2007-05-12, 19:23
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Nästa säsong ska väl Tv 4 visa storlagen i Seria A också?

Den enkla anledningen är väl att,

Zlatan berör.
Ska dom visa det?
Det visste jag inte, kanon ju.

Det tror jag med.
2007-05-12, 19:41
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boose
Ska dom visa det?
Det visste jag inte, kanon ju.

Har för mig jag hörde det för ett år sedan. Sen om det stämmer kan jag inte svära på.
2007-05-12, 21:34
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Hur i allsindar fick du ihop orden bästa anfallare i la liga och v. Nistelrooy? Han har ju varit speciellt bra.
Ledare av skytteligan och levererrar i nästan varenda match, i mina ögon är han bäst just nu. Det är väldigt jämnt dock.
2007-05-13, 13:46
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Ledare av skytteligan och levererrar i nästan varenda match, i mina ögon är han bäst just nu. Det är väldigt jämnt dock.

Hörde det igår, att han var skytteligaledare. Förstår inte hur han lyckats samla ihop så många mål. Jag är inte imponerad av det jag sett. Tycker åtminstone att Eto'o är bättre.
2007-05-13, 13:56
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Hörde det igår, att han var skytteligaledare. Förstår inte hur han lyckats samla ihop så många mål. Jag är inte imponerad av det jag sett. Tycker åtminstone att Eto'o är bättre.

Lite OT, men har inte Eto'o varit hyfsad värdelös denna säsong? Han har väl inte gjort särskilt många mål? Ska väl sägas att jag inte sett så många matcher med Barca i år.
2007-05-13, 14:03
Bannlyst
Citat:
Lite OT, men har inte Eto'o varit hyfsad värdelös denna säsong? Han har väl inte gjort särskilt många mål? Ska väl sägas att jag inte sett så många matcher med Barca i år.

Han har varit skadad i 3 månader?
2007-05-13, 14:06
Medlem
Treehorns avatar
Citat:

(han har bäst målsnitt i europa, i dom fyra stora ligorna.) han har väl gjort 10 mål på 14 matcher.
2007-05-13, 14:12
Medlem
icys avatar
Citat:

Som sagt han har varit mycket skadad i år, och missat många matcher. Dessutom så har det varit lite strul i Barcelona. Speciellt när han var på väg tillbaka. Och ändå har han lyckats göra 10 mål i år.
2007-05-13, 14:50
Medlem
Quorthons avatar
Man måste lyfta på hatten för Nistelrooy som gör sin första säsong i spanska ligan och leder skytteligan. Han har öst in mål i stort sett överallt där han spelat under sin professionella karriär. Att han sedan har lite attitydsproblem och inte alltid är en lagspelare får han väl ursäktas för. Att ha en ödmjuk attityd och vara en utmärkt lagspelare är väl knappast något som Eto'o kan krediteras för heller

Saknar honom dock inte i Man Utd eftersom vårt anfallsspel blir mer varierat och dynamiskt utan honom.
2007-05-13, 17:35
Moderator
Gromguttens avatar
Och topic är Zlatan, fotbollspelaren.

/mod
2007-05-23, 18:30
Medlem
från aftonbladet

”Glömma allt? I helvete heller”
Zlatan till attack mot Lagerbäck i tidningsintervju
I en intervju med italienska tidningen Libero går Zlatan till attack mot Lars Lagerbäck efter uteslutningen i september förra året:
– Glömma allt? I helvete heller, säger Zlatan Ibrahimovic till Libero.
Intervjun publiceras idag i den italienska dagstidningen Libero, som fått göra en lång intervju med den svenska anfallsstjärnan.
Zlatan berättar om när han blev hemskickad från landsslagssamlingen i september förra året – och går till attack mot Lars Lagerbäck.
– I oktober (september, sportbladets anm.) jagade han bort mig från landslagssamlingen för att jag var en timme försenad. Jag var inte full, och jag hade inte gjort dumheter. En vecka senare ringer han och säger: ”Okej, vi glömmer allt”.
– I helvete heller, säger jag. Jag kom tillbaka, men jag spelar bara för för folket och för ungdomarna i Sverige som älskar mig, säger Zlatan Ibrahimovic till Libero.

Positiv till EM-kvalet
Vad gäller spel i EM-kvalet är Zlatan Ibrahimovic positiv.
– Jag håller på att rehabilitera mig, men det behövs tid. Jag ska på semester, kanske till Maldiverna, men först ska jag spela två EM-kvalmatcher för Sverige, säger han till Libero.
Vad gäller den misslyckade insatsen i VM säger Zlatan:
– Jag hade personliga problem: om du har tankarna på annat håll är det svårt att uträtta något på plan...
2007-05-23, 19:01
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadisten
från aftonbladet

”Glömma allt? I helvete heller”
Zlatan till attack mot Lagerbäck i tidningsintervju
I en intervju med italienska tidningen Libero går Zlatan till attack mot Lars Lagerbäck efter uteslutningen i september förra året:
– Glömma allt? I helvete heller, säger Zlatan Ibrahimovic till Libero.
Intervjun publiceras idag i den italienska dagstidningen Libero, som fått göra en lång intervju med den svenska anfallsstjärnan.
Zlatan berättar om när han blev hemskickad från landsslagssamlingen i september förra året – och går till attack mot Lars Lagerbäck.
– I oktober (september, sportbladets anm.) jagade han bort mig från landslagssamlingen för att jag var en timme försenad. Jag var inte full, och jag hade inte gjort dumheter. En vecka senare ringer han och säger: ”Okej, vi glömmer allt”.
– I helvete heller, säger jag. Jag kom tillbaka, men jag spelar bara för för folket och för ungdomarna i Sverige som älskar mig, säger Zlatan Ibrahimovic till Libero.

Den 'ödmjuke' bitterfittan, Zlatan, slår till igen.
Han är så jävla pinsam...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in