2007-03-07, 18:54
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Oj vad tyst med kommentarer det var om divans insatser igår då?

De flesta ligger nog naturligt i CL-tråden, du får kolla där.
2007-03-07, 19:08
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Oj vad tyst med kommentarer det var om divans insatser igår då?

Tyckte han var en av få Inter-spelare som skapade någonting framåt. Han hade ett par riktigt fina framspelningar som hans lagkamrater borde förvaltat bättre.
2007-03-08, 10:26
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Till skillnad mot Divan ställde ialla fall Henke upp på intervjuv efter matchen... När gjorde divan det senast?

Till skillnad mot Henke kunde Zlatan ta emot bollarna i sin CL-match. Det ända Henke gjorde var mål, det var snyggt och det viktigaste är faktiskt att göra mål. Men det är väl aldrig en nackdel att kunna ta emot en boll lr?
2007-03-08, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Till skillnad mot Henke kunde Zlatan ta emot bollarna i sin CL-match. Det ända Henke gjorde var mål, det var snyggt och det viktigaste är faktiskt att göra mål. Men det är väl aldrig en nackdel att kunna ta emot en boll lr?

Bland det viktigaste är att göra mål, ja? Få se... hur många minuter har divan gått mållös i CL?

Det är väl aldrig en nackdel att kunna ta emot en boll? Vad menar du? Sedan snackade jag om att ställa upp i intervjuver efter matcher... Tror nog att jävligt många ungar som ser upp till divan skulle uppskatta han gjorde det?
2007-03-08, 15:55
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Bland det viktigaste är att göra mål, ja? Få se... hur många minuter har divan gått mållös i CL?

Det är väl aldrig en nackdel att kunna ta emot en boll? Vad menar du? Sedan snackade jag om att ställa upp i intervjuver efter matcher... Tror nog att jävligt många ungar som ser upp till divan skulle uppskatta han gjorde det?

Även jag tycker det är synd att Zlatan inte ställer upp på interjuver, men man kan inte tvinga honom. Som jag skrivit innan är det fotboll som har hans jobb inget annat!

Jo, Zlatan har gått mållös från CL alldeles för länge, men se på stjärnor som Ronaldo och Rooney de har heller inte gjort något mål i CL på bra länge.
2007-03-10, 09:20
Moderator
Gromguttens avatar
Flyttade en rad skvallerinlägg till Zlatantråden i skvaller. Det är ingen som hindrar någon diskussion men det är ju bra om man kan ta det i rätt fora, framførallt när det finns trådar før det.

Nikes påtryckningar, divalater, intervjuvägran, pappaledighet, ta det här:

http://www.flashback.org/showthread.php?t=336415

Här fortsätter vi med fotbollsfokuset.

/mod
2007-03-11, 18:28
Medlem
Härlig match av Zlatan idag!
2007-03-11, 20:15
Medlem
Continental Ops avatar
jag bryr mig inte såå mkt om fotboll men detta uttalande av Lagrell var fan så typiskt jävla fittigt svenskt att jag bara måste pasta

Vem pröjsar Zlatans lön liksom, om jag hade varit han hade jag kunnat säga gofy igen till landslaget bara på denna attityd.

"- Visst är det jättekul att Zlatan avgjorde för Inter, men det är i EM-kvalet det gäller, säger Lagrell, på plats i Portugal för att följa damlandslaget i Algarve Cup."
2007-03-12, 00:20
Moderator
farbror_barbros avatar
Lite av pojkdröm som går i uppfyllelse för vår vän Zlatan:

http://www.gazzetta.it/Calcio/Squadre/Inter/Primo_Piano/2007/03_Marzo/11/InterMilan.shtml

Citat:
Ibrahimovic meglio di Ronaldo
Lo svedese regala all'Inter il successo (2-1) nel derby contro il Milan. Rossoneri in vantaggio grazie a un gol del brasiliano. Nella ripresa Cruz firma l'1-1 e serve l'assist della vittoria a Ibra

(La Gazetta dello Sport: "Ibrahimovic bättre än Ronaldo")
.. den senare som faktiskt gjorde ett mycket skickligt mål.
2007-03-12, 21:40
Medlem
Dog alla Zlatankritiker nu? Snart gör Zlatan en likt Valenciamatchen halvbra insatts utan att göra mål eller liknande och då kommer väl alla tillbaka antar jag.
2007-03-13, 15:23
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calee
Dog alla Zlatankritiker nu? Snart gör Zlatan en likt Valenciamatchen halvbra insatts utan att göra mål eller liknande och då kommer väl alla tillbaka antar jag.

Annars kan man ju alltid hoppas att han spelat så pass bra nu, att det inte finns några kritiker längre.
2007-03-13, 15:39
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Annars kan man ju alltid hoppas att han spelat så pass bra nu, att det inte finns några kritiker längre.

Eftersom kritiken ligger i hans ursprung så blir det svårt att komma ifrån.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in