2007-09-23, 22:17
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Jag bara svara idiotiskt på en idiots inlägg. Som svar till dig så: Nä det finns ingen annan spelare i allsvenskan som kan ersätta Zlatan, ingen svensk spelare överhuvudtaget.

Zlatan var grym idag, gjorde egentligen 3 mål men det trejde blev tydligen bortdömt. Grymt bra för en spelare med dåligt målsinne. Det tråkiga i det hela är att Zlatan är för bra för att spela i Inter, det är väldigt många matcher de har vunnit bara på grund utav Zlatan. Tyvärr så hemmar det hans utveckling, han måste komma till en bättre klubb som kan vinna mer än "bara" Serie A.
CL kan man inte vinna på bara en spelare vilket man tydligen kan göra i Serie A.

Du får tänka på att det inte varit så hård konkurrans i Serie A sedan Zlatan kommit till Inter, men det blir säkert ändring på det..
2007-09-23, 23:58
Medlem
Zlatans mål mot Livorno: http://www.zlatan-online.nl/video's/zlatanonlinevideos/ibra_livorno_inter_1-1_2-2.wmv
2007-09-26, 23:59
Medlem
Ytterligare två mål mot Sampdoria. Zlatan är grym nu!
2007-09-27, 00:01
Medlem
Über_menschs avatar
Haha alla Zlatan-haters, tro inte att ni kommer undan nu
http://www.inter.it/aas/news/reader?N=27503&L=en
2007-09-27, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Über_mensch
Haha alla Zlatan-haters, tro inte att ni kommer undan nu
http://www.inter.it/aas/news/reader?N=27503&L=en
Det andra målet är ju ren världsklass. Bara Zlatan kan göra ett sådant mål.
2007-09-27, 00:13
Bannlyst
Så, nu får han producera i landslaget och CL.
2007-09-27, 00:15
Medlem
Luffsens avatar
Han vinner nog Motm i dagens match. Hans fjärde motm på sex matcher i serie A isåfall. Hysterisk form.
2007-09-27, 00:41
Bannlyst
Det jag undrar vart är nu alla som kritiserade Zlaten så groteskt mycket för 1 år sedan?
2007-09-27, 01:05
Medlem
Linkzies avatar
Andra målet mot Sampdoria var läcker (:
2007-09-27, 01:09
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajkobeer
Det jag undrar vart är nu alla som kritiserade Zlaten så groteskt mycket för 1 år sedan?

Dem finns kvar, inklusive mig.
Tyckte du inte att Zlatan skulle ha kritik i hans sista säsong med Juventus?
Eller har du glömt glasögonen hemma? En fotbollsspelare har ups and downs, Zlatan var extremt dålig då.
När han är rutten gör han hela laget dåligt då han segar ner och dräller med bollen.
2007-09-27, 01:22
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Så, nu får han producera i landslaget och CL.

Ja, kan vi verkligen prata om världens bästa spelare i mer än två månader (januari-februari).

Men om han vinner skytteligan i Serie A så är de ju inte så pjåkigt .

Jag undrar var mullenö är som sade att Zlatan värvades till Inter för bänken?
2007-09-27, 01:44
Bannlyst
Det är väl självklart att spelares form går upp och ner. Men varför då hålla på och hacka på Zlatan in absurdum för han har en formsvacka på 4 veckor och säga att han är slut som fotbollsspelare för det.

Känner dock på mig att detta egentligen borde ligga i Zlatantråden och inte här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in