2014-10-12, 20:28
Medlem
FuGeeLalas avatar
4f-pvp, 1 liter 5,2% öl.
Dilemmat är att 4f-pvp är slut och jag vill inte avsluta kvällen ännu, då jag blir otroligt trött när jag landar på 4f-pvp. Så jag tänkte att eftersom jag har lite 3-meo-pcp liggandes och det har en viss stimulerande effekt, kan det vara en bra idé för att hålla mig vaken? Stor erfarenhet utav dissociativa och särskilt 3-meo-pcp men är inte helt hundra på att blanda RC's hur som helst.

Input uppskattas tack!!
Citera
2014-10-13, 15:53
Medlem
Jag har tagit 4mg subutex, 300mg lyrica, 25mg stesolid och 2 mg xanor är det lugnt att blanda detta eller? Har tolerans på subutex och benso, men det var väldig tlä¨ängesen jag tog just xanor, snabbt svar ytack för börjar slå på på riktigt nu.,.tacktack
Citera
2014-10-13, 15:59
Medlem
Andningen är ganska kass märker jag nu..
Citera
2014-10-13, 17:54
Medlem
Laetuss avatar
Har letat och letat men hittar verkligen inga givande svar men ber om ursäkt ifall det här redan är avhandlat..

Är det värt att blanda tramadol och benzo? Vilken benzo ska man ta? Finns det några tips och trix för att minimera risken för andningsdepp ytterligare? Gärna svar från någon som har en normal tolerans och inte intar någon av dessa droger dagligen.

Tacksam för alla svar!
Citera
2014-10-13, 18:21
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laetus
Har letat och letat men hittar verkligen inga givande svar men ber om ursäkt ifall det här redan är avhandlat..

Är det värt att blanda tramadol och benzo? Vilken benzo ska man ta? Finns det några tips och trix för att minimera risken för andningsdepp ytterligare? Gärna svar från någon som har en normal tolerans och inte intar någon av dessa droger dagligen.

Tacksam för alla svar!

Själva blandningen är inte farlig så sätt men jag har ingen aning om den eftersom jag aldrig har blandat de två. Borde vara ganska lugnt om du nu inte ska proppa i dig hur mycket som helst.
Citera
2014-10-14, 18:46
Medlem
Laetuss avatar
Låt oss säga att jag tar en Opiod-Söndag och börjar morgonen klockan 9-10 med 300mg tramadol samt 1-2mg Ikto för att sedan fylla på med 100mg tramadol på eftermiddagen och troligtvis 100mg till kvällen.

Kommer jag ha en bra dag? Med iktons långa halveringstid så kommer väl ca 90% vara kvar i blodet på kvällen, kan jag då somna med gott samvete?

Var då 2 veckor sedan jag tog tramadol (350mg)och minst en månad sedan jag tog någon form av benzo samt så är det 50mg kapslar tramadol och inte depoer.
Citera
2014-10-14, 21:58
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Låt oss säga att jag tar en Opiod-Söndag och börjar morgonen klockan 9-10 med 300mg tramadol samt 1-2mg Ikto för att sedan fylla på med 100mg tramadol på eftermiddagen och troligtvis 100mg till kvällen.

Kommer jag ha en bra dag? Med iktons långa halveringstid så kommer väl ca 90% vara kvar i blodet på kvällen, kan jag då somna med gott samvete?

Var då 2 veckor sedan jag tog tramadol (350mg)och minst en månad sedan jag tog någon form av benzo samt så är det 50mg kapslar tramadol och inte depoer.
Med tanke på dosen ikto så ska de inte vara någon större fara, du kan gå och lägga dig utan att vara orolig
Citera
2014-10-14, 22:15
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:

Personligen skulle jag ta ikton några timmar innan läggdags, och endast ta 0,25-0,5mg. Fast första gången du blandar kan du göra det på dagen/lägre doser tram.
Håll dig under 400mg tramadol och under 1mg ikto om du ska blanda.

Personligen tycker jag det är riktigt underskattat att bara ta låg dos imovane efter en dag på tramadol, man riktigt känner ruset i kroppen timmarna innan man somnar.
Citera
2014-10-15, 00:36
Medlem
Laetuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Personligen skulle jag ta ikton några timmar innan läggdags, och endast ta 0,25-0,5mg. Fast första gången du blandar kan du göra det på dagen/lägre doser tram.
Håll dig under 400mg tramadol och under 1mg ikto om du ska blanda.

Personligen tycker jag det är riktigt underskattat att bara ta låg dos imovane efter en dag på tramadol, man riktigt känner ruset i kroppen timmarna innan man somnar.

Lät rätt smart faktiskt att använda Ikton till att sova på kvällen och låta tramadolen få gå ur lite och sedan hålla sig till 400mg tradd och 0,25mg ikto.
Problem solved, tackar och bockar för svaren!
Citera
2014-10-15, 22:22
Medlem
tar sertralin teva 75mg, läst lite på drugs.com som verkar tycka att risken för något farligt i samband med amfetamin, är liten, men dom bedömer nog det på intag av medicinskt dosering, "gatutjack" är ju betydligt orenare o tas i starkare doser.

någon som testat, eller vet om det är farligt ?
lite oroad för serogent syndrom
Citera
2014-10-16, 03:56
Medlem
Existensens avatar
Hey! Jag har tagit tjack i några dagar och tänkte flumma innan ja lägger. Har rövpannat 45mg imovane (enligt så man ska göra?! Blev irriterat av att jag inte har några hallisar så jag snortade 7mg ritalin (låg dos pga att man drar ner på amfetaminet efter den noseringen.
Jag brukar helt väck på denna todsen och hallisa som fan ):

bör jag tillsätta mer imovane, gräs eller spice eller alkohol || Most effective?

Normalt sätt skulle jag ej kunnat skiva och trippa sönder.

har dock käkat lite benzo senaste dagaran, tolerans? Isf borde alkohol vara näst?
Senast redigerad av Existensen 2014-10-16 kl. 03:59.
Citera
2014-10-16, 05:55
Medlem
Existensens avatar
Drack en flaska vin och rökte rent spice (en sort som boostar tjack bra) Tog till och med en lina tjack till och känner mig bara väldigt efterblien och seg.

Hur är det möjligt att jag inte trippar? Aldrig tagit 75mg innan, räcker oftast med en enda 7.5 bara.

Gör gräst tricket kanske?

Hittade fler, 2 ska ner. Vad är överdos på imovane av nyfikenhet?
Senast redigerad av Existensen 2014-10-16 kl. 06:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in