2009-09-29, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Spelade inte Inter båda matcherna med 10 man p.g.a. katastrofdåliga domarinsatser eller minns jag helt fel? Inte så lätt att skapa något som anfallare då...

Hemma matchen lira dom med 10 p.g.a en cp Materazzi, andra kommer jag inte ihåg
2009-09-29, 01:55
Medlem
Klimovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Spelade inte Inter båda matcherna med 10 man p.g.a. katastrofdåliga domarinsatser eller minns jag helt fel? Inte så lätt att skapa något som anfallare då...
Jo, visst gjorde Inter det - inte efter dåliga domarinsatser, utan i mitt tycke korrekta kort - men det hade inget med mitt påstående att göra. Jag skrev bara att Zlatan varit totalt osynlig mot Liverpool i fyra möten - en orsak till det är säkert utvisningar - "someuse" verkar inte hålla med mig då han bara omnämner två där Ibra varit med hans ord "tam".
Senast redigerad av Klimov 2009-09-29 kl. 02:05.
2009-09-29, 08:18
Medlem
Über_menschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimov
Avslöjande hur?

Du får gärna påminna mig om vad han gjorde och vilka chanser han skapade mot Liverpool för jag kan inte komma på någonting faktiskt. Förutom ett missat jätteläge, efter Skrtels idiotpassning mitt i gapet på Zlatan.
Han gjorde en grym framspelning till Cruz i början av returmatchen, Inter hade rätt bra tryck då faktiskt. I bortamatchen var Inter dock extremt passivt
2009-09-29, 22:53
Medlem
Marweens avatar
Assist av zlatan mot kiev. huvaligen det här kommer bli bra. riktigt bra
2009-09-29, 23:01
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marween
Assist av zlatan mot kiev. huvaligen det här kommer bli bra. riktigt bra

Han var bra i första men i andra såg han loj ut och borde dessutom gjort mål på nicken. Men visst kommer det bli riktigt bra när han vet hur han ska röra sig, finns fortfarande tveksamheter där
2009-09-29, 23:21
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Han var bra i första men i andra såg han loj ut och borde dessutom gjort mål på nicken. Men visst kommer det bli riktigt bra när han vet hur han ska röra sig, finns fortfarande tveksamheter där
Eller när han är 100% skadefri som han aldrig verkar vara.. är det inte handen så är det foten
2009-09-30, 10:21
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Eller när han är 100% skadefri som han aldrig verkar vara.. är det inte handen så är det foten
Zlatan är väl knappast en spelare som brukar vara skadad och när han väl är det brukar han komma tillbaka relativt snabbt. Kolla in hans statistik från Italien där han spelade 158 ligamatcher av 190 möjliga matcher. Skulle man även räkna bort de matcherna han var avstängd så skulle procentsatsen bli ännu högre.
2009-09-30, 12:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Zlatan är väl knappast en spelare som brukar vara skadad och när han väl är det brukar han komma tillbaka relativt snabbt. Kolla in hans statistik från Italien där han spelade 158 ligamatcher av 190 möjliga matcher. Skulle man även räkna bort de matcherna han var avstängd så skulle procentsatsen bli ännu högre.
Syftar på hans sejour i barcalona än så länge...
2009-09-30, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Syftar på hans sejour i barcalona än så länge...
Handen var skadad redan innan han skrev på för barcelona. Tog inte länge innan han spelade sin första match. Foten är väl inget att snacka om? Man såg ju att han skadade den förra veckan.

Han har spelat i Barcelona några veckor, och vad menar du med hela tiden? Att han är skadebenägen? Att han fake:ar skadorna eller? det är väl inget konstigt med att vara s småskadad i några veckor. Vet inte vad ville uppnå med din kommentar.
2009-09-30, 14:37
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaghi9
Handen var skadad redan innan han skrev på för barcelona. Tog inte länge innan han spelade sin första match. Foten är väl inget att snacka om? Man såg ju att han skadade den förra veckan.

Han har spelat i Barcelona några veckor, och vad menar du med hela tiden? Att han är skadebenägen? Att han fake:ar skadorna eller? det är väl inget konstigt med att vara s småskadad i några veckor. Vet inte vad ville uppnå med din kommentar.
Nej din jävla idiot, jag syftade på att han lär bli bättre när han slipper alla småskador, handen hämmade honom likaså hans stukade fot, har han lirat 1-2 matcher i barca helt skadefri kanske? Att vara skadefri är ett måste för att prestera på bästa nivå, naturligtvis.
2009-09-30, 15:34
Medlem
FreddeCMs avatar
Om den där jävla Messi börjar passa istället för att gång på gång försöka göra Maradona mål så skulle Zlatan näta ännu mer!
2009-09-30, 16:18
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeCM
Om den där jävla Messi börjar passa istället för att gång på gång försöka göra Maradona mål så skulle Zlatan näta ännu mer!

Ja, det är mycket sant! Zlatte brukar skrika "passa bollen djävla dvärg", men Messi lyssnar inte! Vet inte om det finns så mycket mer att göra än att låta Messi hållas!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in