2008-03-03, 21:46
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Rätta mig gärna men har inte Zlatan varit bra i CL den här säsongen?
Inte enligt vissa........då han måste göra 3 kassar varje match
2008-03-03, 21:48
Medlem
Zlatan har varit godkänd i årets CL.

Tvåa i skytteligan. Ett extremt vackert mål
mot CSKA Moskva.

http://www.youtube.com/watch?v=pHs6bj47xS8
2008-03-04, 18:19
Bannlyst
http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.1072086/juventus-hade-inte-rad-med-zlatan

Citat:
I tisdagens Tuttosport berättare Juventus sportchef Alessio Secco att klubbens general direktör Luciano Moggi redan före mutskandalen bestämt sig för sälja ”Ibra”.
- Moggi bad styrelsen att sälja honom för hans nya kontraktskravvar för höga, säger Secco till Tuttosport.
- Ibrahimovic var på väg att lämna oss redan före calciopoli.

Som sagt... DIVA!!

Och han var i en jävla måltorka i Juve en period där
2008-03-04, 19:02
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.1072086/juventus-hade-inte-rad-med-zlatan

Som sagt... DIVA!!

Och han var i en jävla måltorka i Juve en period där
Utveckla gärna ordet diva i detta sammanhang. Alla kontraktsförhandlingar mm.mm är det ju mino raiola som sköter, och ju mer pengar han kan kräma ur så ju mer deg får han ju själv
2008-03-04, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Utveckla gärna ordet diva i detta sammanhang. Alla kontraktsförhandlingar mm.mm är det ju mino raiola som sköter, och ju mer pengar han kan kräma ur så ju mer deg får han ju själv

Sen är det ju frågan om man är värd det? Ska man då ens ställa krav när man hade sån jävla måltorka? Då är man diva
2008-03-04, 21:49
Medlem
funerals avatar
Citat:
Sen är det ju frågan om man är värd det? Ska man då ens ställa krav när man hade sån jävla måltorka? Då är man diva
Åter igen så är det till största delen managern som sköter förhandlingarna.Sen att han hade en måltorka just då är inget som spelar någon roll, speciellt inte då man spelar bra i övrigt, speciellt inte då Juventus lovordat och öst beröm över honom en lång tid.
Blir så jävla trött på folk som tycker ENBART att en forward ska göra mål, inget annat.
2008-03-05, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Åter igen så är det till största delen managern som sköter förhandlingarna.Sen att han hade en måltorka just då är inget som spelar någon roll, speciellt inte då man spelar bra i övrigt, speciellt inte då Juventus lovordat och öst beröm över honom en lång tid.
Blir så jävla trött på folk som tycker ENBART att en forward ska göra mål, inget annat.

Nej det handlar inte enbart om att en forward ska göra mål. Det skiljer sig hur från forwards hur dom kämpar för sitt lag ochså

Det var en period jag störde mig som fan på divan när han missat bort bollen vid straffområdet så hängde han med huvudet och lunkade tillbaks och kämpade inte tillbaks bollen

Och angående krav. Den form han haft denna säsong. Möjligvist kunde han ställt dom kraven vid förhandlingarna då, viss skillnad
2008-03-05, 23:54
Medlem
funerals avatar
Citat:
Nej det handlar inte enbart om att en forward ska göra mål. Det skiljer sig hur från forwards hur dom kämpar för sitt lag ochså

Det var en period jag störde mig som fan på divan när han missat bort bollen vid straffområdet så hängde han med huvudet och lunkade tillbaks och kämpade inte tillbaks bollen

Och angående krav. Den form han haft denna säsong. Möjligvist kunde han ställt dom kraven vid förhandlingarna då, viss skillnad
Säg som det är.....du är bara riktigt avundsjuk.Och du....ALLA fotbollsspelare samt agenter ställer högre lön vid kontraktsförhandlingar.Om man kräver mer lön vid kontraktsförhandlingar och dessutom får igenom dom, är man en diva då?
ÄH, patetiskt är bara förnamnet att gnälla om en sån sak
2008-03-08, 21:34
Medlem
FillilutteN2s avatar
Herregud den här mannen är bara för härlig! Tvåa i skytteligan och så ett till straffmål idag. Vad grymt stark han är i varje närkamp, vinner i princip varje dito nu för tiden. Inte lika mycket solo-shower med grymma finter längre men han visar upp sina extremt fina teknik på många andra sätt nu för tiden.

Sen en Vincent som tillökning i familjen Ibrahimovic. Hade önskade ju en flicka men nu lär det väl bli två fotbollspojkar, fast jag hoppas dom väljer sina egna vägar.

Zlatan du är grym, kom hem till Sverige och rör om lite i mediegrytan med några sköna one liners nu!
2008-03-09, 15:16
Medlem
Inzaits avatar
Fan vad besviken jag blir på domarna i serie A. Såg ni matchen igår? Sekvensen där Ibra är i en "närkamp" med deras målvakt? Han står bara där, tar upp händerna och klart visar att han inte tänker försöka ta bollen från målvakten. Målvakten hoppar lätt in i Ibra och tappar bollen och får frispark. Skrattretande?
2008-03-10, 06:15
Medlem
Trillskes avatar
Frisparken i ribban:
http://101greatgoals.magnify.net/item/QDJ89CM5RY0TZMJH

Verkar som han får fortsatt förtreonde, vilket är skoj.
2008-03-10, 21:46
Bannlyst
Och nu erbjuds divan ett ytterligare superkontrakt med 99 miljoner per år

Det är fan tragiskt... Detta pajar bara för sporten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in