2007-03-02, 22:31
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooo
Zlatan är en idiot och borde aldrig mer få spela för Sverige
Varför är Zlatan en idiot?
Jag tycker du är en idiot.
Vi borde vara glada att ha tillbaka Zlatan till landslaget, även om det finns folk som inte vågar erkänna att han faktiskt är grym för Sverige.
Förresten , snygg du är på din avatar.
2007-03-03, 17:39
Medlem
booses avatar
Zlatan gör en ny stormatch idag, mål + assist.
Nån som såg matchen,?
2007-03-03, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boose
Zlatan gör en ny stormatch idag, mål + assist.
Nån som såg matchen,?

Höjdpunkter http://interista.blogg.se/
2007-03-03, 18:32
Medlem
Nisse76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arena
Har svårt med italienskan och kan inte se numret på tröjan, men är det Zlatan som klackar fram till spelaren (Grosso?) som skjuter skottet som målvakten styr i stolpen? Det var riktigt läckert, även om klacken fram till kvitteringen var snäppet snyggare!
2007-03-03, 19:07
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arena

Zlatan framspelning är sjukt snygg!
2007-03-03, 20:29
Medlem
Har tydligen ingen betydelse att tråden ska handla om Zlatans sportsliga prestationer, patrasket som inte ser hans matcher men som ändå känner sig manade att skriva sina nonsensinlägg dominerar.

Det är tydligt att Zlatan känner sig ansvarig för Inters spel. Moratti har fantastiskt mycket pengar att spendera på spelare men ville inför denna säsongen till varje pris ha en spelare som garanterade att vinna ligan. Han valde Zlatan vars lag hittills under snart tre säsonger bara har förlorat sex matcher sammanlagt. Till och med efter sitt mål idag firade inte Zlatan utan fortsatte att mana på de andra istället. Nackdelen är att han kan upplevas som gnällig, då han kritiserar och manar på. Men som den största stjärnan med den högsta lönen, och med sällsynt vinnarskalle så kan man inte annat än att säga att han har gjort ett fantastiskt jobb.

Han gjorde förövrigt en fantastisk match även idag med en assist och ett mål, samt flera briljanta framspelningar och finesser. Han dominerade fullständigt Inters offensiva spel idag, då han spelade med en ganska blek Cruz.
2007-03-03, 22:10
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Har tydligen ingen betydelse att tråden ska handla om Zlatans sportsliga prestationer, patrasket som inte ser hans matcher men som ändå känner sig manade att skriva sina nonsensinlägg dominerar.

En massa inlägg om landslaget flyttade till tråden som tar upp landslagsdiskussioner...

/Mod
2007-03-03, 22:48
Medlem
booses avatar
Riktigt snygg klack till målet som Cruz gjorde.
Han verkar verkligen ta ansvar i Inter nu.
Hoppas det fortsätter nu.
2007-03-03, 23:46
Moderator
farbror_barbros avatar
Ang. matchen:
Det är givetvis lätt att bli partisk som svensk när man ser en sådan match, men Zlatan var löjligt bra idag. Jag var speciellt imponerad av hans target play när han ständigt slår tillbaka den hårt på ett tillslag. När sedan Cruz, som ändå startade VM-matcher för Argentina, försökte spela likadant gick det... mindre bra. Klackpassingen vid målet och ett par av de andra numren var också världsklass.

Även om motsåndet inte var det starkaste så måste jag säga att jag kanske inte någonsiin sett Zlatan så bra som idag. Hans ständiga vilja att utmana inte bara 1-1 utan lika gärna 1-2 är fantastisk.
Låt se om La Gazetta et. al. är lika imponerade som en partisk svensk!

Ibland önskar jag att jag var en mer ambitiös data-nörd som orkade klippa ihop en liten videosekvens med nr 8 för visning åt vissa här på forumet. Frågan är förstås om det skulle ha någon effekt.
2007-03-04, 00:31
Medlem
Det går ju bara att konstatera att Zlatan är i sitt livs form.

Hans match idag var sjukt bra. Det var Maradonaklass. Sällan jag såg en spelare dominera så som Zlatan gjorde idag. Synd att han bara lyckades göra ett mål. Det är väl det enda man kan kritisera i nuläget. Som targetspelare är han den bästa i världen utan tvekan. Dessutom gör han i år många fina djupledslöpningar och hans dribblingar är tillbaka i samma klass som vi minns honom från säsong 04/05 och sluttiden i Ajax. Han har också fått tillbaka den explosivitet han förlorade ifjol troligtvis pga av ett par kilos övervikt. Även om han gjort 12 mål under årets säsong och ligger mycket högt i skytteligan så borde han göra ännu mer med tanke på hur duktig han är i spelet och hur många chanser han skapar. Lite mer kyla i avslutningarna och det är inget snack om att han är världens bästa forward.
2007-03-04, 00:32
Medlem
booses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Ang. matchen:

Ibland önskar jag att jag var en mer ambitiös data-nörd som orkade klippa ihop en liten videosekvens med nr 8 för visning åt vissa här på forumet. Frågan är förstås om det skulle ha någon effekt.
Självklart skulle det vara uppskattat.
Fan att jag inte kunde se matchen idag, nu när du säger att det var hans bästa match i Inter?
Zlatan är given i startelva, trodde faktiskt inte det när han flyttade dit.
Men är himla glad att jag hade fel.
2007-03-04, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boose
Självklart skulle det vara uppskattat.
Fan att jag inte kunde se matchen idag, nu när du säger att det var hans bästa match i Inter?
Zlatan är given i startelva, trodde faktiskt inte det när han flyttade dit.
Men är himla glad att jag hade fel.

http://www.inter.it/aas/hp?L=en#

Tryck på Livorno - Inter länken i den vänstra framen så får ni höjdpunkterna från matchen. Alltid något även om Zlatan bjöd på fler godbitar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in