2008-03-29, 12:42
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Jaha... nu ryktas det om att Jose Mourinho är på väg till inter

Tror ni att han och ibrahimobitch skulle komma överens?

Mourinho körde väl med mycket rotation i Inter?
Självklart menar du Chelsea.

Kopierar (i stort) mitt inlägg från serie A-tråden.

Det var inte alla spelare som roterades i Chelsea. Terry, Lampard och Drogba var stommen som knappt missade en match om de inte var skadade eller avstängda. Om nu Mourinho kommer kan det väl tänkas att Zlatan och Cambiasso exempelvis får utgöra stommen i Inter. Beror väl kanske mycket på om Drogba kommer eller inte. Men med nuvarande trupp är det nog ingen fara för Zlatan. Hur det sen skulle fungera på det mer personliga planet dessa två herrar emellan är en helt annan femma.

Men nog ökar chansen att Zlatan lämnar Inter om nu Mancini slutar så som han sagt.

edit: Varför två snarliknande svar i olika trådar? Kan ju trots allt finnas personer som inte lusläser varenda tråd.
2008-03-29, 13:32
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Självklart menar du Chelsea.

Kopierar (i stort) mitt inlägg från serie A-tråden.

Det var inte alla spelare som roterades i Chelsea. Terry, Lampard och Drogba var stommen som knappt missade en match om de inte var skadade eller avstängda. Om nu Mourinho kommer kan det väl tänkas att Zlatan och Cambiasso exempelvis får utgöra stommen i Inter. Beror väl kanske mycket på om Drogba kommer eller inte. Men med nuvarande trupp är det nog ingen fara för Zlatan. Hur det sen skulle fungera på det mer personliga planet dessa två herrar emellan är en helt annan femma.

Men nog ökar chansen att Zlatan lämnar Inter om nu Mancini slutar så som han sagt.

edit: Varför två snarliknande svar i olika trådar? Kan ju trots allt finnas personer som inte lusläser varenda tråd.

JM gillar inte kassa atityder.. Om ZI sköter sig så blir det inga problem men annars blir det läktaren och ut ur klubben. JM är ganska konsekvent i sitt handlande och sätter lagandan i första hand..
2008-03-29, 14:30
Medlem
VanNostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
JM gillar inte kassa atityder.. Om ZI sköter sig så blir det inga problem men annars blir det läktaren och ut ur klubben. JM är ganska konsekvent i sitt handlande och sätter lagandan i första hand..

Med andra ord, Zlatan är körd om JM går till Inter.
2008-03-29, 14:50
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanNostrand
Med andra ord, Zlatan är körd om JM går till Inter.
Vilket jag hoppas händer också!
2008-03-29, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Vilket jag hoppas händer också!

Har Zlatan varit taskig mot dig lilla gubben?

Hämta snuttefilten.
2008-03-29, 18:16
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
Har Zlatan varit taskig mot dig lilla gubben?

Hämta snuttefilten.
Nej då, men gillar inte hans diviga stil. Fotboll är en lagsport.
Senast redigerad av Easton 2008-03-29 kl. 18:29.
2008-03-29, 22:15
Medlem
funerals avatar
Citat:
Menar du den diviga stil som han har fått av media eller den diviga stil som du vet att han har eftersom du känner honom?
2008-03-30, 03:17
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Menar du den diviga stil som han har fått av media eller den diviga stil som du vet att han har eftersom du känner honom?

Ja det där är ju verkligen bara en bild som media skapat av Zlatan. Men visst, i börja av karriären kanske det låg något i det men jag tycker inte det är ett hålbart argument nu för tiden. Han har blivit en lagspelare. En lagspelare som samtidigt har kvalitéer att sätta den där pricken över i:et.
2008-03-30, 11:43
Bannlyst
Så som ibrahimobitch betett sig när han ex spelat dåligt och blivit utbytt och gjort diva gester som Manchini accepterat

Tror knappast att Mourinho skullle acceptera det?

Och jag tror nog att när divan nu är i måltorka sedan 2 månader tillbaks att han kanske bör bli inbytt vid 2:a halvlek och få slita lite för sin plats
2008-03-30, 12:37
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Ja det där är ju verkligen bara en bild som media skapat av Zlatan. Men visst, i börja av karriären kanske det låg något i det men jag tycker inte det är ett hålbart argument nu för tiden. Han har blivit en lagspelare. En lagspelare som samtidigt har kvalitéer att sätta den där pricken över i:et.
När såg du senast Zlatan jobba hem?
2008-03-30, 12:51
Medlem
yeahyeahyeahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25

Skulle vilja påstå att Mourinho själv visat upp ganska kass attityd stundtals. Dock ser jag det oftast som underhållande.
2008-04-02, 11:57
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
När såg du senast Zlatan jobba hem?

Säger inte att jag har rätt men - Kan inte vara så att Zlatan inte har fått den uppgiften/rollen av tränaren, att istället ligga högt och vara alert på kontringar osv?

Han tar ju alltid första stolpen när det är defensiva hörnor iaf

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in