2007-05-23, 22:54
Medlem
ticoromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Den 'ödmjuke' bitterfittan, Zlatan, slår till igen.
Han är så jävla pinsam...
Jag tycker att Ibrahimovic faktiskt har rätt. Grabbarna gick ju bara ut och åt. De drack sig inte fulla eller hade värsta festen.

Att kusinen-från-landet Lagerbäck snedtänder och sedan vill "glömma allt" en vecka senare tyder på att han själv insåg att han reagerat på ett förhastat sätt.
2007-05-23, 23:09
Avslutad
Och återigen förväntas vi blint lita till Aftonbladet?
2007-05-24, 00:45
Medlem
Jo, det känns onekligen som att det var synnerligen korkat av Lasse att skicka hem Zlatan. Snacka om att inte känna sina spelare.
2007-05-24, 06:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sadisten
från aftonbladet

”Glömma allt? I helvete heller”
Zlatan till attack mot Lagerbäck i tidningsintervju
I en intervju med italienska tidningen Libero går Zlatan till attack mot Lars Lagerbäck efter uteslutningen i september förra året:
– Glömma allt? I helvete heller, säger Zlatan Ibrahimovic till Libero.
Intervjun publiceras idag i den italienska dagstidningen Libero, som fått göra en lång intervju med den svenska anfallsstjärnan.
Zlatan berättar om när han blev hemskickad från landsslagssamlingen i september förra året – och går till attack mot Lars Lagerbäck.
– I oktober (september, sportbladets anm.) jagade han bort mig från landslagssamlingen för att jag var en timme försenad. Jag var inte full, och jag hade inte gjort dumheter. En vecka senare ringer han och säger: ”Okej, vi glömmer allt”.
– I helvete heller, säger jag. Jag kom tillbaka, men jag spelar bara för för folket och för ungdomarna i Sverige som älskar mig, säger Zlatan Ibrahimovic till Libero.

Man fick väl inte skriva om negativa saker om divan i den här tråden som handlade om utanför planen? Hade jag skrivit samma sak hade den givetvist tagits bort direkt
2007-05-24, 08:39
Medlem
WeeMans avatar
Klart att han ska lira om han är frisk, han är ju sjukt vass när han är i form.

Jag bryr mig inte om att han är dum i huvudet så länge han gör mål för Sverige.

Eller som en Malmöboende kompis till mig uttryckte det:

"Det är dumt att inte använda det enda bra som någonsin har kommit ur Rosengård."
2007-05-24, 09:16
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1076678,00.html

nu har han nog gjort bort sig. tror ni att han lämnar inter nu?
2007-05-24, 16:21
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ticoroman
Jag tycker att Ibrahimovic faktiskt har rätt. Grabbarna gick ju bara ut och åt. De drack sig inte fulla eller hade värsta festen.

Att kusinen-från-landet Lagerbäck snedtänder och sedan vill "glömma allt" en vecka senare tyder på att han själv insåg att han reagerat på ett förhastat sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Isglass
Jo, det känns onekligen som att det var synnerligen korkat av Lasse att skicka hem Zlatan. Snacka om att inte känna sina spelare.

Hallå är ni senila eller? Har ni totalt glömt bort händelseförloppet?
2007-05-24, 17:21
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ticoroman

Så de regler som alla känner till skall bara gälla för några, eller?

Vadå "glömma allt"? Det var ingen livstidsförvisning från landslaget som det handlade om...
2007-05-24, 19:25
Medlem
Pamlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadisten
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1076678,00.html

nu har han nog gjort bort sig. tror ni att han lämnar inter nu?

Han tror att all emot honom, att alt är något jätte konspiration mot honom. Han borde fråga sig varför sådant här inte händer andra fotbollsspelare.
2007-05-24, 19:33
Medlem
LastCaresss avatar
Började faktiskt så smått gilla Z ända tills jag läste dagens citat. Nytt bottenmärke...
2007-05-24, 19:37
Medlem
Linkzies avatar
http://gfx.tv4.se/imagesdb/editor/fotbolls-vm_2006/722030B1-11D3-4CF3-AD13-335E1F203940.jpg

Fadern, Sonen och Gudfadern.

Ligger det någon tanke bakom detta agerande av Zlatan, vill han bara backa upp sin vän Moggi, eller är detta bara korkat?
2007-05-24, 21:06
Medlem
ticoromans avatar
För det första så tycker jag att han har rätt att träffa och fotas med vem han vill, inklusive Moggi. Jag vet att Inter betalar hans lön, men sina vänner får han välja själv oavsett vad Inters ledning tycker om Moggi.

Att han sedan naivt, eller kanske avsiktligt, menar att Juve degraderades endast p.g.a. avundsjuka och att Moggi är en ängel är ytterst kontroversiellt. Har klubbledningen rent moraliskt rätt att ifrågasätta och styra Ibrahimovics åsikter?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in