2008-01-22, 18:06
Medlem
DRUGHIs avatar
Zlatan Ibrahimovic = Svensk Bosnier,darför förvånnnarrrr mig inte hans galna jätttttteeeeeeee kram till Manicini.. Bosnier+Glädje Rus, kataaaaaastrroofff på ett bra sätt
2008-01-22, 18:10
Medlem
gorgons avatar
Alla dessa sk enastående samt magnifika prestationer blir genast rätt mediokra när man istället väljer att titta på vilken klubb han representerar i europa, samt vilka smörlägen han blir serverad utav sina mycket kompetenta medspelare! Visst är han duktig på att producera mål, men om man nu är en ”världsstjärna”utav rang, skall antagligen inte ”bosse” på visat behöva gråta över att grabben får bollen i luften istället för på fötterna (när det kommer till landslaget). För en sk ”världsstjärna” skall klara utav alla lägen, oavsett bollbana!?
Så visst är han bra, men ibland måste man se helheten för att förstå!
2008-01-22, 18:12
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorgon
Alla dessa sk enastående samt magnifika prestationer blir genast rätt mediokra när man istället väljer att titta på vilken klubb han representerar i europa, samt vilka smörlägen han blir serverad utav sina mycket kompetenta medspelare! Visst är han duktig på att producera mål, men om man nu är en ”världsstjärna”utav rang, skall antagligen inte ”bosse” på visat behöva gråta över att grabben får bollen i luften istället för på fötterna (när det kommer till landslaget). För en sk ”världsstjärna” skall klara utav alla lägen, oavsett bollbana!?
Håller med!
2008-01-22, 18:12
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRUGHI
Zlatan Ibrahimovic = Svensk Bosnier,darför förvånnnarrrr mig inte hans galna jätttttteeeeeeee kram till Manicini.. Bosnier+Glädje Rus, kataaaaaastrroofff på ett bra sätt
jahaaaaa?
2008-01-22, 18:51
Medlem
funerals avatar
Citat:
Okej, du tycker även att KAKA, RONALDO; RONALDINHO; MESSI mfl oxå passar in i din kategori?
2008-01-22, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Nej då. Ingen gillar väl översittare och dumdryga kaxiga idioter?

Omöjligt. Skulle du vara stolt över HIV-mannen Mehdi Tayeb om han bytte nationalitet och avgjorde i VM-finalen för Sverige i valfri större lagsport?

Visst, men synd att hans äckliga beteende tar bort fokus från fotbollskunnandet.

Vad lider du av? Hur kan du jämföra Zlatan med Mehdi Tayeb?
Vilka grova brott har Zlatan begått förutom lite tjyvnyp på planen?

Varför vill du inte fokusera på hans fotbollskunnande? Det är väl
det som är relevant och intressant?
2008-01-22, 19:14
Medlem
Maniks avatar
Citat:

Vilket idiotiskt resonemang. Säg en "världsstjärna", av Zlatans rang, som spelar i ett dåligt lag. Jag förstår liksom inte detta löjliga argument om att "han spelar bra för att han har bra medspelare". Tro fan det! Vad är problemet? Å andra sidan så spelar han i ett bra lag, ett världslag, för att han är bra. Och han är dessutom totalt dominerande i Inter.

Kom med nått nytt.
2008-01-22, 20:13
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darko

The bandit777 lider av den svenska folksjukdomen avundsjuka
2008-01-22, 21:30
Medlem
gorgons avatar
Intressant att vissa skribenter gör hastiga slutsatser utan den minsta substans och spekulerar vidare med att namnge spelare som knappast har samma position som spetsforward, i sina respektive lag!
Vidare så har jag aldrig sagt att Zlatan inte är en bra spelare som vissa påstår och visst måste man vara bra för att platsa som forward i Inter. Men är det då så himla konstigt att man sedan producerar mål med alla dessa klasspelare som han har omkring sig!?
Så summan utav det hela är enkel, han är en bra forward i den Italienska ligan, men då folk skall toppa varandra med superlativ finns risken att det skenar iväg, som det alltid gör då Zlatan kommer på tal!
2008-01-22, 22:25
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Intressant att vissa skribenter gör hastiga slutsatser utan den minsta substans och spekulerar vidare med att namnge spelare som knappast har samma position som spetsforward, i sina respektive lag!
Vidare så har jag aldrig sagt att Zlatan inte är en bra spelare som vissa påstår och visst måste man vara bra för att platsa som forward i Inter. Men är det då så himla konstigt att man sedan producerar mål med alla dessa klasspelare som han har omkring sig!?
Så summan utav det hela är enkel, han är en bra forward i den Italienska ligan, men då folk skall toppa varandra med superlativ finns risken att det skenar iväg, som det alltid gör då Zlatan kommer på tal!

Du är helt ute och cyklar, Zlatan är inte någon utpräglad målskytt. Hans storhet är att han styr inters anfallsspel nästan helt och hållet själv, hur han håller bort sina motspelare och täcker boll och hans ofattbara teknik trots sin storlek. Inte att han gör många mål trots att han gör det också.... Han leder skytteligan, snittbetygsligan och jag tror han leder assitligan också i Serie A + skytteligan i CL mycker mer än så kan man inte göra, eller?

Tror du att det är en slump att han blev uttagen i UEFAs världslag eller att tränarna i Italien röstade fram honom till den bästa spelaren i Serie A?
2008-01-22, 22:42
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Du spenderar mycket tid och kraft på någon som du verkligen hatar. Är du säker på att du inte lider av någon besatthet gentemot honom?

20 sekunder på ett internetforum är inte mycket tid och kraft.

Citat:
Zidane headbuttades i en VM-final. Jag har hittils inte hört någon fransman tycka att han skämde ut landet - snarare tvärtom.

Ja, och vem sa jag att jag avskydde? Zidane eller Materazzi?

Citat:
Gå och lägg dig. Du är bara patetisk.

Oj. Ta inte i så du spräcker ringmuskeln nu, lille vän...
2008-01-22, 22:46
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darko

Jag jämförde inte, jag överdrev för att klargöra min mening.

Jag vill visst fokusera på hans fotbollskunnande, men karljäveln beter sig illa att jag inte kan respektera honom.

Citat:
Ursprungligen postat av funeral
The bandit777 lider av den svenska folksjukdomen avundsjuka

Absolut! Men jag är bara avundsjuk på hans fotbollskonster, inget annat hos honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in