2009-07-21, 15:42
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Verkar som att hela svenska folket vill se Zlatan i Barca. Ingen som vill se honom kvar i Inter eller?

Det bästa han kan göra i Inter är att vinna ligan samt skytteligan, alltså upprepa senaste säsongens bedrift. Förstår att ingen vill se han fortsätta trampa vatten i Inter..det är dags att gå vidare

Om han nu hamnar i Barca då är frågan om detta blir slutstationen för Zlatan? Har svårt att se han varva ner i en sämre klubb innan han slutar eller acceptera att bli såld till en sämre klubb, då slutar han nog hellre
Senast redigerad av Fyrkantig_boll 2009-07-21 kl. 15:45.
2009-07-21, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Verkar som att hela svenska folket vill se Zlatan i Barca. Ingen som vill se honom kvar i Inter eller? Brukar ju oftast finnas två läger i sådana här affärer men här tar tydligen alla Barcas parti. Iofs inte mig emot, även om jag hellre sett Villa.

Konstigt nog, alla vet att en zlatan flytt till barca kommer bara göra gott, vare sig man är zlatanist eller inte.
2009-07-21, 15:54
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Det bästa han kan göra i Inter är att vinna ligan samt skytteligan, alltså upprepa senaste säsongens bedrift. Förstår att ingen vill se han fortsätta trampa vatten i Inter..det är dags att gå vidare

Om han nu hamnar i Barca då är frågan om detta blir slutstationen för Zlatan? Har svårt att se han varva ner i en sämre klubb innan han slutar eller acceptera att bli såld till en sämre klubb, då slutar han nog hellre

För att gå till historien som en komplett svensk fotbollsspelare så MÅSTE han lattja lite läder i England också!
2009-07-21, 16:14
Medlem
NirvanAs avatar
45min kvar tills zlatan officiellt går till barca
2009-07-21, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
45min kvar tills zlatan officiellt går till barca

17:13 var tusan är nyheterna??!
2009-07-21, 17:28
Medlem
wernblom88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
17:13 var tusan är nyheterna??!

amen 1700 är ju bara bullshit, kan vemsomhelst lista ut
2009-07-21, 17:29
Medlem
Kenny Kuks avatar
Jag älskade Inter
Men nu älskar jag Barcelona
snart

Så kom igen Eto
Skriv på
Skriv på
2009-07-21, 17:41
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Som väntat blev det inte klart nu heller Eto'o är väldigt förutsägbar, när kommer han att tacka nej till Inter? Imorgon gissar jag, då har han hämnats någorlunda på Barca
2009-07-21, 17:42
Medlem
ostresss avatar
Tycker inte det är något fel men att heja på barca nu. Jag kommer göra det om Zlatan flyttar. Så länge man är ärlig så spelar det ingen roll. Jag har alltid sagt att jag hejar på Zlatan å inte själva laget han spelar för. Så om han byter klubb till Barca så kommer jag heja på dom istället
2009-07-21, 17:43
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ostress
Tycker inte det är något fel men att heja på barca nu. Jag kommer göra det om Zlatan flyttar. Så länge man är ärlig så spelar det ingen roll. Jag har alltid sagt att jag hejar på Zlatan å inte själva laget han spelar för. Så om han byter klubb till Barca så kommer jag heja på dom istället
Haha så muppigt att hejja på enbart en spelare snacka om fanboy :P
2009-07-21, 17:48
Medlem
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article5540909.ab

Det blir nog ingen affär.
2009-07-21, 17:54
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Haha så muppigt att hejja på enbart en spelare snacka om fanboy :P

Varför det? Jag har mitt lag sen håller jag på Messi och Zlatan, så skulle vara optimalt för mig om Zlatan gick till Barca

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in