDER NÅGRA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER TILL ATT PROVA PÅ OVANSTÅENDE BLANDNING! Då de båda är "Research Chemicals" (dvs. näst intill fucking okända effekter, bi- verkningar, kombinationsmöjligheter and so on) "RC's" ska man ALDRIG blanda med varandra oavsett om "nån du läst om" tyckte de var bra så kan du och din kropp reagera helt annorlunda!

(ovanstående text var nog mest för att fingrarna bara gick av sig själv då jag under skrivandet drog en omgång till, men bör dock ses som en "Varnings skylt" och bör iakttas!)

Forska lugnt!

// $
Senast redigerad av Sallinskii 2012-03-14 kl. 17:57.
Citera
2012-03-17, 05:00
Medlem
Tjackadsmurfs avatar
Stilnoct med Atarax + melatonin (hälsokost)?
Citera
2012-03-17, 09:23
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackadsmurf
Stilnoct med Atarax + melatonin (hälsokost)?

Funkar utmärkt.
Citera
2012-03-17, 10:44
Medlem
Bullsquids avatar
Tagit 6mg ikto nu, känner typ ingenting eftersom jag har tolerans sen hela veckan.
skulle det va lungt att dra lite sub nu? 0.5-1mg utan risk? har min tjej som kan hålla koll på mej.
Känner ju som sagt inte av ikton och det e inga stora mängder samt inga stora mängder sub heller...

har tolerans på benson nu men typ ingen på suben, blir påverkad av 1mg iaf.
Citera
2012-03-17, 11:56
Medlem
djpsykoss avatar
250mg Tramadol och 600mg lyrica var ingen höjdar kombination för en vän, fick ett krampanfall och låg helt utslocknad i 40 minuter kanske. När han vaknade mådde han dock sick nice och förstod inte vad som hänt.

Nog bäst att inte blanda dessa två då kramprisken verkar öka kraftigt.
Citera
2012-03-17, 12:33
Medlem
Bullsquids avatar
För sega på att svara så jag tog det ändå, mår rätt gött nu. Noddar ibland...funderar på en liten lien dos till. Ska ändå ut snart en sväng så lär inte somna.
Blandar inte mer benso iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in