2007-06-07, 15:34
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asa_odem
Vinna Guld i en korrupt liga, är det något att spela för?

Möta mina argument, är det någon idé att jag lägger ned min tid på dig?
2007-06-07, 16:22
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Sen blir det landslagsspel, och då plötsligt får Zlatan ont.

Ont? Han har för helvet blivit opererad. Du tror att efter en sådan operation är det bara att komma in och lira byxorna av motståndarna.

Citat:
jag tror ärligt att han skiter i både Lagerbäck (som han troligtvis ser som en stor lantis), och landslaget. Hade det varit Inter hade han spelat, var så säker.

Om han nu skiter i landslaget, varför han med? Varför spelade han?
2007-06-07, 16:42
Medlem
91:an Karlssons avatar
asa_odem, tydligen är du en snubbe som förespråkar jantelagen och har en förkärklek till den ariska rasen. Gå och titta på dina allsvenska korpmatcher istället, du verkar ju inte veta om så mycket annat.
2007-06-07, 16:53
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Det är väl bara du och Mona Sahlin som inte skulle kunna kritisera Zlatan av principiella skäl. Snackar landslaget här då spelar det ingen roll hur legendarisk man än må vara, man ska visa genom spel i landslagströjan att man ska ha en plats i startelvan.

Vad fan har det med inlägget jag citerade att göra?
2007-06-07, 16:59
Medlem
Citat:
Det är egentligen inte så konstigt att han bedöms hårdare. Han skryter och är divig och tror att han är nån jävla Ronaldinho, så klart man vill se om han är den han påstår sig vara. Sen tycker jag det är konstigt. Zlatan lirar byxorna av pojkarna i italien, springer och är alltid passningsbar. Sen blir det landslagsspel, och då plötsligt får Zlatan ont.
Han förbryllar mig.

Har du hållt till i en garderob i vår?

Zlatan genomgick en ljumskoperation och spelade inte slutet på Italienska ligan. Ingen trodde han kunde spela EM--kvalet nu heller men pga av snabbare rehabilitering än väntat kunde han göra ett inhopp.

Om Zlatan inte skulle brytt sig om landslaget skulle han inte gjort ett inhopp igår. Verkligen tacksam att han kom in och bjöd på lite show igår. Ju mer han visar sig desto svårare blir det för sådana personer som dig att bedriva eran 'Hata Zlatan'-kampanj.
2007-06-07, 18:28
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Skryter och är divig? Var?

Ingenstans. Zlatan är mer ödmjuk och tystlåten än Allbäck.

Nu blundar vi jättehårt och håller för öronen och intalar oss det vi vill ska vara sant.
2007-06-07, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Ingenstans. Zlatan är mer ödmjuk och tystlåten än Allbäck.

Nu blundar vi jättehårt och håller för öronen och intalar oss det vi vill ska vara sant.

Aj fan, jag har inte direkt uppfattat Allbäck som divig, men du har väl inside information kan jag tänka. Han drev ju med Zlatan vid bytet, men jag tror inte att det var så illa menat även om du kanske retar dig på sånt.
2007-06-08, 08:38
Medlem
asa_odems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Skryter och är divig? Var? Vad jag vet skyr han (svensk) media så gott det går.
Zlatan sprang i gårdagens match även om spelet var tämligen avslaget när han kom in. Han drog ett par gubbar ute på högerkanten men det fanns ingen i bra läge att passa till, han försökte sig på ett väggspel till vänster men bollen passades bakåt till mittfältet istället för tillbaka till Zlatan som rushade på mål och sen hade han ett skott över. Ett ok inhopp när det redan står 5-0.

Ett milt sagt snubblande inhopp. Zlatan är så stor och tjock att han inte ens har kontroll på sina egna fötter.
Det är så roligt att se hur upprörda ni kan bli över en spelare som knappt gör något väsen av sig. Okej om man häcklar Henke Larsson, han är i alla fall en spelare av klass. Men Zlatan?
2007-06-08, 09:29
Medlem
erikbes avatar
Zlatan är teknisk men jag föredrar tekniska spelare med låg tyngdpunkt, likt den störste. Och då menar jag inte Maradona utan Hasse Blomqvist
2007-06-08, 10:48
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ett milt sagt snubblande inhopp. Zlatan är så stor och tjock att han inte ens har kontroll på sina egna fötter.
Det är så roligt att se hur upprörda ni kan bli över en spelare som knappt gör något väsen av sig. Okej om man häcklar Henke Larsson, han är i alla fall en spelare av klass. Men Zlatan?

Rätt imponerande att en spelare som inte har kontroll över sin egna fötter gör så bra ifrån sig i Serie A. Inte gör något väsen av sig? Hoppas du skämtar.
2007-06-08, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Rätt imponerande att en spelare som inte har kontroll över sin egna fötter gör så bra ifrån sig i Serie A. Inte gör något väsen av sig? Hoppas du skämtar.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1089884,00.html

Libero dementerar felcitering.

Måste erkänna att jag tror på Libero.

Någon med PLUS som kan pasta in artikeln här?
2007-06-08, 14:38
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1089884,00.html

Libero dementerar felcitering.

Måste erkänna att jag tror på Libero.

Någon med PLUS som kan pasta in artikeln här?

Får man fråga varför du citerade mig?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in