2007-09-18, 23:14
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbgdanne
Fråga Creuff, Van Basten mm vad dom tycker om Zlatans kaliber! Visst är han bra, men han har mycket att bevisa. Hade han inte vart ett sånt ego som person hade aldrig stenen satt i gång i rullning. Ju mer jag tänker på han, desto mer tycker jag illa om han..

Ja just ja den där artikeln i aftonbladet för några år sedan när han lirade i Ajax då Van Basten uttalade sig om Zlatan..ja den är väldigt aktuell idag. När blev han sågad av Johan Cruyff?
2007-09-18, 23:17
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Ja just ja den där artikeln i aftonbladet för några år sedan när han lirade i Ajax då Van Basten uttalade sig om Zlatan..ja den är väldigt aktuell idag. När blev han sågad av Johan Cruyff?

Vem bryr sig egentligen, Van Nistelrooy hade han som världens bästa för några veckor sedan iaf Troligen bara för att försöka locka honom till Real men iaf...
2007-09-18, 23:27
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Vem bryr sig egentligen, Van Nistelrooy hade han som världens bästa för några veckor sedan iaf Troligen bara för att försöka locka honom till Real men iaf...

Jo jag såg det, känns omöjligt att avgöra vem som är bäst i världen då det skiftar hela tiden beroende på form. Men Zlatan måste ju tillhöra dom 4-5 bästa. Tyvärr har han lidit lite av Totti syndromet då han vart kung i klubblaget men inte presterat i landslaget. Men Danmark kan ju ha vart vändningen
2007-09-19, 13:30
Medlem
Treehorns avatar
Zlatan Ibrahimovic hyllade av legenden Zico. Så alla verkar inte vara i mot honom som Van Basten och Cruyff tydligen är, enligt gbgdanne

http://www.sportal.se/sport/fotboll/championsleague/gruppg/60096
2007-09-19, 17:06
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Zlatan Ibrahimovic hyllade av legenden Zico. Så alla verkar inte vara i mot honom som Van Basten och Cruyff tydligen är, enligt gbgdanne

Alltså Van Basten kritiserade Zlatan under hans första år i Ajax..men vem gjorde inte det med tanke på att han var bänkad nästan varje match? Den här är mer aktuell:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/italien/article328874.ab

Så vi kan avskriva Van Basten genast..hur var det med Cruyff nu? Skulle vara kul med en länk till hans påstådda kritik mot Zlatan
2007-09-19, 18:44
Medlem
Haha! Inser att jag irreterat "förenade älska zlatan klubben". Skall inte skriva mer nagativt om Zlatan. Ok det var Gamla nyheter ang Basten. Creuff sa i ett tv-program ang Zlatan i Barca. Kommer säkert sitta och jämmra mej över Zlatan i kvällens match mot Fenerbache, om han nu platsar. Han var väl petad i ligan sist. " Han var inte petad, han sparades inför C.L kommer säkert vissa skriva". Kan säga att jag aldrig skulle vilja se den gubben dra på sej en blåvitrandig tröja...
2007-09-19, 19:04
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
=gbgdanne]Haha! Inser att jag irreterat "förenade älska zlatan klubben". Skall inte skriva mer nagativt om Zlatan. Ok det var Gamla nyheter ang Basten. Creuff sa i ett tv-program ang Zlatan i Barca. Kommer säkert sitta och jämmra mej över Zlatan i kvällens match mot Fenerbache, om han nu platsar. Han var väl petad i ligan sist. " Han var inte petad, han sparades inför C.L kommer säkert vissa skriva". Kan säga att jag aldrig skulle vilja se den gubben dra på sej en blåvitrandig tröja...

Jag är mest förvånad av att du tror Zlatan skule vilja spela för ICA?
Resten har du ju svarat på själv.

OT Creuff stavas Cruyff eller Cruijff enligt Wikipedia på engelska... Nu blev jag osäker själv hahaha.
2007-09-19, 19:10
Medlem
P.Gs avatar
Och förövrigt så kan det ju nämnas att Cruyff gnäller som få, även när Barcelona spelade sin mest magiska fotboll för några säsonger sen kunde man läsa notiser om hur han tyckte att ditten och datten var värdelöst.
2007-09-19, 19:18
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbgdanne
Kommer säkert sitta och jämmra mej över Zlatan i kvällens match mot Fenerbache, om han nu platsar. Han var väl petad i ligan sist. " Han var inte petad, han sparades inför C.L kommer säkert vissa skriva".

Haha ja för stankovic och zanetti var väl också petade?
hur går det egentligen för dig däruppe? tänt men ingen hemma? tycker du ska stänga av datorn ett tag och hitta ut till den riktiga världen
2007-09-20, 10:39
Bannlyst
Zlatan är VÄRLdens bästa spelare.
2007-09-20, 10:56
Medlem
vedo_TM87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kharaalek
Zlatan är VÄRLdens bästa spelare.

Tveksamt, EN AV världens bästa möjligtsvis.
2007-09-20, 12:25
Medlem
Tebos avatar
Zlatan är alldeles för osynlig i Champions League och landslagsslutspelen för att kunna kallas för en av världens bästa. Det är väl en 11-12 CL matcher utan mål nu? Och han har ju inte varit speciellt bra i de matcherna heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in