2008-09-08, 12:26
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanne
Bullseye. Mycket bra beskrivning på henne. När jag såg henne i Insider så hoppas jag att kollegerna fortsätter som om hon inte fanns. Hon verkar ju närmast lite 'pantad' för att uttrycka det grovt. Nästan som en skymf emot cheferna, hon måste fått detta uppdrag för att stå galjonsfigur åt kritiken emot polisen. Det är tragiskt, om både henne och de andra.
Hon gav ett motbjudande intryck i Insider, har för mig att programmet handlade om en infiltratör som var illa behandlad. När journalisten skulle intervjua och fråga Götblad om saken gav hon ett ovanligt motbjudande och surt intryck, snorfsigt och lite smått uppkäftigt - typ jag är polischef och gör som jag vill - attityd.
Citera
2008-09-22, 19:04
Bannlyst
Löjligaste namn-tråd?

borde kanske finnas, o då ligger ju Gunno Gunnmo bra till...
Götblad ser ut som en Hamster, kanske har några Näbbdjur i stamtavlan...
Citera
2008-09-22, 20:08
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfis
Enligt Ratsit.se är hans fulla namn Nils Gunno Gunnmo. Hade hans föräldrar haft vett att döpa honom till Gunnar Gunno Gunnmo hade han tagit förstaplatsen. Det hade inte ens behövts hållas en tävling. Inget skulle kunna överträffa det.
Citera
2008-09-23, 03:48
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Enligt Ratsit.se är hans fulla namn Nils Gunno Gunnmo. Hade hans föräldrar haft vett att döpa honom till Gunnar Gunno Gunnmo hade han tagit förstaplatsen. Det hade inte ens behövts hållas en tävling. Inget skulle kunna överträffa det.
Låter lite....löjeväckande. Ā propos namn, skrattade mig harmynt för några år sen när jag läste ett inlägg nånstans om ett ev. äktenskap mellan Nina Gunke och konstnären Laris Strunke. Skulle de få barn och barnet beslutade sig för att anta båda föräldrarnas efternamn så, *Fanfar* Gunke-Strunke!
Citera
2009-07-16, 08:54
Bannlyst
blir så förvånad när jag ser henne i tv (senast idag blev hon intervjuad av Godmorgon på SVT), hon gör ett sånt osäkert, ofta barnsligt intryck
Citera
2009-07-16, 10:35
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveUrkel
blir så förvånad när jag ser henne i tv (senast idag blev hon intervjuad av Godmorgon på SVT), hon gör ett sånt osäkert, ofta barnsligt intryck

Hon verkar nästan imbecill men samtidigt kan man väl inte komma så långt i sin karriär om man är det i verkligheten. Dock måste hennes utländska kollegor i andra storstäder göra sig lustiga på den Svenska modellen att dra in oduglingar och göra dom till chefer just inom polisen. Vi har inte glömt Göteborgskravallerna och den inkvoterade chefen, länspolismästaren Ann-Charlotte Norrås. Där Håkan Jaldung fick klä skott för kritiken.
Citera
2009-07-16, 14:54
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfis

Finns fler högre polispolitruker med udda namn.
fd Byråchef på RPS Esbjörn Esbjörnsson

http://www.snpf.org/Artiklar/s%C3%A5_fick_vi_en_svensk_narkotikapo.htm
Citera
2009-07-16, 16:11
Bannlyst
Polisen Olle Efraimsson

som talar som Nicke LillTroll är ju inte bara ett idiotnamn - han låter ju som en idiot &så!!!

Vad fan har dom för föräldrar som döper som till såna här jävla TöntKombinationer.

Leif Leifland är inte bättre det!!
Citera
2009-07-16, 16:32
Bannlyst
http://svtplay.se/v/1626540/gomorron_sverige/sakerheten_kring_eu-ministermoten
10 första minutrarna..
För den som missa det
Citera
2009-07-21, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Hon verkar nästan imbecill men samtidigt kan man väl inte komma så långt i sin karriär om man är det i verkligheten. Dock måste hennes utländska kollegor i andra storstäder göra sig lustiga på den Svenska modellen att dra in oduglingar och göra dom till chefer just inom polisen. Vi har inte glömt Göteborgskravallerna och den inkvoterade chefen, länspolismästaren Ann-Charlotte Norrås. Där Håkan Jaldung fick klä skott för kritiken.
Lotta Norrås är en av de största oduglingar som skådats inom svensk polis!
Under Göteborgskravallerna var hon högsta direkt ansvariga, men gjorde inte ett skit.
Enligt Schengenavtalet som Sverige anslutit sig till tre månader tidigare kunde hon återinfört gränskontrollerna tillfälligt men det gjorde hon inte (och ingenting annat heller). Hennes förklaring var att "det är ju så ny lagstiftning"!
Vilket trams! När de införde sexköpslagen skickade hon minsann ut poliser mitt i smällkalla vintern för att jaga sexköpare på Rosenlund....
Hon skulle nästan va värd en egen tråd...
Hon ska visst va flata enligt uppgift....
Citera
2009-07-21, 21:22
Bannlyst
Ann Charlotte Norrås ser ut som en

Groda - ink GrodÖgonen - har träffat denna Sminkade F--tBitch - kaxig är hon &så & omgav sig med en f d militär som sadlat om och blivit hennes PassOpp.

Hon har aldrig skaffat man & barn p g a att hon velat göra karriär - kan inte svara på om ingen ville ha henne - men offrar man privat/familjeliv för karriären är det ju Skit om man INTE blir något
Citera
2009-07-22, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Lotta Norrås är en av de största oduglingar som skådats inom svensk polis!
Under Göteborgskravallerna var hon högsta direkt ansvariga, men gjorde inte ett skit.
Enligt Schengenavtalet som Sverige anslutit sig till tre månader tidigare kunde hon återinfört gränskontrollerna tillfälligt men det gjorde hon inte (och ingenting annat heller). Hennes förklaring var att "det är ju så ny lagstiftning"!
Vilket trams! När de införde sexköpslagen skickade hon minsann ut poliser mitt i smällkalla vintern för att jaga sexköpare på Rosenlund....
Hon skulle nästan va värd en egen tråd...
Hon ska visst va flata enligt uppgift....

Något fel är det när kvinnor som dessa tar sig upp i hierarkin TROTS att dom har utseendet emot sig!

Korkade, inkompetenta men vackra kvinnor har i alla tider tagit sig fram. Men om man både är korkad och asful som Götblad så är det skumt!

Är det fel på organisationen eller har kvinnjävlarna så bra hållhakar på rätt makthavare i hela sin karriär att dom tar sig fram på det sättet!?

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in