2008-06-06, 17:45
Medlem
suocas avatar
han ignorerade Lauls fråga haha
2008-06-06, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twinsen
Det är ett skolboksexempel att ett för stort ego inte är bra, det blir ett felaktig fokus, det fokuset kunde han lägga på något bättre, dessutom passar inte ett så stort ego i en lagsport, det är skillnad med t.ex. boxning.

Men men fotboll är en tråkig sport, därför gillar jag Zlatan han ger något fotboll saknar d.v.s. "underhållning" dessutom, jag sa aldrig att han var dålig, remeber that ...

Sedan lärde du mig något nytt, dissar man Zlatan och är en etnisk svensk så man avundsjuk, det är ju ny kunskap så du får väl skriva en artikel om det i wiki, .

Om Henrik Larsson hade haft ett större ego så hade han inte harvat runt i den skottska skitligan under större delen av sin karriär. Han var för mesig, för snäll, för svensk för att bli något riktigt stort.
2008-06-06, 20:22
Medlem
zzwampens avatar
Jag sitter och kollar på "Renee möter cirkus Zlatan" och fan vilken lirare.

Den där Dick verkar vara rätt sliskig dock. Smörar rätt ordentligt.

"Har alla spelare en Dick?"

"Ja, det får man hoppas"

"Får jag vara Zlatan"

"Nej absolut inte, du kan inte hantera honom"

2008-06-06, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tONYbOOi
Om Henrik Larsson hade haft ett större ego så hade han inte harvat runt i den skottska skitligan under större delen av sin karriär. Han var för mesig, för snäll, för svensk för att bli något riktigt stort.

Jo men han valde sin väg efter sitt eget tänkande, tittar man på gamla boxare så är de som hjärndöda zombies som i ett mantra upprepa jag var, bäst jag var bäst, de blir förstörda som människa, odrägliga, deras fötter kommer aldrig ner på jorden. Behöver jag nämna att Zlatan har mohammed Ali som sin stora idol? Tittar man på Henke så gick han sin egen väg, han vågade vara en individ med en egen vilja, Henke är en person man kan inspireras av.

Men du har en poäng hade Henke haft ett uns av Zlatans stora ambitioner så hade flyttat från den skotska ligan mycket tidigare, så du fick mig väl lite där ...
2008-06-06, 22:30
Medlem
Brandfarligs avatar
I år är det Zlatans tur. Nu jävlar lossnar det för honom och Sverige tar sig till kvarten med 2-3 mål av KUNG ZLATAN i gruppspelet
2008-06-06, 22:38
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brandfarlig
I år är det Zlatans tur. Nu jävlar lossnar det för honom och Sverige tar sig till kvarten med 2-3 mål av KUNG ZLATAN i gruppspelet
Tror du på det själv?
2008-06-06, 22:44
Medlem
Brandfarligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Tror du på det själv?

Absolut, spelar Zlatan alla 3 matcherna tror jag det. Asså detta är det sjuka med er svenskar, ni har _EN_ spelare av yttersta av världsklass och ändå ifrågasätter man honom. Visst, han har inte gjort mål i landslaget på länge. Men ni bör ej glömma alla dom gågerna Sverige varit uträknade och Zlatan räddat Er. Men Zlatan är Zlatan och inte Pelle Svensson och då får man kämpa hårdare och ta mer skit än alla andra...
2008-06-06, 22:46
Medlem
Jag tror att Zlatan får det extremt tufft mot de långa grekerna. Det som talar för honom är att han är ganska snabb trots sin storlek.
2008-06-06, 23:34
Medlem
Rocky69s avatar
Det var äckligt löjligt av AB att köra den där fejkade kontaktannonsen.
Men.
Det är fan ännu löjligare av en vuxen karl att bojkotta tidningen och dess reportrar över 4 år senare. Zlatan är för stor för att hålla på som en trotsig tvååring.
2008-06-06, 23:39
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Det var äckligt löjligt av AB att köra den där fejkade kontaktannonsen.
Men.
Det är fan ännu löjligare av en vuxen karl att bojkotta tidningen och dess reportrar över 4 år senare. Zlatan är för stor för att hålla på som en trotsig tvååring.

Som han själv sagt flera gånger. Det handlar om respekt, en ömsesidig sådan.
2008-06-06, 23:41
Medlem
Cobber Kains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Jag tror att Zlatan får det extremt tufft mot de långa grekerna. Det som talar för honom är att han är ganska snabb trots sin storlek.

Det som talar för Zlatan är att han är stor, lång, stark, snabb, teknisk, hårt skott, bra passningar, kan vara jävligt ful och har vinnarskalle.

Det som talar emot Zlatan är att han är en zigenare!
2008-06-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobber Kain
Det som talar för Zlatan är att han är stor, lång, stark,
Det blir ju inga fördelar direkt, eftersom vissa av grekerna är ännu längre och starkare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in