2007-10-03, 12:02
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
han e en äcklig jugge, o juggar har sånt temperament, speciellt om man e från malmö

Ja tänk så fin och harmonisk fotbollsvärlden skulle vara utan juggarna, lagen skulle dansa in hand i hand och varje match skulle börja med att dom sjunga Kumbaya...
2007-10-03, 12:11
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Han ansåg förmodligen att ingen liten sprätt till presschef skall säga till den stora stjärnan vad han skall göra och inte göra.

Det är ju inte säkert att han var ilsken och skällde ut presscefen. Han kunde ju lika bra tala ut sin ilska över dommaren mot presschefen. Som sagt svårt att uttala sig när man inte vet vad han säger, fast du kanske vet?
2007-10-03, 12:13
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostnatt
Ja tänk så fin och harmonisk fotbollsvärlden skulle vara utan juggarna, lagen skulle dansa in hand i hand och varje match skulle börja med att dom sjunga Kumbaya...

hahaha, den va bra!
2007-10-03, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Det är ju inte säkert att han var ilsken och skällde ut presscefen. Han kunde ju lika bra tala ut sin ilska över dommaren mot presschefen. Som sagt svårt att uttala sig när man inte vet vad han säger, fast du kanske vet?

Nej då jag uttalar mig bara efter det jag läste och såg på bilderna i artikeln, jag vet ju inte mer än någon annan men jag tror att det jag skrev är ett tänkbart "motiv" till hans ilska.
2007-10-03, 14:58
Medlem
Shuyins avatar
Två mål i varje match börjar bli en vana för honom.

Grymt kul, nu är han på väg att bli Sveriges bästa spelare i modern tid.
2007-10-03, 15:24
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Grymt kul, nu är han på väg att bli Sveriges bästa spelare i modern tid.

Jag skulle vilja påstå att han är den bäste vi någonsin har haft i detta land, oavsett tid.
Han har också den sämsta attityden, men det är tur att han inte spelar med den.
I år har han tagit det sista klivet in i den absoluta världseliten.
2007-10-03, 16:22
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Jag skulle vilja påstå att han är den bäste vi någonsin har haft i detta land, oavsett tid.
Han har också den sämsta attityden, men det är tur att han inte spelar med den.
I år har han tagit det sista klivet in i den absoluta världseliten.

Nja, han har inte gjort 35 mål i Serie A ännu...

Även om fotbollen på Gunnar Nordahls tid var sämre så var han mer dominant i jämförelse med de spelare han spelade mot.
2007-10-03, 17:51
Medlem
Citat:

Även om fotbollen på Gunnar Nordahls tid var sämre så var han mer dominant i jämförelse med de spelare han spelade mot.
Jo, men skulle Zlatan ha spelat i Serie A på den tiden hade han nog smällt in minst lika många. Zlatan är bättre än vad G Nordahl var på sin tid.
2007-10-03, 17:52
Bannlyst
Oavsett hur många mål han gjort denna säsong och per match är det agerande som detta som gör honom till diva

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/championsleague/article919243.ab

Citat:
Enligt italienska uppgifter försökte Butti hindra Zlatan från att skälla ut domaren efter utvisningen på David Suazo.

2007-10-03, 18:53
Medlem
Linkzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Oavsett hur många mål han gjort denna säsong och per match är det agerande som detta som gör honom till diva

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/championsleague/article919243.ab

Vem bryr sig egentligen? Han försvarade sin lagkamrat, kanske på ett "stöddigt" sätt, so what? För osvenskt? För anti-jante? Hoppas att Zlatan fortsätter med sin diviga stil och inte rättar sig efter ledet .
2007-10-03, 19:28
Medlem
Über_menschs avatar
Grattis på födelsedagen Zlatan!
Bättre än någonsin!
Synd att jag slutade för sent för att få tag på tårta till ikväll
2007-10-03, 19:35
Medlem
Citat:

Man ska inte jämföra hela tiden. Det var skitenkelt att vara dominant på den tiden. Bara gamla gubbar och barn som inte fattar fotboll jämför dagens fotboll med 50-talets.

Eller var du bara sarkastisk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in